Rasittavimmat henkilöt av:lla?
Kommentit (61)
Kaikki ylilaudan nössö-jantterit, jotka tulee tänne laukoman mukamas nasevia juttujaan. Vähän väsynyttä läppää.. hohhoijjaa.
*haukotus*
Bloggaajia ja tosi-tv:tä kesittelevissä ketjuissa heitä puolustelevien viestien jälkeen joku laittaa AINA viestin "HEI *kyseinen bloggaaja/tosi-tv-tähti*". Tämä käy jotenkin hermoilleni. Eikö voida ymmärtää, että joku saattaa olla heidän puolellaan ja tuskin bloggaajat itse käy kirjoittamassa jokaisen positiivisen kommentin...
Lehtipihvijankkaaja ja "Rupean kasvissyöjäksi" -ketjujen tehtailija joka paljastaa provonsa käyttämällä samaa otsikkoa kerta toisensa jälkeen ja sanomalla jo etusivun puolessa välissä jotain "Tein myös lihapullia/sisäfilepihvin/pekonia tähän kaveriks :)"
Syrjäytynyt ja mahdollisesti alkoholisoitunut nainen, joka kertoo päiväuniaan tosina.
Vierailija on palstan ylivoimaisesti ärsyttävin kirjoittaja.
ExoPol.
Esittää nimimerkillä kirjoittaessaan niin tekopyhää ja ihanaa, vaikka kirjoitustyylistä voi päätellä, että hoitaa 99% postailustaan anonyymina ja kuuluu palstan "kantaviin voimiin" ollen lähes palsta-ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ylilaudan nössö-jantterit, jotka tulee tänne laukoman mukamas nasevia juttujaan. Vähän väsynyttä läppää.. hohhoijjaa.
*haukotus*
Onneks mä en oo yhtä tosikko kuin sä ja tylsä ihminen.. hohhoijjaa!
Klo 22.59 joku kirjoittaa älykästä. Kirjoittaja ei ole rasittava, mutta... :)
Vierailija kirjoitti:
ExoPol.
Esittää nimimerkillä kirjoittaessaan niin tekopyhää ja ihanaa, vaikka kirjoitustyylistä voi päätellä, että hoitaa 99% postailustaan anonyymina ja kuuluu palstan "kantaviin voimiin" ollen lähes palsta-ammattilainen.
Ai stana,
näitä teräviä analyyseja - ja taas me mennään: nikilliset vs nikittömät.
Vierailija kirjoitti:
Asperger
Asperger-trolleja tehtaileva narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*haukotus*
Onneks mä en oo yhtä tosikko kuin sä ja tylsä ihminen.. hohhoijjaa!
Ylilaudan jutut oli vanhoja ennen kuin sä olit edes syntynyt. Ikivanhaa, kierrätettyä paskaa. :)
Hommapersut, joiden päänsisään ei mahdu mitään muuta kuin mamut ja rasismi. He täyttävät kaiken ajattelunsa maahanmuutolla, katkeroittavat mielensä ja tulevat sitten oksentamaan pahanolonsa tänne. Tosin viimeaikoina ovat persujen takinheilumisen myötä häipyneet noloina takaoikeaan ja palailleet hommalle nuolemaan haavojaan. Toivottavasti myös pysyvät siellä.
Typeriä ja rumia lapsennimiä arpovat ja muilta omiin ehdotuksiinsa mielipidettä kysyvät, jotka oikeasti hakevat vain tukea muilta, mutta saavat silti ansaististi pilkkaa.
ALKO SIT TÄÄLLÄKIN TÄMÄ IKUINEN KIUSAAMINEN!
T. Psykiatri
Mies 29, jätän hänen kommenttinsa ja vastaukset niihin vaan lukematta.
Minä pyydän aina ylläpitoa poistamaan hänen kommenttinsa. Ne aiheuttavat lähinnä myötähäpeää ja koska järkipuhe ei häneen tehoa, niin sillähän niistä päästään. Yleensä on poistettu.