Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä avaus on siis tarkoitettu niille, joiden mielestä vauva tuoksuu HYVÄLTÄ. Sinun, jonka mielestä vauva haisee pahalta (oksennukselta, happamalta maidolta, paskalta tai muulta) ei tarvitse vastata tähän. Kiitos!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Mä yritän muistella, mikä se hyvä haju oikein on, mikä maitovauvassa on. Muistan, että se on semmoinen, että siitä ei meinaa saada tarpeekseen. En pysty pukemaan sitä sanoiksi! Nuorempi lapsi on jo 1,5-vuotias, joten haisteleminen ei auta :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korvavaikultahan vauvat haisee :D Ei pahalta, mutta aivan samalta. Saako tämän sanoa ääneen?

Ei kyllä mun vauvat!

Ap

Vierailija

Mun mielestäni vauva tuoksuu sellaiselle maidolle/puklulle. Ei se pahalle haise, mutta juuri noille mainitsemilleni asioille kyllä.

Vierailija

Minä en ole koskaan omista vauvoistani sitä haistanut..NYYH!Muistan että se oli taivaallinen tuoksu kun ei vielä ollut omia vauvoja..kuulemma meidän koti haisee vauvalta joten ei ihme etten sitä haista.

maidolta,makealta,pehmeältä,kodikkaalta..puhtaalta..puuvillalta..ja vauvan henki haisee kanssa ihanalle..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan omista vauvoistani sitä haistanut..NYYH!Muistan että se oli taivaallinen tuoksu kun ei vielä ollut omia vauvoja..kuulemma meidän koti haisee vauvalta joten ei ihme etten sitä haista.

maidolta,makealta,pehmeältä,kodikkaalta..puhtaalta..puuvillalta..ja vauvan henki haisee kanssa ihanalle..

Joo, tuo vauvan hengen haju... aah! Se on aivan ihana.

Ap

Vierailija

Vauvan haju on sellainen puklauksen tapainen. Joskus myös jos on hikoillut, niin tuoksuu sellaiselle kämmenen hielle, miedosti. En nyt tiedä mitä ihmettä ap tällä haki? Että kiistelisimme täällä tuoksuvatko vauvat ruusuille, hunajalle vai mansikoille? Ei se vauvan tuoksu (maito, hiki) mikään paha ole vaan tuoksuu vauvalle, aika neutraali, joten koen olevani oikeutettu kommentoimaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vauvan haju on sellainen puklauksen tapainen. Joskus myös jos on hikoillut, niin tuoksuu sellaiselle kämmenen hielle, miedosti. En nyt tiedä mitä ihmettä ap tällä haki? Että kiistelisimme täällä tuoksuvatko vauvat ruusuille, hunajalle vai mansikoille? Ei se vauvan tuoksu (maito, hiki) mikään paha ole vaan tuoksuu vauvalle, aika neutraali, joten koen olevani oikeutettu kommentoimaan.

EI ruusu tai vastaava, vaan se semmoinen selittämätön hyvä haju, mikä vauvasta lähtee. Mä en oo haistanut tuota hapanta maitoa tai puklua ollenkaan, paitsi vaatteista - ja jos on haissut semmoiselta, olen vaihtanut vaatteet. Vaan se haju, mikä on esim. vauvan päässä. Ehkä kaikki ei sitä haista.

Ap

Vierailija

Nuorin on jo 21-vuotias, mutta muistan että vauvani tuoksuivat todella hyvälle, en osaa edes tuoksua kuvailla, mikään muu ei ole koskaan tuoksunut samalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuorin on jo 21-vuotias, mutta muistan että vauvani tuoksuivat todella hyvälle, en osaa edes tuoksua kuvailla, mikään muu ei ole koskaan tuoksunut samalle.

Se saattaa olla niin, että se tuoksu on enemmän tunne, tai sitten jotain, jolle hormonit antavat merkityksen. Mulla on muutama tuttu, jonka kanssa olen tästä puhunut, ja yksi serkuistani on aivan hulluna vauvan hajuun :) Kun nuorimmaiseni oli vauva, serkkuni nuuski häntä melkein itku silmässä. Mulle tulee se haju jollain tavalla mieleen, kun tätä kirjoitan, mutta en vain osaa sitä selittää. Se on joku hyvin maanläheinen tuoksu.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se saattaa olla niin, että se tuoksu on enemmän tunne, tai sitten jotain, jolle hormonit antavat merkityksen. Mulla on muutama tuttu, jonka kanssa olen tästä puhunut, ja yksi serkuistani on aivan hulluna vauvan hajuun :) Kun nuorimmaiseni oli vauva, serkkuni nuuski häntä melkein itku silmässä. Mulle tulee se haju jollain tavalla mieleen, kun tätä kirjoitan, mutta en vain osaa sitä selittää. Se on joku hyvin maanläheinen tuoksu.

Ap

Muistan aikanaan, että siskoni mies nuuski tytärtäni ja sanoi että tämähän haisee hyvältä. Heillä on nykyisin 4 lasta.

Vierailija

oman vauvan kohdalla en tuntenut alkuun mitään kiintymystä tai äidillisiä tunteita. Raskas odotus, synnytys ja koliikki jne.. Mutta kun vauvaa nuuhkaisi, tuli sellainen "pumpulinen" olo ja rinnukset oli saman tien maidosta märkänä. Ei sitä tuoksua osaa selittää, mutta jokin hurja yhteys siinä on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
happamalta paskalta

Etkö osaa vielä lukea?

Ap

Kyllä kai sinä osaat? Minä kirjoitin, että "pakko sanoa". Älä kerjaa maitoa tisustasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Muistan aikanaan, että siskoni mies nuuski tytärtäni ja sanoi että tämähän haisee hyvältä. Heillä on nykyisin 4 lasta.

Ja mun äitini sanoi, että oli hulluna vauvan tuoksuun jo ennen kuin itse sai lapsia. Hän oli semmoinen lukiolaistyttö, kun ensimmäinen sisaruksen lapsi oli vauva, ja kun vauva oli lähtenyt ensimmäiseltä vierailultaan kotiin, äitini oli yhdessä oman äitinsä kanssa haistellut lakanaa, jonka päällä vauva oli maannut :)

-

Mä en haistanut sitä hyvää hajua ennen omia lapsiani.

Ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat