Mitä tietoja uskaltaa antaa tori.fi-ilmoitukseen?
Jos siis myy jotain kalliimpaa. Onko tuolla paljonkin varkaita kyttäämässä ilmoituksia arvokkaista tavaroista?
Kommentit (12)
Arvokkaammista tavaroista ei kannata kertoa merkkiä, mallia tai hintaa. Muuten tulee varas!
Pelkkä sähköpostiosoite, josta ei selviä nimi, (tyyliin torimyyja.tavara2016@gmail.com) on turvallinen. Sitten kun joku ottaa yhteyttä niin kaivat googlella mitä ko. Ihmisestä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä sähköpostiosoite, josta ei selviä nimi, (tyyliin torimyyja.tavara2016@gmail.com) on turvallinen. Sitten kun joku ottaa yhteyttä niin kaivat googlella mitä ko. Ihmisestä löytyy
Eihän se sähköposti näy torissa...
Tämä arvotavara, jonka haluan myydä, toki painaa 75 kiloa eikä ole kovin helposti liikutettavissa. Vaatisi useamman varkaan, että sen saa siirrettyä minnekään. En sitten tiedä jaksaako mikään jengi vaivautua kun tosta saa maksimissaan jonkun 500-600 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää kirjoittamasta sähköpostia ilmouitukseen?
Ihan sähköpostin voit antaa, sitä ei julkaista ilmoituksessa, vaan ostajat lähettävät viestin lomakkeen kautta ja Tori välittää sen sulle. Sinun osoitteen ne saavat vasta kun vastaat heille. Jos vielä huolettaa niin tee uusi sähköposti vain kaupankäyntiä varten.
Ja postinumeronkin uskaltaisin antaa, siitä ostaja näkee missä tuote sijaitsee ja osaa ajatella tuleeko paljon hakukustannuksia vai ovatko postikulut halvemmat. Mutta jos ei uskalla tarkkaa postinumeroa antaa, niin anna pelkkä kaupunki.
Nimimerkin voit myös antaa, eli ei tarvitse olla omalla nimellä.
Näistä tiedoista sinua tuskin kukaan tunnistaa ja voi tulla arvokasta tavaraa varastamaan. Voit myös sopia vain noudon, postiennakon tai maksun etukäteen tilille, jos haluat varmistaa saavasi rahat tuotteesta. Muistathan sitten myös itse olla rehellinen. :)
Kyllä mä olen antanut sekä etunimen ja puhelinnumeron. Olen aina myynyt 'vain nouto'- periaatteella joten sen osoitteenkin on joutunut jossain vaiheessa kertomaan. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään mikään, mutta miksi ihmeessä kirjoittaisin kun siellä on jo valmiina se nappi joka lähettää meilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori varmistaa että haluatko varmasti julkaista sähköpostin myös ilmoituksessa, ei siis mene automaattisesti läpi. Tosin varmistukseksi riittää pelkkä kyllä-klikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen antanut sekä etunimen ja puhelinnumeron. Olen aina myynyt 'vain nouto'- periaatteella joten sen osoitteenkin on joutunut jossain vaiheessa kertomaan. 😊
Niin iso laite, että ainoastaan nouto toimii. Postitus maksaisi varmaan satoja euroja.
Mitään ei kannata myydä, joku varastaa kuitenkin
on varkaita
ota huomioon myös että tori.fi-ilmoitusten tekstit näkyy suoraan googlessa, eli en laittaisi puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta jossa on oma nimi, enkä möisi omalla nimellä.