Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka kaunein (kuva kolmesta naisesta)

Vierailija
29.12.2015 |

http://lindajuhola.com/wp-content/uploads/2015/12/20151220-DSC_8762-Mat…
Kaikki ihania, mutta eniten pidän vasemmanpuoleisesta :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindasta aina jauhettiin täällä kun oli sinkku. Mutta nythän on kainalossa ollut jo vuoden musta viriili mies ;)

Vierailija
22/34 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää jotain pikkujulkimoita, vai ketä lie ja miksi näiden ulkonäöstä pitäisi olla joku mielipide?

Katselin kuvaa liki minuutin, enkä kyllä saanut aikaiseksi mitään mielipidettä, en yhtään mitään.

Niinpä.. panisin nuota kaikkia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/34 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oikealla.

Vierailija
25/34 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alieni, hevosnaama ja rupsahtanut. Oikeanpuoleisin siis vähiten huono. Huonoja ovat siis kaikki.

Vierailija
26/34 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla oleva vaikka näyttääkin kuvassa siltä kuin olisi suurempi hätä yllättämässä, luultavasti luonnossa on paremman näköinen. Erityisemmin kukaan ei kyllä minua sinällään miellytä, koska jo ulkonäkö kertoo sen, että elämä pyörii aika pinnallisissa asioissa. Tuttuun tyyliini kuitenkin tylsyttäni vastasin, ja onhan nämä ketjut ihan hauskoja.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
27/34 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmanpuoleisimmalla nätein naama. Kroppia ei näe kunnolla muuta kuin oikeanpuoleisimmalta ja siitä on vaikea pistää paremmaksi.

Vierailija
28/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ketä ovat, mutta mun mielestä ihan tavallisen näköisiä naisia, ei missään nimessä rumia, mutta ei kyllä erityisen kauniitakaan. Ihan perusnättejä. En osaa sanoa, kuka olisi niistä parhaimman näköinen.

Mun mielestä Marianna ja Linda ovat huomattavasti keskivertoa nätimpiä molemmat...

Vierailija
29/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 2 1

Vierailija
30/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ketä ovat, mutta mun mielestä ihan tavallisen näköisiä naisia, ei missään nimessä rumia, mutta ei kyllä erityisen kauniitakaan. Ihan perusnättejä. En osaa sanoa, kuka olisi niistä parhaimman näköinen.

Mun mielestä Marianna ja Linda ovat huomattavasti keskivertoa nätimpiä molemmat...

Mammapalstalla kaikki on rumia.

Vierailija
31/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tykkään vaaleista, mutta nyt valkkaisin tuon tumman oikealla.

Vierailija
32/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä kollaaseissa ja ryhmäkuvissa on aina tämä sama asetelma: Kaksi aivan eri sarjoissa painivaa naista?

Toinen tumma ja toinen vaalea.

Mikä sairas pakkomielle sulla on asiaan?

Tässä oli kolme naista.

Vierailija
33/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstalla kaikki on rumia.

no se on kyllä totta. Onneksi kaikki täällä kirjoittavat mammat ovat itse kuin Victoria's secretin katalogista ja miehet suoraan Bossin mainoksesta.

Vierailija
34/34 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kaikki