Sinun ja puolisosi ammatit
Täälläkin kuultu näistä tavanomaisista ammattipareista, kuten vaikka insinööri + sairaanhoitaja tuntuu olevan monen palstalaisen mielestä yleinen yhditelmä. Mutta mikäs teidän parisuhteenne kokoonpano on?
Täällä luokanopettaja + rakennusmestari.
Myös yleisinä pitämiänne pariskuntien ammattivalintoja sopii listailla, mielenkiintoista kuulla sitäkin millaisien ihmisten ajattelette vetävän toisiaan puoleensa!
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Molemmat olemme kauppakorkean käyneet.
Onko se ammatti?
Ainakin Tampereella on maistereja bussikuskeinakin. Se tosin vaatii lisäkoulutusta.
Minä lähihoitaja ja mies insinööri
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että täällä suurin osa vähän parantelee ammattinimikettään/ammattiaan. Jännä juttu, että n. 85% vastaajista on korkeastikouluttettuja😂😂 ei kehdata sanoa niitä omia duunari ammatteja kuten roskakuski, bussikuski, raksaäijä, sähkäri jne..
Mä taas uskon, että täällä monet kertovat rehellisesti sekä anonyymisti ammattinsa ja koulutuksensa. Mielipiteet saattavat olla ristiriitaisia siihen koulutukseen ja ammattiin nähden, mutta kukapa sitä työpaikallaan todellisia näkemyksiään laukoisi.
Minä insinööri, mies sairaanhoitaja :D
Nainen tutkija (YTT), mies toimittaja.
Minä röntgenhoitaja ja puoliso lehtori, koulutus DI.+ kirjailija ym.
Insinööri / laatupäällikkö -mies ja minä tradenomi/ostaja
Minä tutkija ja mies siivousalan yrittäjä.
Minä olen opiskelija (viittomakielen ohjaaja) ja kolmen vuoden päästä kun valmistun, olisi tavoitteena opiskella toimintaterapeutiksi. Mieheni on koulutukseltaan kokki mutta hän on eläkkeellä.
Terveydenhoitajaopiskelija (minä) ja mies filosofian maisteri, alaa vastaavassa työssä. Lisäksi olen myös lähihoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoitajaopiskelija (minä) ja mies filosofian maisteri, alaa vastaavassa työssä. Lisäksi olen myös lähihoitaja.
Mikä ammatti on filosofian maisteri? Hmm....
Vierailija kirjoitti:
Täällä lakimies ja virkamies
Mikä on virkamiehen nimike? Ei ole olemassa ammattia virkamies.
Lakimiehiä molemmat.