Mies kahlitsee!
Pännii ja aivan satasella! Meillä on 3 ja 6-vuotiaat lapset ja ystäväni ovat suunnittelemassa tyttöjen-kesken-matkaa Torremolinokseen keväälle ja minutkin on pyydetty mukaan. Sanoin tästä miehelle, niin mies sanoi että hänestä tuollaisissa naisten-kesken-reissuissa ei ole mitään järkeä! Käytännössä hän siis kieltää lähtemisen tai ainakin ero olisi lähellä, jos lähtisin.
Vähän tuli yllätyksnä tämä, eipä ole ollut tällaisia tilaisuuksia aiemmin, niin ei ole kantakaan tullut selväksi. Tuntuu, että miehen asenne johtuu siitä kun itse ei voi minnekään lähteä. Mies on lopettanut alkoholisti ja pelkää, että astuisi korkin päälle, jos lähtisi esim. "poikien reissuun".
Kommentit (12)
Sulla on mies nollasta en haluaisi itselleni, pelkäävä hallitseva vellihousu.
Ei kuulosta kieltämiseltä lainkaan. Ylitulkinnet.
OT: Hienoa että mies pystyy olemaan ilman viinaa, siinä hän on vahvempi kuin moni muu kaltaisensa.
Mitäs läksit moisen ukon kelkkaan. Itse varmistin moneen kertaan että mulla on hyvä mies ennen kuin lapsia aloin vääntämään. Nyt olet siellä ihan omasta vapaasta tahdostasi kahlehdittuna. :D
Eipä sitä osaa kaikkea etukäteen kysellä ja niin paljon on tilanteet muuttuneet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kieltämiseltä lainkaan. Ylitulkinnet.
OT: Hienoa että mies pystyy olemaan ilman viinaa, siinä hän on vahvempi kuin moni muu kaltaisensa.
Kyllä sen verran jyrkällä äänensävyllä sanoi, että minun on valittava 'tyttöjen reissu(t)' tai 'hänet ja perhe'.
No on hälle OK, mutta pitkällä naamalla!
ap
Noh, itse olen sitä mieltä, jotta pidemmät matkat tyttöjen kesken lasten ollessa pieniä, ovat turhia. Matkalle pääsee, ja voi lähteä miehen ja lasten kanssa.
Varmaan vähintään puolet tämänkin palsta horoista pettäisi miestään lukuisia kertoja joidenkin fabioiden kanssa heti kun pääsisi "tyttöjen reissuun". Sitäpaitsi miltähän akoista tuntuisi jos mies käyttäisi perheen yhteisiä rahoja "poikien reissuun" jonnekin tunnettuun huorakeskittymään?
Vierailija kirjoitti:
Noh, itse olen sitä mieltä, jotta pidemmät matkat tyttöjen kesken lasten ollessa pieniä, ovat turhia. Matkalle pääsee, ja voi lähteä miehen ja lasten kanssa.
Samaa mieltä.Itselläni ei ole koskaan 25 vuoteen ollut hinkua millekään tyttöjen reissulle, ei voisi vähempää kiinnostaa. Perheen ja miehen kanssa reissattu ja hauskaa on ollut.
Mieti nyt ihan tarkkaan, miten aiot viettää loppuelämäsi. Pysytteletkö kahlehdittuna mieheen ja jätät kaiken kivan tekemättä? Älä sitten ole katkera, kun huomaan miehen hilluvan "poikien reissuilla", mutta sinun on pysyttävä kotona.
Osa meistä on koti-ihmisiä, joilla ei ole minkäänlaista hinkua matkustella yhtään mihinkään vaan ovat onnellisia, kun ei tarvitse lähteä. Sitten meissä on niitä, joille liikkuminen on elinehto.
Toisaalta, hyvän parisuhteen ja perheen vuoksi sitä joutuu luopumaan jostakin muusta. Mies on luopunut juomisesta, voisitko sinä puolestasi jättää 'tyttöjen reissut' nyt joksikin aikaa, jos se on miehen mielestä tärkeää?
Niin paitsi että yhdeksän naista kymmenestä on tuollainen joka ei päästä miestään miesten-kesken-reissuun.
Minullakin on kahleidenkalistaja mies, mutta siihen ei auta kuin pitää takataskussa rälläkkää ja lällättää perään.