Jonde

Itse olen 30v hyväkroppainen mutta mulla tosi pieni kulli, kiinnostaa tietää mitä te naiset ajattelette jos ny oltais samassa seka/höyrysaunassa ja näette sen, mietittekö mitään et ompa pieni yms?

Kommentit (18)

Vierailija

Melkein viikoittain sekasaunon eri porukassa niin tottunut jo alastomiin ihmiisiin niin ettei tarvitse kyylätä sinne. Samoin kuin en vaatteet päällä olevaa vastaantijaa kyylää haaraväliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No itse olen sekasaunonut koko ikäni. Kaikennäköisiä ja kokoisia nähnyt, ja voin vakuuttaa, että eniten sitä kiinnittää huomiota siihen, sujuuko esim. keskustelu tai muu oleminen saunassa luontevasti vai meneekö jostain syystä kiusalliseksi esim. siksi, että toinen peittelee, tuijottelee, häpeilee tms. Jos osaa olla rennosti, niin ei mitään hätää.

Ja eihän sen kokoa voi saunassa arvioida, kun lepotilassa mennään ja lämpötilat vaihtelee yms. Tuskinpa siitä kukaan hirveitä johtopäätöksiä tekee. Rohkeasti lauteille vain!

-Nainen 26v

Vierailija

Itse en sekasauno koskaan, koska miksi ihmeessä joku miettisi onko hänen vehkeensä pieni tai iso, jos on kyseessä ihan luonnollinen ja luonteva saunominen yhdessä.

Tirkistelemään ja paljastelemaanko ap olet itse sinne mennyt?

Vierailija

Kyllä mä tarkistan pillut pallit perseet kullit kaikilta sekasaunassa vaivihkaa. Kyllä ne pitää katsoa. En niitä mitenkään kriittisellä silmällä katso tietenkään. n25

Vierailija

Epämiellyttävää saunoa vieraiden ihmisten kanssa. Miksi menisin ahtaaseen kuumaan höyrykoppiin alasti vieraiden kanssa, kun muutenkin arvostan yksityisyyttä ja omaa rauhaa. Kyllä olisi luonnollisuus ja rentous kaukana. Enemmänkin sekasaunominen vaikuttaa tekosuvaitsevaiselta .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tarkistan pillut pallit perseet kullit kaikilta sekasaunassa vaivihkaa. Kyllä ne pitää katsoa. En niitä mitenkään kriittisellä silmällä katso tietenkään. n25

Ilmeisesti oot jotenkin vammanen? :O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Kyllähän sitä aika aseksuaalinen täytyy olla jos ei alaston vartalo herätä mitään mielenkiintoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Kyllähän sitä aika aseksuaalinen täytyy olla jos ei alaston vartalo herätä mitään mielenkiintoa.

Voi tulla yllätyksenä että se kulli ei todellakaan maailmaa pyöritä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Johtuukohan aseksuaalisuutesi pimpissäsi olevasta hiekkakuormasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Johtuukohan aseksuaalisuutesi pimpissäsi olevasta hiekkakuormasta?

En ole tuo jolle vastasit, mutta oletkohan se sittenkin sinä jolla on reiässään jotain ylimääräistä, kun on siellä saunassa oikein jäätävä pällistelemään onko muillakin.. -_-

Vierailija

Mulla on näkö -8, eli näen tarkasti vain noin 15 cm päähän, sitten sumenee. Ei tule paljoa muuta tsekkailtua kuin että onko saunassa tilaa istua ylipäätänsä. Uskon, että täällä on muitakin sekasaunojia, joilla näköaisti ei ole ihan parhaimmasta päästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat