Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittavimmat henkilöt av:lla?

Vierailija
28.12.2015 |

Jankkaajat. Entä teidän mielestänne?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattivalittaja

Vierailija
42/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies29v +1v. Ei sen palstatauko kestäny tarpeeksi kauan.

Tänään jo odotin parissa mehevässä ketjussa että olis saaatu se häädettyä uudestaan, mutta kappas vain, sehän on opetellu korrektimmaksi. Luulee varmaan että unohdetaan mitä on asioista oikeasti mieltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kysyä jotain? Tyyppi.

Söin juuri ananaksen, haluatko kysyä jotain?

Tungin juuri elävän silakan perseeseeni, kysyttävää?

No vittu ei ole!

Vierailija
44/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti AP!

Vierailija
45/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ammattivalittaja

Ei oo ärsyttävä, vaan huvittava, koominen.

Vierailija
46/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidahullu (ja Pipsahullu, todennäköisesti sama henkilö).

Vierailija
47/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ExoPol. 

Esittää nimimerkillä kirjoittaessaan niin tekopyhää ja ihanaa, vaikka kirjoitustyylistä voi päätellä, että hoitaa 99% postailustaan anonyymina ja kuuluu palstan "kantaviin voimiin" ollen lähes palsta-ammattilainen. 

No ohoh..

Tuo tekopyhän ja ihanan esittäminen on ihan itse luoma mielikuvasi minusta.

100% teksteistäni kirjoitan nikillä ainakin vielä vuoden loppuun asti, kuten alkuvuonna lupasin.

Kantavista voimista en ota kunniaa, täällä on monia muita, jotka palstailevat enemmän ja näkyvämmin.

Ja kyllä,  olen ollut täällä niin kauan, että palsta-ammattilaiseksi voisin itseäni yhtään kehumatta kutsua.

Mutta että rasittavin henkilö? Hassua..=)

48/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ssss, hyi  :D 

Iha vinkkinä että sekä höyhen että mpa toimii edelleen! Tai sitten se on niin feikki että ei tiedä näitä perusjuttuja ;)

Vierailija
49/61 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki teistä. Vihaan ihmisiä joilla ei ole muuta sisältöä elämässään kuin jauhaa paskaa jollain YH/vammais-mammojen paskapalstalla.

Vierailija
50/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ammattivalittaja

Ei oo ärsyttävä, vaan huvittava, koominen.

Mulla nousee verenpaine heti kun vain näenkin tuon nimimerkin tuolla otsikkolistauksessa... Märinää, valitusta ja ulinaa ja kaikki on huonosti mutta ei voida kertoa heti kaikkia asiankohtia suoraan vaan keskustelijat joutuvat lypsämään ne.

Toisaalta uskon että ammattivalittaja on täysin luotu ja kuvitteellinen hahmo.

Vierailija
51/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger, palstapersut ja Pipsahullu.

Vierailija
52/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielipoliisit 

Nämä ovat kyllä ärsyttäviä. Itse ainakin sisällytän viesteihini tarkoituksella yhdyssana ja muita kieli oppivirheitä ihan vain vittuillakseni näille paskantärkeilijöille.

Vierailija
53/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

😩 ihanko tosi? Tälläseen turhaa kulutatte aikaa? Hyvä luoja...

😋 mä oon niiiiiin rasittava pistäkää ylös päiväkirjanne! PS. Neiti Walittaja IIV

Vierailija
54/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuton keittiössä. "Raaka broileri on ollut viikon patterin välissä. Vieläkö sitä voi syödä?"

Vierailija
55/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle samat ihmiset ovat ärsyttäviä ja sitten kuitenkin niitä, keiden kanssa vääntäminen tekee palstailusta kivaa. Seuraavien vakiohahmojen kanssa siihen olen kuitenkin jo kyllästynyt:

-Ikis/Ikikset, en enää avaa kuin vahingossa

-Se työtön naisten anheneudesta jankuttaja, jonka pieneen mieleen ei vain sovi, että hänen pariutumisensa epäonnistumiselle on saattanut olla muitakin syitä, kuten se rasittavuus.

-Vegaaniuden vastainen raivohullu. Kyllä, kestän ja jopa tykkään lukea asiallista kriitikkiä veganismista. Pidän keskusteluista, jotka ovat vastavuoroisia eikä mustavalkoisia. Tämä täysin kolahtanut henkilö on kuitenkin vain rasittava ja selkeästi kantansa päättänyt.

-Feminismistä jankkaaja. Sama juttu tuon vegehullun kanssa, pidän asiallisesta kritiikistä tässäkin asiassa, sillä en edes itse ole mikään telaketju. Kuitenkin tämä kaikki mahdolliset yhteiskunnan ongelmat naisen kohinneeseen asemaan niputtava tuntuu olevan vain täydellinen idiootti.

-Hommalta karanneet, jotka eivät osaa pysyä omissa ketjuissaan, vaan tulee avautumaan täysin asiansa kannalta irrelevantteihin ketjuihin. Samoin en oikeasti arvosta joidenkin tapaa omistaa itse todella konservatiiviset ja sovinistiset, melkein täysin ääri-islamisteihin sopivat arvon, ja aivan jäätävä kritiikin ihan jokaista maahanmuuttajaa kohden vain heidän taustamaansa vuoksi. Arvostan tästäkin aiheesta asiallista keskustelua, kyllä jokainen järjestäytynyt uskonto ansaitsee mielestäni kritiikin, mutta joo, en vaan pysty tuohon...

-bloggaajahullut, en edes avaa blogikeskusteluja.

-mies 29+1 (eikä pitäis olla jo 2?), varsinkin se paras urotyöspämmi, jolla oikeuttaan kaikki naisiin ja tyttöihin kohdistuva vääryys :D Ne pitkät voi jättää aina lukematta, mutta ton sivuaa aina vahingossa.

Vierailija
56/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia

eipä tätätä ämmää tarvitte enää katella ku lopetti palstailemisen eilen

Vierailija
57/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI ASPERGER ON PAHA IHMINEN! PITÄÄKÖ JOKAISEEN KETJUUN TULLA KIUSAAMAAN PERKELE!

T. Mies maalta

Vierailija
58/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimpiä ovat ne, jotka yrittävät rajoittaa keskustelua. Tämähän on kuitenkin keskustelupalsta. Silti ei ole koskaan liian vaivalloista mennä kirjoittelemaan ketjuihin, että "kuka jaksaa tällaisestakin valittaa/keskustella" tai että "mulle on aivan sama, ihan turha aihe".

Toinen ärsyttävä tyyppi on se, joka lukee omiaan, eikä pysyttäydy siinä, mitä toinen on kirjoittanut. Usein tämä tyyppi kykenee yhden lauseen perusteella profiloimaan kirjoittajan sukupuolen, terveydentilan, mahdolliset lemmikit, historian, arvomaailman, taloudellisen tilanteen, lapsettomuuden tai lapsien olemassaolon, allergiat, sukulaisuus- ja rakkaussuhteet ja työssäolon tai työttömyyden. Kaikissa näissä toinen kirjoittaja on täydellisesti epäonnistunut ja on huono ihminen, vain koska hän ei pidä sienikastikkeesta tai Twitteristä, tai kysyy tarkennusta aloitukseen.

Vierailija
59/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI ASPERGER ON PAHA IHMINEN! PITÄÄKÖ JOKAISEEN KETJUUN TULLA KIUSAAMAAN PERKELE!

T. Mies maalta

Faktojen toteaminen ei ole kiusaamista.

Vierailija
60/61 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu-hullut / raiskausfriikit

Bloggareiden vihaajat

Kaikista uutisista provoja tehtailevat lukutaidottomat

Lassukat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi