Rintaliivi sketsi toteutui
Olin erään kaupan kassajonossa kun jonkun edellisen asiakkaan ostoksissa oli rintaliivit,niistä ilmeisesti puuttui joku hintalappu.
Sitten alkoi kääntely ja vääntely ja nostelu ja tutkiminen,sitten huutelu naapurikassalle että onko tietoa näistä,ei tietoa.
Asiakas näytti vähän nolostuneelta kun jono alkoi kasvaa mutta liivi epäselvyydet vain jatkui.
Seuraavaksi kassa soitti jonnekkin ehkä johtoportaalle ja alkoi kuvailla puhelimessa liivejä mahdollisimman tarkasti,sieltä sitten apu viimein löytyi ja punottava asiakas sai muutaman euron liivinsä.
Tämä operaatio kesti varmaan ainakin 5 minuuttia ja jossakin vaiheessa tajusin asian koomisuuden ja meinasin purskahtaa nauruun,mutta sain kuitenkin pidettyä naaman peruslukemilla.
Onneksi meillä miehillä ei ole noita liiviongelmia,tästä puuttuikin enää se että asiakas olisi ollut mies.
Kommentit (11)
Höhöhö, alusvaatteiden ja intiimituotteiden ostaminen on tosi noloooo! Kerran näin, miten joku mummo osti vessapaperia, hihihihi, se laittaa sitä pyllyyn xD
Ehkä joskus 1880-luvulla tota olis pidetty nolona.
On se onni ettei hänellä ollut rintsikoiden tilalla niitä marketeissa myytäviä dildoja... :) "No tämmönen joku keskikokoinen sauva, tarkoitettu riittämään tommoselle vähän löysemmällekin, lila on väri, joo, niin niin, katotko hinnan, kiitos."
Vierailija kirjoitti:
Aivan, hintalappu voi puuttua vain liiveistä.
Muuten voin sanoa, että en ymmärrä mitä hävettävää, noloa tai edes koomista ko. tilanteessa oli. Minusta liivien ja siteiden ostaminen on ihan normaalia. Ihmettelen miksi asiakas punasteli tai sinua nauratti.
No sitä pitää kysyä näiltä ohjaajilta ja näyttelijöiltä jotka niitä sketsejä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus 1880-luvulla tota olis pidetty nolona.
Tuskin vielä tuolloin kuin ihmiset eivät olisi tienneet mikä rintaliivi on. Keksittiin kyllä muistaakseni aika pian tuon jälkeen.
No saishan tuosta jalostettua, ei tarvitsekaan olla se häpeillen kassalle kiikutettu dildo jotta on tarpeeksi herkullinen tilanne.
Liivit: "No tämmöset mallia vuosittain poikinut lypsylehmä, joo, no tuskin on sillä seksihepeneosastolla, katso nyt ensin sieltä kun kaikki on jo nähty eikä mitään ole tehtävissä -osastolta. Ai väri, no beigejähän nämä aina on, siinä ei kuumat väritkään enää auta, vai miltä luulet että lypsylehmä näyttää sähkönsinisessä pitsissä, hoh hoh hoo... viis euroa, ok, kiitosmoi."
(Minulla henkilökohtaisesti ei ole kerrassaan mitään isoja rintoja vastaan. Tämä oli vain huumoriyritelmä, pahoittelen jos jotkut pitävät tätä mauttomana. Mietin vain tökeröintä mahdollista kauhukassaa...)
Kassa ei osannut hoitaa asiaa korrektisti. Pakkoko niiden kanssa oli helua ym huomiota herättää. Itsestäni oli kyllä vaivaannuttava tilanne, vaikka rempseä yleensä olenkin ja esim miesgynelle meno ei ole mikään ongelma, kun olin alusvaateliikkeessä liiviostoksilla ja jonkun ukko tunki makutuomariksi. Ei päästetty kun oli muita asiakkaita eli minä, mutta silti ukko oli pienessä liikkeessä ihan lähelllä ja sitten ystävällinen myyjä kailottaa, että oliko sopivat, tarvitset suuremman kuppikoon, tuon sulle sen F-kupin liivin. Ukon oma muija oli sellainen AA, kuivan kesän orava.
Vierailija kirjoitti:
Kassa ei osannut hoitaa asiaa korrektisti. Pakkoko niiden kanssa oli helua ym huomiota herättää. Itsestäni oli kyllä vaivaannuttava tilanne, vaikka rempseä yleensä olenkin ja esim miesgynelle meno ei ole mikään ongelma, kun olin alusvaateliikkeessä liiviostoksilla ja jonkun ukko tunki makutuomariksi. Ei päästetty kun oli muita asiakkaita eli minä, mutta silti ukko oli pienessä liikkeessä ihan lähelllä ja sitten ystävällinen myyjä kailottaa, että oliko sopivat, tarvitset suuremman kuppikoon, tuon sulle sen F-kupin liivin. Ukon oma muija oli sellainen AA, kuivan kesän orava.
Mulla oli joskus vähän vastaava, astuin alusvaateliikkeeseen ja myyjä siinä sitten tuli avustamaan ja kysyi että minkäs kokoista etsit, vastasin että 70G. Liikkeessä rouvaansa odottamassa ollut mies kääntyi katsomaan. Huvitti.
Meinasin just viikolla tilata itselleni ambulanssin rintsikoiden takia. Olin lenkillä kun kuulu napsahdus ja hirvee pisto ja puristus rinnassa. Kauhuissani täristen kaivoin puhelinta taskusta ja kipu kummasti muuttu nipistäväksi. Se olikin vaan kaarituen katkeaminen, ei sydänkohtaus.
Aivan, hintalappu voi puuttua vain liiveistä.
Muuten voin sanoa, että en ymmärrä mitä hävettävää, noloa tai edes koomista ko. tilanteessa oli. Minusta liivien ja siteiden ostaminen on ihan normaalia. Ihmettelen miksi asiakas punasteli tai sinua nauratti.