Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah! Tää yh antoi pakit Mr Scandinavialle!

Vierailija
13.02.2006 |

Tapasin vkl baarissa miehen, joka tuli tekemään tuttavuutta. En tunnistanu koko tyyppiä, kun en niin oo kiinnostunu miesmalleista yms. Kaveri koitti ihan tosissaan iskeä mua, ois tahtonu kahville jne mut mä kieltäydyin kohteliaasti. Ai miksi? Koska se on mua melkein 5v nuorempi..ja muutenkin sen elämäntyyli on matkustelua ympäri maailmaa jne mitä MÄ en vois kuvitellakkaan. Mulla on kaks lasta ja muutenkin. Sanoinkin sen sille mutta ei se uskonu. Antoi numeronsa ja nettisivun osoitteen jossa sen kuvia..äsken kun katoin niitä, niin tajusin että se häiskä on malli ja ollu mr scandinavia kilpailuissa sun muissa. Aika itsetuntoa hivelevää että joku mallipoju yritti iskee mua, kahen lapsen yhäippää :DD

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan pesää oli vailla, niin kai se ois luovuttanu heti ja siirtyny seuraavaan kun huomas ettei multa irtoo. Ja toisaalta, vaikka se ois ollu vaan sitä vailla niin aika imartelevaa sekin että viittii pitemmän kaavan mukaan sitä pesää metsästää ;))

Ihme juttu että tää mun aloitus saa näin murhaavia kommentteja osakseen.. ootte te outoja.

ap

Vierailija
22/25 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sattunu vastaavanlainen juttu joskus monta vuotta sitten.Tosin ei ollu mr scandinavia, mutta julkkis kumminki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti mua ollessani 18 v.

Vierailija
24/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeesti kiinnostaa jotkut Mr Idiootit. Nehän on aivan täysii tyhjäpäitä kaikki. Muutenkin sairaan epäseksikästä, että mies menee johonkin tollaseen kilpailuun. En kyllä todellakaan voisi kuvitellakaan kiinnostuvani jostain Mr Mikäliestä. Minun miehelläni pitää olla aivot ja kunnon koulutus. Ulkonäöllä ei ole niin merkitystä, kunhan ei ole läski.

Vierailija
25/25 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi