Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaus olla näkymättä raskaustestissä?

Vierailija
29.12.2015 |

Olen tehnyt jo 4-5 raskaustestiä parin päivän välein, kaikki negatiivisia. Ennen kuukautisten alkua tein niitä herkempiä testejä, myöhemmin normaaleja. Onko tässä enää mitään toivoa/pelkoa kun kuukautiset ovat jo selvästi myöhässä ja edelleen näyttää negatiivista. Kuukautiskierto ei tosin aina ole säännöllinen, joskus heittää viikollakin. Menkkamainen olo ollut jo viikon. Olen mitannut aamuvirtsasta joka kerta, tosin minulla on aamuvirtsakin varmaan laimeaa koska juon vettä niin paljon. Tuntuu hölmöltä ostella koko ajan lisää testejä. Toisaalta raskaus oisi hyvä huomata mahdollisimman aikaisessa vaiheessa (esim. koska uuden vuoden juhlat tulossa, uskallako ottaa vai en?).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti vielä rv 6-7 negaa ensimmäisessä raskaudessa. Tosin silloin uskoin sitä yhtä testiä...

Vierailija
2/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama..menkat jäi tulematta tässä kuussa ja testejä tehnyt kolme..kaikki negaa..tissuttelin joulunakin kun ensin tein testin..ei kai sitä voi olla jos testi ei näytä..jos sen oikein tekee..lääkärille?neuvolassa ottaa kans..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minäkin join joulunakin useamman annoksen kun olin aamulla ensin testannut etten olisi raskaana. Normaalisti en edes usein juo, mutta nyt sattui että join.

ap

Vierailija
4/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus olisi minullekin. Voiko elimistö "herätä" silloin jotenkin hitaammin? Taidan käydä ostamassa vielä yhden herkempää laatua olevan testin ja tehdä torstaina jos vielä aihetta on. Lääkäriin kai vasta sitten jos kuukautiset ovat useita viikkoja myöhässä?

ap

Vierailija
5/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt jo 4-5 raskaustestiä parin päivän välein, kaikki negatiivisia. Ennen kuukautisten alkua tein niitä herkempiä testejä, myöhemmin normaaleja. Onko tässä enää mitään toivoa/pelkoa kun kuukautiset ovat jo selvästi myöhässä ja edelleen näyttää negatiivista. Kuukautiskierto ei tosin aina ole säännöllinen, joskus heittää viikollakin. Menkkamainen olo ollut jo viikon. Olen mitannut aamuvirtsasta joka kerta, tosin minulla on aamuvirtsakin varmaan laimeaa koska juon vettä niin paljon. Tuntuu hölmöltä ostella koko ajan lisää testejä. Toisaalta raskaus oisi hyvä huomata mahdollisimman aikaisessa vaiheessa (esim. koska uuden vuoden juhlat tulossa, uskallako ottaa vai en?).

Höh... ennen kuukautisten LASKETTUA ALKAMISPÄIVÄÄ eikä "alkua" niin kuin näköjään olen sekoillut. Kuukautiset eivät siis ole alkaneet.

ap

Vierailija
6/9 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan omaan kysymykseeni: näköjään voi. Sain juuri Clearblue digitalilla positiivisen tuloksen. Vähän shokissa nyt.

ap

Vierailija
7/9 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Paljon menkat oli myöhässä?

Vierailija
8/9 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää

ap

Vierailija
9/9 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mun ex-nainen!

Hankkiuduit tarkoituksella raskaaksi! Sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä