Finnkino harkitsee: olut voi tulla leffateatteriin. Se on sitten hyvästi elokuvissa käynneille Suomessa
Vai mitähän kuolinkorinaa tämäkin on..
http://yle.fi/uutiset/olutta_ja_hampurilaisia_elokuvateattereihin__pelk…
Kommentit (105)
Aivan mahtava idea! Ainoa ongelma mun kannalta, että oluesta tulee pissahätä ja vessassa juokseminen katkaisee kyllä pahasti leffaelämyksen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava idea! Ainoa ongelma mun kannalta, että oluesta tulee pissahätä ja vessassa juokseminen katkaisee kyllä pahasti leffaelämyksen.
Vessaongelmaa minkäkin ajattelin - ehkä vessatkin tulee suoraan salien yhteyteen?
No Euroopassa alkoholia on saanut leffateattereissa iät ja ajat. Tästä (kuten ravintolatupakoinnista) itkee kovaäänisimmin aina ne, joita ei paikalla näe kuin korkeintaan kerran vuodessa.
Juon kyllä itsekkin alkoholia eikä mulla yleisesti oo mitään alkoholia vastaan, mutta en silti yhtään ymmärrä miksi kaikkialla pitää saada juoda.
Miksi elokuvissa pitäisi juoda? Miksi junamatkalla pitää vetää perseet?
Lontoon musikaalejakin katsotaan tuoppi ja sipsipussi kädessä. Ja se on sentään live-esitys!
Jes.
Mahtavaa katsoa elokuvaa kun vieressä joku mussuttaa sipuli-tuplaliha-rasva burgeria ja ryystää olutta :D No, mikäs siinä.
No kannattaa varmaan laittaa penkkien sijaan vessanpöntöt, eihän siinä löyhässä "sen" hajua muusta erota. Onneksi on netflix ja muut..
Vierailija kirjoitti:
Juon kyllä itsekkin alkoholia eikä mulla yleisesti oo mitään alkoholia vastaan, mutta en silti yhtään ymmärrä miksi kaikkialla pitää saada juoda.
Mielenkiintoista. Miksi siitä, että elokuvateatterissa ryhdyttäisiin tarjoilemaan virvoitusjuomien lisäksi olutta, tulee sinulle fiilis että pitäisi vetää pää täyteen? Muutenkin ihmetyttää tää suomalainen asenne, että lasi viiniä tai olutta esim. ruokajuomana keskellä päivää on kauhistus, mutta viikonloppuna vedetään kaksinkäsin. Mitä eroa sillä loppupeleissä on, löytyykö pahvimukista Colaa vai Olvia?
Noi hampparit leffasaleissa puolestaan kieltämättä etoo vähän ainakin ajatuksen tasolla, pikaruoka kastikkeineen nyt on vähän sotkuisempaa syötävää kuin perinteiset karkit ja popparit..
Kiva istua edellisen näytöksen istujan sinapin jäämjjn jaliukastella sipulirenkaisiin.Siivouskulut nousee ja lipunhinnat nousee.
Brad Pitt hempeilee naisen kanssa joku huutaa: Mulle yksi olut ja ranskalaiset!
Hiljaisella hetkellä yhtäkkiä vierestä kuuluu MMLÄISKIS MLOISKIS NAM LÄSSYTI MOISKIS. Kuvitelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Miksi siitä, että elokuvateatterissa ryhdyttäisiin tarjoilemaan virvoitusjuomien lisäksi olutta, tulee sinulle fiilis että pitäisi vetää pää täyteen? Muutenkin ihmetyttää tää suomalainen asenne, että lasi viiniä tai olutta esim. ruokajuomana keskellä päivää on kauhistus, mutta viikonloppuna vedetään kaksinkäsin. Mitä eroa sillä loppupeleissä on, löytyykö pahvimukista Colaa vai Olvia?
Noi hampparit leffasaleissa puolestaan kieltämättä etoo vähän ainakin ajatuksen tasolla, pikaruoka kastikkeineen nyt on vähän sotkuisempaa syötävää kuin perinteiset karkit ja popparit..
No nyt kyllä luit rivien välistä ja vieläpä huonosti :D Mietin kyllä että miksi esimerkiksi junassa pitää vetää perseet (koska varsinkin viikonloppuisin junat ovat täynnä todella päissään olevia ihmisiä) mutta en tiedä mistä revit oletuksen mun fiiliksistä.
Mulle on ihan sama tarjoillaanko siellä olutta vai ei, ihan viattomasti vaan pohdin että miksi joillakin on tarve juoda (oli se sitten perseet olalle tai 1/3 mukillista, ennen kuin joku haluaa tajuta väärin ja vetää kilarit) niin monessa paikassa.
Nyt jo häiritsee irtokarkin rapistelijat ja pop cornin mussuttajat.Mikä rapina ja kuhina sitten olisikaan.
Yhdestä pienestä oluesta ei tule sen kummempi pissahätä kuin siitä litran limpparistakaan. Eikä sitä tarvitse ykkösellä vetää. Mielelläni nauttisin myös esim. lasin punaviiniä hyvän elokuvan äärellä. Suomessa se ei vaan onnistu, kun sitten ihmiset varmaan pitäisivät leffaetkot kotona ja tulisivat kännissä jemmapullon kanssa elokuviin kuseksimaan penkkeihin ja örveltämään. Asennevammaisia tämä maa on ainakin aivan täynnä.
Ai eikö bisse (ja pizza) leffa teatterissa olekaan niitä asioita, joita Suomessa pitää palvoa, kun niin tehdään Ulkomailla (ja haukkua siinä sivussa suomalaisten toimintatapa juntiksi)?
Mulla elokuvateattereissa käynnit ovat harventuneet siksi, että siellä jo nyt koko porukka lutsuttaa, maiskuttaa ja rouskuttaa läpi filmin. Joten kaljanjuojat tuosta enää puuttuvatkin.
Hyi! Eikö missään enää voi käydä ilman, että vieressä löyhkää kalja. :( Myydäänköhän olutta myös lastenelokuvien näytöksiin? Ei tarvii sitten elokuvissakaan käydä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Eikö missään enää voi käydä ilman, että vieressä löyhkää kalja. :( Myydäänköhän olutta myös lastenelokuvien näytöksiin? Ei tarvii sitten elokuvissakaan käydä.
Missä te nykyään käytte kaljan löyhkää haistelemassa?
Palvelukonseptien kehittäminen mitään kuolonkorinaa ole. Palveluntaso nousee koko ajan kaikessa kun kuluttajan ajasta ja euroista kilpaillaan.
Monessa palvelussa (lentoyhtiöt, hotellit, parturit) on nähtävissä trendi, että perushintaa pyritään painamaan alanpäin ja katteet haetaan liitännäispalveluista. Tämä tuo lisää kuluttajia palvelun piiriin eikä kyseessä ole mikään kuolonkouristus.