Vierailija

Oliko SINUN lapsesi stadionilla katsomassa sitä "räppäriä"? Annoitko lapsellesi rahat lippuun? (= menee Cheekin urheiluautoon)

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En erityisemmin halua, mutta jos minä tai kuvitteellinen lapseni oikeasti tykkäisi Cheekistä, minua ei haittaisi yhtään jos Cheek haluaisi käyttää rahansa urheiluautoihin.

Vierailija

No meillä teini mankui konserttiin, mutta naurettiin miehen  kanssa räkäisesti ja sanottiin, ettei tosiaankaan rahoiteta mitään feikkiräppärin konserttia. Soitettiin sitten teinille kunnon gettokamaa NWA:ta ja Public enemya.

Vierailija

Mun lapsista kaksi kolmesta olivat tuolla Ratinassa, mutta molemmat tienaavat omat rahansa, joten ei ole mammalla nokan koputtamista, laittaako ne rahansa Cheekille vai Pelastusarmeijalle. Sitä paitsi toisella oli VIP-liput tuonne Blockfestille, oli voittanut ne jostain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No meillä teini mankui konserttiin, mutta naurettiin miehen  kanssa räkäisesti ja sanottiin, ettei tosiaankaan rahoiteta mitään feikkiräppärin konserttia. Soitettiin sitten teinille kunnon gettokamaa NWA:ta ja Public enemya.

Ampuisin itteeni päähän jos olisin lapsenne

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On siinä kyllä lapsiparkaa vanhemmilla siunattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On siinä kyllä lapsiparkaa vanhemmilla siunattu.

No onko siinä mitään väärää jos me halutaan pitää huolta lastemme musiikkikasvatuksesta?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat