Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän uusi tyttöystävä kyttää minua!

Vierailija
28.12.2015 |

Ajelee autolla taloni ohi monta kertaa päivässä ( ei ole kotimatkansa varrella), soittelee häirikkö puheluita ja joskus seuraa töistä kotiin autolla. Mitä tuolle sekopäälle voi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoaminen on rikollista toimintaa nykyään, eli yhteys poliisiin. 

Hah, varmennusnumerot jotka pitää kirjoittaa tuohon alle ovat minulla 112, maailmankaikkeus on siis samaa mieltä kanssani! :D

Vierailija
2/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta hommaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoaminen on rikollista toimintaa nykyään, eli yhteys poliisiin. 

Hah, varmennusnumerot jotka pitää kirjoittaa tuohon alle ovat minulla 112, maailmankaikkeus on siis samaa mieltä kanssani! :D

Hah 😂 ottaako poliisi tuon vainoamisena kun ei mitenkään uhkaile vaikka käyttäytyminen onkin todella ahdistavaa, tänään on kahdeksan kertaa ajanut ohi tästä (hidastaen kohdalla)

-ap

Vierailija
4/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän vainoaminen on rikollista. Kokeile ensin uhkailla rikosilmoituksella. Jos ei auta, tee se ilmoitus. Nauhoita niitä puheluja todistusaineistoksi ja videoi sitä autolla ajelua.

Vierailija
5/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuvitella. Mun miehen ex väitti yhteen väliin että minä kyttään häntä somessa kun minun naama oli aina siinä kaveriehdotuksissa... Taisi olla toisin päin. :)

Lisäksi ajelen n. Joka toinen päivä heidän suunnaallaan kun käyn hakemassa heidän lähellä olevasta Fazerin leipomosta puoli-ilmaista leipää. Oli monesti nähnyt kun ajoin lähdisten kauppojen ohi. :D no juttelemalla selviää.

Vierailija
6/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kahjo tyyppi. Yllensä poikaystävän exät tekee tollasta ainakin omassa kokemuksessa.

Vierailija
7/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuvitella. Mun miehen ex väitti yhteen väliin että minä kyttään häntä somessa kun minun naama oli aina siinä kaveriehdotuksissa... Taisi olla toisin päin. :)

Lisäksi ajelen n. Joka toinen päivä heidän suunnaallaan kun käyn hakemassa heidän lähellä olevasta Fazerin leipomosta puoli-ilmaista leipää. Oli monesti nähnyt kun ajoin lähdisten kauppojen ohi. :D no juttelemalla selviää.

En kuvittele, ajaa tuosta tieltä ja hidastaa kohdalla, tästä ei myöskään pääse muualle kuin kääntymään ympyrän tien toisessa päässä. Somea en itse käytä :D -ap

Vierailija
8/8 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele, ajaa tuosta tieltä ja hidastaa kohdalla, tästä ei myöskään pääse muualle kuin kääntymään ympyrän tien toisessa päässä. Somea en itse käytä :D -ap

Just just 😅