Sinun ja puolisosi ammatit
Täälläkin kuultu näistä tavanomaisista ammattipareista, kuten vaikka insinööri + sairaanhoitaja tuntuu olevan monen palstalaisen mielestä yleinen yhditelmä. Mutta mikäs teidän parisuhteenne kokoonpano on?
Täällä luokanopettaja + rakennusmestari.
Myös yleisinä pitämiänne pariskuntien ammattivalintoja sopii listailla, mielenkiintoista kuulla sitäkin millaisien ihmisten ajattelette vetävän toisiaan puoleensa!
Kommentit (127)
Minä olen kaupassa töissä ja mies on raksa-alalla yrittäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yllättävän koulutettua porukkaa, kun vertaa siihen minkä tasoista juttua täällä enimmäkseen saa lukea. Luin juuri tuota wt-nimi ketjua, ja ei voi kun ihmetellä ihmisten henkistä köyhyyttä ja pahansuopaisuuta.
mietin just samaa!! Satunnaisesti käyn täällä "viihdyttämässä" itteeni ja ihan juttujen perusteella en ihmisiä olisi tälläsiin ammatteihin ajatellut.
Lähihoitaja ja metsäkoneenkuljettaja
Sairaanhoitaja ja insinööri. Tiedän useita vastaavia pareja.
Sairaanhoitaja ja autoinsinööri. Molemmat amk n käyneitä.
Luokanopettaja ja kirjastonhoitaja
Asiakaspalvelija ja rakennuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yllättävän koulutettua porukkaa, kun vertaa siihen minkä tasoista juttua täällä enimmäkseen saa lukea. Luin juuri tuota wt-nimi ketjua, ja ei voi kun ihmetellä ihmisten henkistä köyhyyttä ja pahansuopaisuuta.
mietin just samaa!! Satunnaisesti käyn täällä "viihdyttämässä" itteeni ja ihan juttujen perusteella en ihmisiä olisi tälläsiin ammatteihin ajatellut.
Tästä voi päätellä että hyvä koulutus ei korreloi sydämen sivistyksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä yllättää.
Minä sosiaalikasvattaja (sairaseläkkeellä), mies "jokapaikanhöylä", ei koulutusta.
Taalla kuninkaallinen siivoojatar ja Mies lannanluoja.
Molemmat olemme ammatittomia, mutta ikämme töitä tehneet. Miehellä takana peruskoulu, minulla jopa lukio ja osittain AMK-tutkintoa suoritettu. Haen keväällä Kauppakorkeaan. Miehellä suunnitelmissa LVI-ala. Lapset on jo tehty, joten meillä elämä mennyt käänteisessä järjestyksessä suhteessa valtaväestöön.
Uskon, että täällä suurin osa vähän parantelee ammattinimikettään/ammattiaan. Jännä juttu, että n. 85% vastaajista on korkeastikouluttettuja😂😂 ei kehdata sanoa niitä omia duunari ammatteja kuten roskakuski, bussikuski, raksaäijä, sähkäri jne..
Nörtti ja lentoemäntä