Naisia jotka tykkäävät pienemmästä?
Kysytäänpäs näin päin. Onko naisia jotka kiihottuvat lyhyistä, mutta muuten tanakoista ja kovista pippeleistä? Tuntuu että pituus ratkaisee, vaikka eihän millään 30cm letkulla oikeasti mitään sängyssä tee.
Kommentit (9)
No minun sisääni mahtuu noin 13,5 - 14 cm, kaikki sen yli on turhaa. Vaikka olisi puolimetrinen, niin mitä sillä tekee, kun ei mahdu...?
Iso penis on lähinnä visuaalinen kiihoke. Kaikki naiset eivät edes pidä peniksen ulkonäöstä. Itse tykkään kun se pullottaa housuissa muttei se sitten paljaana niin kummoisia väristyksiä aiheuta.
Pieni on paras, koska se on usein kivikova. Monilla isoilla se jää vähän löysäksi. Pienillä saa mahtavat orgasmit. En huoli kuin pieniä.
Pienempi on vikkelämpi ja sen kanssa on kiva touhuta kun ei tee kipeää.
Ratsastus onnistuu kunnolla vain kun on senverran pieni kalu että sen päälle saa huoletta istahtaa.
Niin ja kyllä se on kunnon kova se pieni yleensä ja pian taas uudelleen valmis palvelukseen.
N29
Peukku pienemmille täältä, iso ei innosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Pienempi on vikkelämpi ja sen kanssa on kiva touhuta kun ei tee kipeää.
Ratsastus onnistuu kunnolla vain kun on senverran pieni kalu että sen päälle saa huoletta istahtaa.
Niin ja kyllä se on kunnon kova se pieni yleensä ja pian taas uudelleen valmis palvelukseen.N29
Just se ratsastus, pitää saada keinua ja juntata niinkuin haluaa, siinä se pieni tökkii kivasti siellä alla ja on kunnon kova, kunnes sitten sylkäisee sähäkästi.
Se sperman määrä muuten on monesti pienestä piikistä suurempi, iso pumppaa sen vähäisen antinsa heti uloskin ja siellä sisällähän sen pitäisi pysyä ja vain vähitellen valua sitten......
Ihanan terapauttisia vastauksia kiitoksia. Ehkä sitä uskaltaa vielä naisen kanssa sänkyyn asti lähteä kun sopiva löytyy ;)
-Ap
Paksuus on tärkeetä, pituus ei niinkään, vaikka mun muodot pidempääkin mukailisi. Ja jos on kunnon kova niin jeah!!
Arokierijät pyörii tuulen mukana ja hiljaista on :D