Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ammattikunnasta valitsisitte mieluiten miehen itsellenne?

Vierailija
28.12.2015 |

Mistä ammattikunnasta valitsisitte mieluiten miehen itsellenne? Insinööri, lakimies, poliisi, lääkäri, palomies, urheilija.....? Joku muu? Ap sanoo konemies.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja paras. Lomatkin samaan aikaan kuin lapsilla.

Vierailija
22/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtitieteilijä

Tämän olin tulossa kirjoittamaan minäkin.

Enkä minäkään rahan perässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörejä ovat mun mieheni olleet ja insinöörejä on tullut myös teiniajan poikaystävistä. Tässä ei todellakaan ole mitään tarkoituksellista insinöörinmetsästystä ole olut taustalla, en varsinaisesti edes arvosta insinöörikoulutusta kovin korkealle. x)

Mut kai mä edelleen insinöörin ottaisin kun kai jostain syystä yksityiselämässä niiden kanssa olen tullut juttuun. Työelämässä kyllä olen usein napit vastakkain niiden kanssa. Oma insinöörini on kyllä eri alalta kuin ne joiden kanssa työpaikalla väännän.

Lääkäri vois olla ihan kätevä myös, voisi varmaan kirjoittaa reseptin jos sellaiselle joskus on tarvetta, ei tarviis sen vuoksi terveyskeskuksen kautta kipeänä käydä.

Lähtökohtaisesti ammatilla ei kauheasti ole väliä.

Vierailija
24/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavi

Tässä on jo haastetta. :)

Vierailija
25/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan lääkäri. Lääkärit ovat epäseksikkäitä. Lakimies.

Mitä? Lääkärithän ovat seksikkäitä.

Vierailija
26/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis pillu :D

Vierailija
27/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtitieteilijä

No ainakaan et ole rahan perässä :D

t. useamman tähtitieteilijän tunteva

Ovatko opiskelijoita vai jo työelämässä? Mitä mahtavat tehdä työkseen, voitko kertoa, kiinnostaisi? :) Mollissa en muista kovin usein nähneeni tähtiteiteilijän paikkaa avoinna. x)

Vierailija
28/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies miehet on kyllä kauheita

Vierailija
29/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Vierailija
30/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräjengiläinen.

Pahat pojat kiehtoo aina ja niissä on haastetta ne ei oo mitään pullasorsia.

Löytyy menoa ja meininkiä ja ikinä ei ole samanlaista päivää

Se hurjuus loppuu, kun joutuu yksinään pimeälle kujalle. Ne ovat vaan laumassa kovia:) yksinään ovat kovannäköisiksi pukeutuneita vässyköitä.

Vierailija
31/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikko, kemisti, tähtitieteilijä, taiteilija, ohjelmoija, kääntäjä, muusikko... Nämä kelpaa ainakin ja monet muutkin :) Ei sillä ammatilla niin väliä, kunhan pysyisi kärryillä mun jutuista.

Vierailija
32/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla?

Narsisteja, valehtelijoita. Hyvin monet perheelliset pettää...

Vierailija
33/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkäri.., ensihoitaja... Ei tule mieleen oikein mitään. Olen deeii itse.

Vierailija
34/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle ole miehen ammatilla väliä, mutta täytyy myöntää että kyllä mä tykkään miehistä formu päällä. Oma mies on poliisivankilan ylivartija, työvaatteet on samoja kuin poliiseilla, ja mies ei tajua yhtään että mikä mua niissä kiihottaa, en ole koskaan 15 vuoden aikana edes käynyt miehen työpaikalla.

Työtä tehdään vaan sen takia että saadaan rahaa elämiseen, se mitä työtä tekee on ihan sama, kaikki työt varmasti on tärkeitä, jotkut tärkeämpiä kuin toiset, mutta yhtä kaikki, pääasia että saa tehdä työtä jossa viihtyy. Mieheni ei viihdy työssään, ja se on todella surullista, mutta ymmärrettävää, mies haluaisi olla lasten kanssa kotona, tosin lapset menevät kouluun jo ensisyksynä, mutta voi olla että mies jää sairaseläkkeelle jo siihen mennessä.

Vierailija
36/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä itse olet ap? Ne toiveet lähtevät monesti omasta ammatista ja koulutuksesta, akateemiset etsivät toisiaan, käsistään kätevät toisiaan. Siis oikeasti kumppaniksi, nuo päiväunimiehet ja ammatit on toinen juttu...

niin , Köyhä nainen hakee työssäolevaa miestä. Hyvätuloinen nainen hakee parempituloista miestä ja erittäin hyvätuloinen hakee mattinykästä.

Vierailija
37/37 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat metsätalousinsinöörimiehet ovat monet ihan jees, ja sellaisen kanssa tässä on tullut jo eleltyäkin reilut 18 vuotta. He ovat monet maanläheisiä, mutkattomia tekijätyyppejä. Ja useat myös harrastavat suunnistusta. Jos rahan perässä juoksee, niin silloin ei ole kannattava vaihtoehto ainakaan ammatin puolesta, sillä mti:t eivät kyllä palkkatilastoissa loista.

Itse olen juristi, eli joskus näinkin päin.