Harrastetaanko teillä seksiä kuukautisten aikaan?
Miksi jos kyllä ja kumman toiveesta? Miksi ei ja kummalle kuukautiset on este seksille?
Niin ja eihän kukaan vain yksipuolisesti tyydytä miestä käsin tai suulla kuukautisten aikana?
Kommentit (29)
Totta kai harrastetaan seksiä silloinkin, toki kysyn sitä ennen että haittaako poikaystävää menkat. "Ok, ei haittaa, mä haen pyyhkeen" on vastaus aina :D
Emme asu yhdessä, joten seksiä tulee harrastettua epäsäännöllisesti, joskus kerran viikossa ja joskus viitisenkin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä suhdetta takana 15v, mies haluaa edelleen joka päivä mutta en itse noina punaisina päivinä pysty kun alapää on niin kipeä, silloin saa suikkarin tai käsihoidon. Mies huolehtii aina myös minun saamisistani. Joskus jopa muuten vain :D
Lapsia kaksi.
Onko mies siis halunnut 15 vuotta aina joka päivä? Ap
En muista yhtään päivää kun ei olisi halunnut. Lasten saamisen jälkeen ensimmäisestä oli 10pv tauko ja toisesta 6pv tauko, eli kipeän jälkivuodon ajan.
Oho, onpa viriili mies ja ilmeisen ongelmaton parisuhde. Olen kateellinen! Ap
Kyllä. On näemmä salarakkaansa kanssa hommissa viereisessä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä harrastetaan joka päivä ja olen miehelle niin kertonut. Seksiä harrastetaan myös punaisina päivinä onneksi mulla ei ole kovin runsaat, mutta pyllyä ja suukkia tarjoan siis muutamana päivänä kuussa ja suikussa onnistuu kaikki. En tajua mutta olen niinä päivinä paljon kiimaisempi kuin muulloin.
Ihana saada silloin imeä tai pyllyyn, vaikka saan niitä muulloinkin, menkkojen aikaan on vain sellainen olo.
Tarkoitatko suukilla että otat mieheltäsi suihin vai antaako miehesi sinulle suuseksiä?!......tarkoitatko pyllyllä anaaliseksiä vai takaapäin naintia pimperoon??!!
Harrastetaan. Kummankin tahdosta. Usein pidän hetken tamponia ennen panoa ja käyn suihkussa. Mies laittaa kortsun useimmiten, mutta ollaan tosi usein pantu ilmankin. Mies tykkää ajatuksesta, että silloin ei todennäköisimmin tule raskaaksi, koska ei halua lapsia. Ei ole kauheesti tarvinnut suojata sänkyä. Nautitaan kumpikin seksistä oli menkat tai ei.
Usein käynyt niin, että kun olisi seksiä tarjolla, mulla on menkat. Silloin olen antanut suukki hoidon.
Aikuinen sinkku-nainen
Edellisessä suhteessani pidäyttäydyimme yhdynnästä poikaystäväni kanssa ainakin kahden ensimmäisen vuotopäivän ajan, koska ovat silloin runsaimmillaan. Minun pyynnöstäni, koska veren haistaminen, näkeminen ja sotkuisuus vie halujani, vaikka poikaystävä ei siitä juuri välitä. Suuseksi sen sijaan onnistui tamponien ansiosta ja runsaimpien vuotojenkin aikaan suihkussa puuhasteltiin.
Nykyistä menkkaseksi missään muodossa häiritsee. Lupautui kokeilemaan esim nuolemista menkkojen aikaan kun tamponi on sisässäni, mutta vaikutti niin epävarmalta että mieluiten ehkä sitten pidetään vain kiltisti se viiden päivän tauko.
Minä haluaisin kuukautisten aikana, mutta mies ei suostu, koska hänen mielestään silloin "ei voi". Aluksi annoin suuhoidon silloin hänelle, mutta nyt olen lopettanut, koska jos kerran minä en saa seksiä, niin on epäreilua, että hän saa. Kummasti muita miehiä ei menkat tunnu häiritsevän, mutta hänen mielestään ne tekevät likaiseksi ja minuun ei voi koskea ollenkaan sillai n 1-2 viikon ajan kuukaudesta. Eli omapa on valintansa, minulle kyllä kävisi seksi joka päivä ja hoitelen sitten itseni sinä aikana omin käsin, kun mies ei halua.
En muista yhtään päivää kun ei olisi halunnut. Lasten saamisen jälkeen ensimmäisestä oli 10pv tauko ja toisesta 6pv tauko, eli kipeän jälkivuodon ajan.