Tapasin kumppanini perheen ja sukulaiset jouluna ja järkytyin heidän rumuudestaan
sekä ulkoisesta että sisäisestä. Nyt pelkään jo että lapsistammekin voisi tulla tuollaisia. Voikohan kasvuympäristöllä vaikuttaa ratkaisevasti lopputulokseen?
Kommentit (25)
Sä taisit ymmärtää tän alotuksen vähän väärin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa kun omat lapset alkaa seurustelemaan, ettei meille ole asiaa. Olen niin ruma, että en halua minua täällä haukuttavan. Täytyy myös olla antamatta valokuviakaan ettei tarvitse joka keskustelupalstalta lukea miten ruma ihminen voi olla! Eli kiitos aloituksesta ja varoituksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koskaan lähdetä siitä että ap voisi olla oikeassa, kumppaninsa sukulaiset voivat olla rumia ja ilkeitä, eikö?
Koska minä en ole tän 39v aikana nähnyt rumaa ihmistä. Persoonallisia kyllä, mutta en rumia!
Olen 46 v, ja olen kyllä nähnyt rumia ihmisiä. En kuitenkaan kovinkaan paljoa (montaa en osaa suoralta kädeltä mainita), mutta joskus kuitenkin. Ja näistäkin osa on ehkä sen näköisiä, että toisten mielestä eivät olisi rumia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava nähdä kaunis ap.
Ruman ja kauniin välissä ei ole mitään?
Täytyy muistaa kun omat lapset alkaa seurustelemaan, ettei meille ole asiaa. Olen niin ruma, että en halua minua täällä haukuttavan. Täytyy myös olla antamatta valokuviakaan ettei tarvitse joka keskustelupalstalta lukea miten ruma ihminen voi olla! Eli kiitos aloituksesta ja varoituksesta!