Vierailija

Onko joku tai onko joku ollut avoimessa suhteessa? Minkälaisia kokemuksia? Kerroitteko sille 'oikealle' seurustelukumppanille, jos olette harrastaneet seksiä jonkun muun kanssa tai halusitteko itse tietää jos toinen on ollut jonkun muun kanssa?

Me ajateltiin poikaystävän kanssa kokeilla tällaista vaihtoehtoa. Ollaan kuitenkin nuoria (26-30) eikä vielä perhettä perustamassa ja asutaan sisäoppilaitoksessa vielä seuraavat 2 vuotta ainakin. Tää ei nyt tarkoita sitä, että etsimällä etsittäisiin muuta seksiseuraa. Voihan olla ettei muita seuralaisia tule, mutta jos on vaikka bileissä ja sattuu tilanne kohdalle niin ei tarvitse turhia pidätellä. Poikaystävän kanssa kuitenkin suhde on syvempi kun pelkkä fwb-suhde, koska tunteita on molemmin puolin. Mulla on vähän sitoutumiskammoa, ja jo pelkästään tieto tämmöisestä ylimääräisestä vapaudesta on jotenkin helpottanut ja pystyn nauttimaan enemmän poikaystäväni seurasta, ilman sellaista pientä ahdistusta.

Eli mä olen ihan hyvillä mielin asian suhteen ja katsotaan miten menee :)

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

me ajateltiin = minulla on sitoutumiskammoa ja haluan olla vapaa nussimaan muita, mies pelkää että menettää ja myötäilee. Ei tuu onnistuu.

Vierailija

Elin avoimessa suhteessa kaksi vuotta, jonka jälkeen pidimme suhteen monona vähän yli vuoden, jonka jälkeen erosimme. Hyvin meni, pidettiin hauskaa ja juhlittiin aika vapautuneesti. Puhuttiin kaikki asiat halki aina, jos jokin asia alkoi häiritsemään. Kerroimme muista kumppaneista, joiden kanssa olimme harrastaneet seksiä tai vain suudelleetkin, aina hieman ohi mennen. Parin vuoden jälkeen, kun "bilevaihe" oli ohi, päätimme lopettaa avoimen, koska tuntui molemmista paremmalta.

Vierailija

Eikö kellään ole mitään positiivista sanottavaa? Meidän koululla on kolme erilaista pariskuntaa, jotka elävät avoimessa suhteessa. 

Pariskunta 1: paneskelevat ketä sattuu, kulkevat randomien kainalossa koulun alueella ja se on kaikille ihan ok

Pariskunta 2: pojan ehdotuksesta pitävät suhteen avoimena, koska tyttö on ollut ainoastaan tän pojan kanssa sängyssä ja poika haluaa antaa vapauden kokeilla muitakin. Tietääkseni kumpikaan ei suhteen aikana ole maannut muitten kanssa ja ovat oikein herttainen pari.

Pariskunta 3: Tyttöpari. Tytön tyttöystävä ei ole meidän koulussa, vaan joku ulkopuolinen. Tyttö nukkuu välillä yhden meidän koulun tytön kanssa ja flirttailevat avoimesti. 

Koulu on pieni... kampuksella asuu n 100 ihmistä, joten siksi nää on tiedossa.

t: ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
me ajateltiin = minulla on sitoutumiskammoa ja haluan olla vapaa nussimaan muita, mies pelkää että menettää ja myötäilee. Ei tuu onnistuu.
Itse asiassa jos haluat raportin meidän suhteesta, niin koko ajatus lähti siitä, että mies petti. Tai sai suikkarin ex-tyttöystävältään. Jollain tapaa tää ei edes haitannut mua. Mulle se, että pääsee toisen kainaloon voittaa seksin. Ja mä en ole mikään suikkarifani, joten oon ihan kiitollinen että mies sai tyydytyksensä eikä mun tarttenut :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elin avoimessa suhteessa kaksi vuotta, jonka jälkeen pidimme suhteen monona vähän yli vuoden, jonka jälkeen erosimme. Hyvin meni, pidettiin hauskaa ja juhlittiin aika vapautuneesti. Puhuttiin kaikki asiat halki aina, jos jokin asia alkoi häiritsemään. Kerroimme muista kumppaneista, joiden kanssa olimme harrastaneet seksiä tai vain suudelleetkin, aina hieman ohi mennen. Parin vuoden jälkeen, kun "bilevaihe" oli ohi, päätimme lopettaa avoimen, koska tuntui molemmista paremmalta.
Puhuminen ja kommunikaatio onkin varmaan se peruspilari tällaisessa suhteessa! Se on onneksi mulla ja poikaystävällä hanskassa. Aiemmassa viestissä kerroin, että hän meni vähän sekoilemaan eksänsä kanssa, mutta hän tuli sitten mun luo ja kertoi, että näin kävi, mitäs nyt. ap

Vierailija

Minä ja mieheni olemme polyamorisia. Saamme siis luvan kanssa seurustella ja pitää hauskaa myös muiden kanssa, kunhan kaikesta kommunikoidaan avoimesti. Ajattelemme asiaa niin, että rakkaus toisiamme kohtaan ei tarkoita, etteikö voisi pitää jostakusta muustakin.

Toistaiseksi minä olen seurustellut yhden miehen kanssa, aviomieheni ei ole vielä heilastellut. Vastikään olimme tosin pienimuotoisissa orgioissa, joissa molemmat pääsivät pitämään hauskaa uusien ihmisten kanssa.

Tämä näyttää toimivan meillä hyvin. Olemme olleet yhdessä nyt päälle 7 vuotta, olemme teitä muutaman vuoden vanhempia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen ja kommunikaatio onkin varmaan se peruspilari tällaisessa suhteessa! Se on onneksi mulla ja poikaystävällä hanskassa. Aiemmassa viestissä kerroin, että hän meni vähän sekoilemaan eksänsä kanssa, mutta hän tuli sitten mun luo ja kertoi, että näin kävi, mitäs nyt. ap

Aina joku luulee olevansa fiksumpi, kypsempi ja omaavansa vahvemman parisuhteen etteikö avoin suhde sitä kaataisi vaikka muilta on kaatanut. Hyvässä jamassahan se teilläkin jo nyt. Poitsu on jo pettänyt ihan surutta. 

Vierailija

Meillä oli avoin suhde joitakin vuosia miehen vaatimuksesta. Asia ahdisti minua kovasti. Itse en käynyt vieraissa, miehestä en ole varma. Ero tuli n. kolmen vuoden seurustelun jälkeen, ei tosin tästä johtuen. Yhteen palattiin n. 1,5 vuotta myöhemmin, mutta silloin vaadin, että ehtona on se, että muita ei ole kummallakaan. Mies myöntyi eikä minulla ole syytä epäillä, ettei olisi pysynyt uskollisena. Nyt 20 vuotta myöhemmin ollaan naimisissa ja lapsiakin on. Avointa suhdetta ei ole otettu enää esille, eikä varmaan otetakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa jos haluat raportin meidän suhteesta, niin koko ajatus lähti siitä, että mies petti. Tai sai suikkarin ex-tyttöystävältään. Jollain tapaa tää ei edes haitannut mua. Mulle se, että pääsee toisen kainaloon voittaa seksin. Ja mä en ole mikään suikkarifani, joten oon ihan kiitollinen että mies sai tyydytyksensä eikä mun tarttenut :D

Classy.

Vierailija

Ollaan oltu avoimessa reilu vuosi, todella raskastahan tämä on - lähinnä kuitenkin siksi, että elämme eri maissa. Lähisuhteen aikana se olisi ollut paljon helpompaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat