Vierailija

Ollaan tavattu kerran ja treffeillä kerran käyty. Mie kyselee kuulumisia ja ilmaisee kiinnostustaan noin joka toinen päivä... On selvästi kiinnostunut mutta ei ehdota itse tapaamisia ja kun itse ehdotan, keksii jonkun syyn aina esteeksi. Mitä tehdä? Miten selvittää kannattaako tämäkin kortti katsoa?
Niin vähän tunnetaan ja ollaan nähnyt etten koe hyväksi suoraan kysyä... Jatkanko vain eteenpäin? Vastaanko enää viesteihin?

Kommentit (18)

Vierailija

Ei kaikki halua suinpäin edetä suhteessa. Jatka viestittelyä , kyl se siitä selviää ennemmin tai myöhemmin. Joko seksiä on ollut kuviossa mukan?

Vierailija

Ehkä se nolostelee itseään ja haluaisi ekana tutustua vähän etänä, netin kautta. Voi olla aika ujokin.
Mikset voi vaihtaa ajatuksia ensin niin? Kyllä se sitten ehdottaa tapaamista, kun rohkaistuu ja tuntee sut paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua suinpäin edetä suhteessa. Jatka viestittelyä , kyl se siitä selviää ennemmin tai myöhemmin. Joko seksiä on ollut kuviossa mukan?

Ei ole, halailua vaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä itse tunnet miestä kohtaan?

Haluan ehdottomasti tutustua lisää! Minulla on hänestä hyvä tunne :)
Olemme kuitenkin molemmat jo ihan aikuisia ihmisiä (30 ja yli..), että itseni ei valitettavsti tekstarit enää paljon lämmitä. Haluan tutustua rauhassa kasvokkain

Vierailija

Vastaile viesteihin viiveellä tai vähän nuivemmin. Mies ehdottakoon tapaamista itse, kun hänelle sopii. Itse en jaksa viestittelijöitä kovinkaan pitkään, menee mahdollisesti vaan aikaa hukkaan kamalasti. Jotkut ukot ovat nynnöreitä ja haluaa naisen huomiota/että olis joku josta ehkä tulis jotain, mutta sitä todellista työtä ei viitsitä tehdä, eli hommaa ei vedetä himaan asti.

Vierailija

Onko esteet todellisen kuuloisia vai tekosyitä? Kyllä varmaan vielä viestittelisin, jos tunne miehestä hyvä ja saattaisin myöhemmin vielä kerran kysellä tapaamista ja jos miehellä olisi taas este, sanoisin että ilmottele jos kiinnostaa nähdä. Sitten varmaan jättäisin viestittelyä vähemmälle. Kuitenkin nyt katsoisin kortin loppuun asti. En kuitenkaan olisi koko ajan aloitteellinen viestien suhteen.

Vierailija

Mies on kiinnostunut, mutta kun teillä naisilla on tapana valittaa, vaikkei mies tee mitään väärää, niin ei uskalla ottaa yhteyttä liian usein, ettet pidä häntä häiriintyneenä ahdistelijana tms. teillä naisilla on tapana tehdä.

Miehellä taitaa myös olla muuta elämää kuin sinä, joten hänelle ei sovi kaikki tapaamisehdotuksesi, vaan on esim. töitä tai kyläilee näin joulun alla sukulaistensa luona.

Vierailija

Ehdotat vielä kerran tapaamista. Sen verran joustavalla aikataululla, että hän halutessaan pystyy järjestämään sille aikaa. Jos taas löytyy jokin este, niin vastaat vain, että hän voi ottaa yhteyttä sitten jos ja kun on halukas tapaamaan. Ihan typerää pelleilyä tuollainen. Miksi tekstailette ettekä soittele? Sekin jo kertoo ettei kyseessä ole mies vaan mikkihiiri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ollaan tavattu kerran ja treffeillä kerran käyty. Mie kyselee kuulumisia ja ilmaisee kiinnostustaan noin joka toinen päivä... On selvästi kiinnostunut mutta ei ehdota itse tapaamisia ja kun itse ehdotan, keksii jonkun syyn aina esteeksi. Mitä tehdä? Miten selvittää kannattaako tämäkin kortti katsoa?
Niin vähän tunnetaan ja ollaan nähnyt etten koe hyväksi suoraan kysyä... Jatkanko vain eteenpäin? Vastaanko enää viesteihin?

Luultavasti historiaa liian nopeasti etenemisen kanssa, ja nyt tekee kaikkensa ettei taannoiset tapahdu uudestaan. Joko itse tunaroinut, tai saanut näpeilleen muutoin. Jos homma ei hetkeen etene, nosta kissa pöydälle. ihan tavallisen neutraali kysely tuottanee vastauksen joka kertoo kaiken mitä haluat tietää.
-m35

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vastaile viesteihin viiveellä tai vähän nuivemmin. Mies ehdottakoon tapaamista itse, kun hänelle sopii. Itse en jaksa viestittelijöitä kovinkaan pitkään, menee mahdollisesti vaan aikaa hukkaan kamalasti. Jotkut ukot ovat nynnöreitä ja haluaa naisen huomiota/että olis joku josta ehkä tulis jotain, mutta sitä todellista työtä ei viitsitä tehdä, eli hommaa ei vedetä himaan asti.

Työtä? Onko se työtä, jos toinen on kiva? Mä en muuta haluakaan kuin edetä, jos tykkään jostakusta. N43

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat