Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perustelkaa mulle, kannattaako ottaa nenäkoru? Olen pohtinut asiaa, nyt kannanottoja niin puolesta kuin vastaan! =)

Vierailija
25.01.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole vielä tavannut yhtä ainotta miestä, joka sellaisesta pitäisi. Ei ainakaan meidän (akateemisissa - jos se on selittävä tekijä) piireissä.

Vierailija
2/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan. Minulla on ollut aikaisemmin. Piti ottaa pois, kun nykyinen työyhteisö on vähän vanhoillisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se reikä ei koskaan mene umpeen!

Vierailija
4/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se reikä ei koskaan mene umpeen!

Kyllä mulla vaan on ummessa, eikä ole ollut vielä edes kauaa poissa. Reiän kohta kyllä näkyy, mutta kuka sitä kymmenen sentin etäisyydeltä tuijottaa :)

Ota vaan, jos siltä tuntuu. Minusta pieni kaunis koru on kivannäköinen, renkaista en pidä. Sen kummempia perusteluja ei ole antaa. Toiset tykkää ja toiset ei.

Vierailija
5/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene.

mulla oli koru vaan vuoden verran, ja otin sen pois 5 vuotta sitten, reikä on edelleen tallella ja siihen kerääntyy paskaa joka sitten haisee pahalle. onpa tosi kiva olla reikäpää loppuikänsä. :(

-5-

Vierailija
6/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työhaastattelussa olisit sinä nenäkoruinesi ja toinen jolla ei olisi, ja papereiden puolesta olisitte suht samalla viivalla, niin valinta olisi helppo. Sinä jäisit vaille paikkaa.

Ota mun puolesta se nenäkoru, olisi sitten oikein merkki, niin ei tarvitsisi aina välillä harkita...

Vierailija
7/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paljoa satu, tietysti vähän kirpaisee.

Vierailija
8/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota nenäkorua, sehän on jo ihan out nykyään. Ja se reikä ei todellakaan mee umpeen ikinä, mulla ollut ilman korua 5 vuotta ja silti kerääntyy reikään valkoista mätää... (jospa tää pelottelis sua tarpeeksi... ) Ja se reikä on nyt ruma!

Huokaus. Miksi otin lävistyksiä joskus??? Ei mee kulmareikäkään umpeen aikä korvien 12 reikää ... ; (

Terv ex-punkgirl

Vierailija
9/12 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja älä nyt millään pyssyllä sitä mene laittattamaan. Menet kunnon lävistysliikkeeseen, jossa vetävät neulalla, vain se on 100% steriiliä! Korvispyssy ei ole ikinä. Aluksi pitää pitää rengasta, koska se on helpompi puhdistaa, hygienia tosi tärkeä nenäkorun kanssa.

ja joku hömppäs työhaastattelusta. toki kannattaa miettiä, onko nenäkoru sopimaton piireihin, joissa liikkuu. Itse olin työhaastattelussa nenäkorun kanssa ja työpaikka oli seurakunta, sain paikan.

Ja työhaastattelua tms. varten voi laittaa silikonisen, ihonvärisen napin koruksi, se ei näy.

Minä oon tosi tyytyväinen nenäkoruuni:)

Vierailija
10/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otavaan, musta ne on hienoja sekä soppiii yleensä kaikille :))) ja se reikä kyllä joillain menee umpeen riippuu mitä korua on käyttäny aikasemmin, kanttii ottaa mahd. pienen. yhellä kaverilla on menny umpeen mutta pieni punainen piste jäi.... ite oon tossa kohtapuoliin sen ottamassa ja monilla muillaki on, + ENKÄ kadu kun otan :D kuulemma pienesti kirpasoo mutta hälläväliä se ei åalijoa satu. riippuu myös kipukynnykssestä..

Vierailija
11/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin itse kovasti, muita lävistyksiä ei ole koskaan ollut. Ei myöskään tatuointeja. Jouduin ottamaan pois kahden vuoden jälkeen, koska kudostyyppini tekee innokkaasti arpea. Korun ympärystä alkoi ärtyä ja tehdä keloidia.

Pidin todella ja käytin kirkasta strassikorua myös töissä (sh). En tiedä asettaako työsi sinulle rajoitteita, se kannattaa pohtia.

Vierailija
12/12 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikä on mennyt kyllä erittäin nopeasti umpeen. Jäljelle jäi ihan pieni kuoppa, joka voisi olla vaikka finnin arpi. Meikin alta ei edes näy.