Vierailija

Nuorenahan heitä kiinnostavat samanikäiset ja vähän vanhemmatkin. Miehet taas ovat stereotyyppisesti aina eniten kiinnostuneita n. parikymppisistä naisista. Säilyykö naisilla loppuun asti omanikäisten ja vähän vanhempien haluaminen vai kääntyykö se joskus toisinpäin?

Kommentit (19)

Vierailija

Riippuu naisesta varmaankin. Kaverini meni 25-vuotiaana naimisiin 4v nuoremman miehen kanssa ja yhä ovat yhdessä. Minä olen aina ollut kiinnostunut 5-15v itseäni vanhemmista miehistä ja sellaisen otinkin itselleni. Olen nyt 38v eikä ainakaan vielä ole nuoremmat miehet alkaneet kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sekä miehillä että naisilla nuo jutut ovat täysin yksilöllisiä, ap. Itse olen aina tykännyt vähän itseäni vanhemmista tai samanikäisistä miehistä (olen nyt 48-vuotias).
Yksi hyvä kaveri meni parikymmentä vuotta sitten naimisiin itseään parikymmentä vuotta vanhemman naisen kanssa - nyt mies on viisikymppinen ja nainen seitsemänkymppinen, mutta niin vaan ovat onnellisesti naimisissa yhä, ajattelepas tätä!
Joten eiköhän se miehilläkin ole enemmän korvien välistä kiinni ja naisesta yksilönä. Ja sama meillä naisilla.

Vierailija

On se niin väärin. Nuorena ikäiseni naiset olivat kiinnostuneita vanhoista ukoista ja nyt kun minä olen sellainen niin naisia kiinnostavatkin pojankollit. Mitä vanhemmaksi elän, sitä enemmän ihmettelen naisten logiikkaa.

Vierailija

Olen nyt 36 ja mieheni 41. Haaveilen että vielä kun joskus sais parikymppisen miehen kans yön viettää 😊 en vain tiedä että mistä niitä löytää?

Vierailija

Eikö jotku tutkimus sanonut, että naiset alkavat suosia itseään nuorempia joskus kolmekymppisinä? Omalla kohdallani ainakin pitää paikkansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 36 ja mieheni 41. Haaveilen että vielä kun joskus sais parikymppisen miehen kans yön viettää 😊 en vain tiedä että mistä niitä löytää?

Täällä ois yksi vapaaehtoinen
Parikymppinen sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö jotku tutkimus sanonut, että naiset alkavat suosia itseään nuorempia joskus kolmekymppisinä? Omalla kohdallani ainakin pitää paikkansa.

Miksi kukaan kolmekymppinen nainen ei ole antanut minkäänlaista vastakaikua minulle?
M24

Vierailija

Avioeron jälkeen vietin muutaman villin vuoden, jolloin nuorin "hoito" oli 19-vuotias. Itse olin lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä siihen aikaan. Mitään vakavampaa en todellakaan olisi hänen kanssaan halunnut ja vain yksi ystävistäni tiesi hänestä (ja muista silloisista hoidoistani).

Seurustelukumppaneista yksi on ollut kaksi vuotta nuorempi, mutta sitä nyt ei aikuisiällä voi oikein laskea edes ikäeroksi.

Vierailija

Ei kai yleensä. Joku voi toki mennä yhteen nuoremman miehen kanssa, mutta ei hänkään silti varmaan yleisesti katsele nuorempia, kunhan vain sattui kolahtamaan. Osa naisista vaikuttaa kokevan jonkinlaisen viime hetken nuoruuspuuskan just ennen viiskymppisiään mutta silloinkin näyttäisi hurjimmillaan olevan kivaa jutustelua 30-40-vuotiaiden "nuorten" miesten kanssa esim. työpaikalla ja uusien muodikkaiden farkkujen ostamista, kun itsetunto on vihdoinkin kohdallaan.

Vierailija

Ainoastaan yksi miesystäväni on ollut minua vanhempi (puoli vuotta). Kaikki muut ovat olleet nuorempia. Vanhemmat miehet eivät ole koskaan kiinnostaneet minua. N45

Vierailija

Kyllä kiinnostuvat. Itse olen 32v mies, kuulemma ihan katseenkestävä semmoinen. Seurustelu -ja **** -kumppanina on ollut joitakin jopa 18v vanhempia naisia, seurustelu toki painottuen tuonne lähemmäs oman ikäisiä :) yhteensopivuus kun kumminkin riippuu hyvin paljon muustakin kun vain pelkästä iästä. Rehellisesti sanottuna olen ollut ylllättynyt siitä miten suoraan monet naiset hakevat nuorempaa seuraa, varsinkin nyt tinder -aikakautena sen huomaa selvästi.

N45

En ole koskaan ollut kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä. Kumppanit ovat jostakin syystä olleet yleensä tasan 12 vuotta vanhempia, enimmillään jopa 30 vuotta vanhempi. Aviopuoliso tosin onkin saman ikäinen kuin minä, mutta onkin ensimmäinen laatuaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat