Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku vaatteita haloselta?

Vierailija
29.12.2015 |

Uskomaton liike. Monet vaatteet melko rumia rättejä, joilla hinta on näin alennustenkin aikaan kaksinkertainen muihin liikkeisiin verrattuna.minkä tahansa virttyneen lumpun lähtöhinta näkyi olevan alkaen n.50e, jossa oli jo alennusta mukana. Kestävätkä ne oikeasti sukupolvelta toiselle vai mihin tuotteiden hinnoittelu ja valikointi liikkeen mukaan pohjautuu? ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Halonen wt-liike wt-ihmisille? :DD

Halosta ei nyt wt:ksi saa edes yrittämälläkään, mutta sinä kovasti tunnut olevan wt-ihminen. Sääliksi käy.

Vierailija
22/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosen kenkäosasto on hyvä, vaikka ainakin Itiksessä vanhanaikaisesti kokojen mukaan lajiteltu. Urheiluosastollakin on ihan ok valikoima.

Vaatteita sieltä en voisi kuvitellakaan ostavani. Ei-minkäänmerkkisiä tanttavaatteita. Jos haluan klassisia vaatteita, Stockalta löytyy tyylikkäitä merkkivaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja pojat hankkivat sieltä pukunsa , myyjät ovat asiantuntijoita ja oikea koko löytyy ensinäkemältä! Myös miesten kenkiä ostettu paljon. Itse olen ostanut juhlamekon ja lacosten tennarit. Lastenosastolta on löytynyt reimaa ja vikingin kenkiä

Vierailija
24/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin, jos olisin rikas. Tai ehkä en sittenkään. Olen niin nuuka, että ehkä rikkaanakin ostaisin vielä vaatteeni kirpputorilta ;)

Vierailija
25/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn silloin tällöin paikkakuntamme Halosella, naisten vaatepuolella ei tarvi pelätä, että myyjä tulisi

"häiritsemään" ei edes tervehditä, kun menee sisään. Samassa liikkeessä on alakerrassa myös kenkämyynti, jonka palvelu on täysin eri tasoa, ystävällistä ja asiantuntevaa.

Olet Jyväskylästä! Busted :)

Mulla ihan päinvastainen kokemus Haloselta, harmi kun se muuttui sellaiseksi "outlet" -myymäläksi ja tavaratalo katosi - kertoo paljon Jyväskylästä, jossa kaiken tarpeellisen saa Prismasta ja se kyllä näkyy... Silti saa palvelua tuolla outletissakin, kun osaa kysyä tai osoittaa haluavansa palvelua, esim. tosi hyvä miespuolinen myyjä.

Ennen kunnon tavaratalossa mies esim. osti just pukuja, koska sai housut ja takin eri koossa ja Palvelua. Itse ostin paljon työvaatteita (jakkupukuja, housupukuja) sieltä ja sama juttu. Kävelykadun toisella puolella Sokos, voi itku. En enää edes vaivaudu menemään sinne sisään, jos pitää ostaa lapsille tai nuorille vaatteita, saati kenkiä. Sokoksen kenkäosasto on, no kai se on tarkoitettukin vitsiksi - ainakin toivon niin.

Itsekin olen huomannut, että lasten juhlavaatteissa Halonen on paras, sieltä saa klassisia tyylikkäitä juhlavaatteita lapsille ilman, että villatakki on jotain Frozen -kuosia.

Vierailija
26/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina asioinut Halosella. Lasten vaatteet, naisten ja miesten kengät, miesten puvut ja paidat, kravatit, naisten juhlavaatteet, takit, uikkarit, noita enimmäkseen. Erityisesti miehelle paitaa lähdetään aina hakemaan haloselta, koska reissu hoituu nopeasti hyvällä palvelulla. Tämä on todettu kun on monia muita paikkoja kokeiltu. Olemme miehen kanssa 25-35-vuotiaita. Iso aukko jäisi, jos halonen lopettaisi.

Vierailija
27/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan googlettaa että onko Helsingissä Halonen ja onhan se, ihan keskustassa jopa:).

Kiitos vinkistä:). 

Itiksessä on iso Halonen.

Vierailija
28/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä nyt miltään Tarja haloselta osta mitään! Siltähän loppuu vielä vaatteet kesken jos kaikki ostaa siltä vaatteita!

Vierailija
29/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton liike. Monet vaatteet melko rumia rättejä, joilla hinta on näin alennustenkin aikaan kaksinkertainen muihin liikkeisiin verrattuna.minkä tahansa virttyneen lumpun lähtöhinta näkyi olevan alkaen n.50e, jossa oli jo alennusta mukana. Kestävätkä ne oikeasti sukupolvelta toiselle vai mihin tuotteiden hinnoittelu ja valikointi liikkeen mukaan pohjautuu? ?

Eikös Halonen ole jonkinlainen mummojen halppiskauppa?

Vierailija
30/31 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itärajan tuntumassa Halonen myy venäläisille juhlamekkoja pilvin pimein. :D

Vierailija
31/31 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tästä ketjusta. Just tuskaili, kun ei löytynyt Stockalta sellaisia paitoja joita hain. Tajusin pitkästä aikaa mennä Haloselle ja löysin heti kolme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi