Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastetaanko teillä seksiä kuukautisten aikaan?

Vierailija
28.12.2015 |

Miksi jos kyllä ja kumman toiveesta? Miksi ei ja kummalle kuukautiset on este seksille?

Niin ja eihän kukaan vain yksipuolisesti tyydytä miestä käsin tai suulla kuukautisten aikana?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo mennä jankuttamaan aiheesta seksipalstalle, kiitos.

Vierailija
2/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko jo mennä jankuttamaan aiheesta seksipalstalle, kiitos.

En, kiitos vaan. Tämä on aihe vapaa. Eikö seksi ole vapaa aihe?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja molempien aloitteesta.

4/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eikä se varsinaisti ole kummankaan toive tai ei kumpikaan sitä vastustakaan erityisesti. Yleensä kyllä "varoitan" etukäteen, mutta muuten ihan normaalisti puuhastellaan.

Vierailija
5/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja molempien aloitteesta.

Saatko kieltäkin silloin? Suojaatteko joillain pyyhkeillä tms.? Kuinka usein ylipäätään saat munaa? Ap

Vierailija
6/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan joka päivä ja olen miehelle niin kertonut. Seksiä harrastetaan myös punaisina päivinä onneksi mulla ei ole kovin runsaat, mutta pyllyä ja suukkia tarjoan siis muutamana päivänä kuussa ja suikussa onnistuu kaikki. En tajua mutta olen niinä päivinä paljon kiimaisempi kuin muulloin.

Ihana saada silloin imeä tai pyllyyn, vaikka saan niitä muulloinkin, menkkojen aikaan on vain sellainen olo.

Vierailija
7/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tarkennuksena että nyt puhutaan runsaista kuparikierukkakuukautisista. Ap

Vierailija
8/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä harrastetaan joka päivä ja olen miehelle niin kertonut. Seksiä harrastetaan myös punaisina päivinä onneksi mulla ei ole kovin runsaat, mutta pyllyä ja suukkia tarjoan siis muutamana päivänä kuussa ja suikussa onnistuu kaikki. En tajua mutta olen niinä päivinä paljon kiimaisempi kuin muulloin.

Ihana saada silloin imeä tai pyllyyn, vaikka saan niitä muulloinkin, menkkojen aikaan on vain sellainen olo.

Kuinka pitkä suhde jos mies joka päivä edelleen haluaa? Onko lapsia? Huolehtiiko mies aina orkun sulle? Ap

Vierailija
9/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja meillä harrastetaan seksiä kuukautistenkin aikaan. Miehelle vuoto ei tuota ongelmaa yhdynnässä tai sormettaessa, suuseksikin mahdollista puhtaan pimpin ja tamponin kanssa. Kuukautiset vaikuttavat seksiin lähinnä niin, että pitää olla vähän varovaisempi ettei tule sotkua. 

Vierailija
10/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka saatte munaa kuukautistenkin aikaan, kuinka usein yleensä ylipäätään saatte? Ap

Vierailija
11/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on alapää liian kipeä silloin mutta helpotan miehen oloa muutoin.

Vierailija
12/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Mitä kenenkään naisten kuukautiset meidän seksielämään vaikuttaisi?

Vierailija
13/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä normaalisti tampoonin kanssa.

Vierailija
14/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Helpottaako mies ikinä sinun oloasi saamatta itse? Ap

Vierailija
15/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies antaa mennä vaan, verta se vaan on. Tosin helvetin sotkevaa puuhaa, vaikkei runsaat menkat ookkaa. Kolme vuotta kimpassa asuttu ja 3-5x seksiä viikossa, eikä lapsia vielä. Menkkojen aikaa vaa jostai kumman syystä haluttaa enemmän ja helpottaa kipuihin. Jäis todennäkösesti harrastamatta, jos toosa vuotais ku vesiputous.

Vierailija
16/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä suhdetta takana 15v, mies haluaa edelleen joka päivä mutta en itse noina punaisina päivinä pysty kun alapää on niin kipeä, silloin saa suikkarin tai käsihoidon. Mies huolehtii aina myös minun saamisistani. Joskus jopa muuten vain :D

Lapsia kaksi.

Vierailija
17/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja olemme naispari. Lähti omasta aloitteestani kun kysyin, että kuinka suhtaudut seksiin kuukautisten aikana. Enemmän harrastamme seksiä minun kuukautisten aikana kuin tyttöystäväni, sillä minä en tarvitse/välitä suuseksistä, kun taas tyttöystäväni ei saa orgasmia ilman suuseksiä. Itseäni ei haittaa nuolla toista kuukautisten aikana, sillä se veri tulee kuitenkin emättimestä eikä klitoriksesta, jota stimuloin. Tyttöystäväni on itse vain ujo asian kanssa, mutta pari kertaa ollaan suihkun jälkeen seksiä harrastettu hänenkin kuukautisten aikana. Pyyhe alle ja nenäliinoja/talouspaperia pitää vain olla hollilla.

Vierailija
18/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Helpottaako mies ikinä sinun oloasi saamatta itse? Ap

Tottakai helpottaa. Ja koska haluan :)

Vierailija
19/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastetaan ja mä en mieheltä kysele.

Vierailija
20/29 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meillä suhdetta takana 15v, mies haluaa edelleen joka päivä mutta en itse noina punaisina päivinä pysty kun alapää on niin kipeä, silloin saa suikkarin tai käsihoidon. Mies huolehtii aina myös minun saamisistani. Joskus jopa muuten vain :D

Lapsia kaksi.

Onko mies siis halunnut 15 vuotta aina joka päivä? Ap