Koska kertoa parantumattomasta sairaudesta miehelle?
Olen tapaamassa kivan miehen, jonka kanssa viestitelty jo vähän aikaa. Mulla on kuitenkin parantumaton sairaus, joka vaikuttaa jokapäiväiseen elämään, vaikka täysin normaalisti periaatteessa voinkin elää ja monet tuttavani eivät tästä sairaudesta tiedä. Milloin tulisi kertoa tapailukumppanille? Minua jännittää, että hän ajattelee minun olevan sairas ja kiinnostus lopahtaa. Pelottaa... Onko teidän kumppanillanne jokin krooninen sairaus, miten reagoitte heidän kertomiseensa ja miten se tapahtui?
Kommentit (22)
Kun et kerro sairaudestasi on aika vaikea neuvoa.
Itse kerroin miehelleni kaikki krempat sitä muka kun tulivat, hänellä itsellään on sairaus joka haittaa jokapäivästä elämää.
Ajatella että suhteen alkuaikoina en kehdannut edes pitää rillejä!
Onneksi sain kiltin miehen, riidatki on käyty läpi aikoinaan,
Se vaan että mies epäilee että ei ole tässä maailmassa montaa vuotta, että hänen ysrävänsä ottaisi sitten mut.
Ja minä jos jään leskeksi en kykene hakemaan mitään seuraa, eri juttu jos jossain törmää kivaan tyyppiin.
Toivotan onnea matkaasi ja rohkeutta kertoa!
No mua taas haittaisi nimenomaan tämä. Että siis peitellään ja kerrotaan vasta sitten kun toinen on jo "sitoutettu". Siitä tulee sellainen olo, että mitä tahansa muutakin tärkeää on ehkä jätetty kertomatta ja paljastuu joskus myöhemmin. Epäluotettavan tuntuista. Mun suhde kariutuidi siihen, vaikkei sairaudella sinänsä ehkä olisikaan väliä.