Vierailija

Mun mies ajeli itsensä jonkin aikaa sitten posliiniksi (minusta se on ellottavaa, mutta se on nyt sivuseikka). Ilmeisesti miestä itseäänkin asia nolottaa jonkin verran, kun oli joulusaunassa valehdellut veljelleen, isälleen ja minun veljelle ajaneensa munakarvansa siksi, koska oli saanut minulta satiaisia.

Myöhemmin illalla minun veli kysyi minulta, mistä oikein olin saanut satiaiset. Olin että häh! Mies tunnusti sitten nyt aamulla valehdelleensa noin saunassa.

Nyt mies on duunissa ja minä kihisen täällä kotona raivosta. Haluan kostaa, mutta en tiedä miten. Mikä olisi paras kosto kusipäälle?

Kommentit (7)

Vierailija

Laittaisin muille kys. miehille tekstiviestin tms. ja kertoisin, että "hei, minulla ei todellisuudessa ole satiaisia.... jne."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikko ja Matti olivat saunassa. Matti huomasi, että Mikko oli ajellut alapäänsä karvattomaksi, muttei kehdannut sanoa mitään. Mutta utelias oli ja saunomista jatkettiin. Jatkettiin myös väkevien naukkailua. Kunhan kossupullo oli puolitettu, Matti sai suunsa avattua ja kakisteltua, että onkos, onkos tuollaisesta jotain iloa lemmenleikeissä.

Mikko tuhahti, ettei hän siitä tiedä mutta jollei suostu seisomaan niin ei tarvi pehkuilla makoillakaan.

Vierailija

Kerro mainitsemisillesi sukulaisille, että miehellä on joku kuppa, joka erityisesti leviää saunaolosuhteissa ja muissa tilaisuuksissa, joissa oleskellaan pitkään yhdessä alasti. Voivottele, että kyseinen tauti on hyvin salakavala, eikä sen tarttumista usein huomaa viikkojenkaan päästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat