Vierailija

Lähipiirin vai kaikkien? Vai voitteko hyväksyä sen, että hän ei osallistu?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ei ole pakko, mutta koska suhteet ovat kaksisuuntainen tie, ujon tulee hyväksyä se, että muilla ei ole siloin mitään velvollisuuksia pitää häneenkään yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko, mutta koska suhteet ovat kaksisuuntainen tie, ujon tulee hyväksyä se, että muilla ei ole siloin mitään velvollisuuksia pitää häneenkään yhteyttä.

Tää se on toisille vaikea tajuta mistä on kyse. Uhataan, ettei sitten osallistusta sinunkaan juhliin. No kun ei ole aikomustakaan järjestää mitään juhlia, koskaan. Hautajaisiani ennen ei tule mitään ja hautajaisista päättää muut, mieluiten nekin mahdollisimman vähin äänin, mutta siihen on toivottavasti aikaa. En ole ap, kunhan selvensin. Miksi toiset olettavat, että omissa oloissaan viihtyvä haluaa sitä vastavuoroisuutta sen enempää toisinkaan päin? 

Vierailija

Olen introvertti, en ujo. Osallistun mielelläni sukujuhliin. En handlaa kovin hyvin paskanjauhantaa, small talkia enkä muutakaan tyhjänpäiväistä jutustelua, siksipä hakeudun yleensä aina apukädeksi keittiöön. Siellä saa yleensä olla melko rauhassa ja sosiaalinen kanssakäyminen keskittyy lähinnä tarjoiluihin ja yhden ihmisen kanssa jutteluun. Onneksi tämä ei ole koskaan ketään haitannut, apuni on otettu aina ilolla vastaan, pääsee juhlien emäntä sitten osallistumaan juhliin paremmin, kun ei joudu olemaan koko aikaa keittiössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää se on toisille vaikea tajuta mistä on kyse. Uhataan, ettei sitten osallistusta sinunkaan juhliin. No kun ei ole aikomustakaan järjestää mitään juhlia, koskaan. Hautajaisiani ennen ei tule mitään ja hautajaisista päättää muut, mieluiten nekin mahdollisimman vähin äänin, mutta siihen on toivottavasti aikaa. En ole ap, kunhan selvensin. Miksi toiset olettavat, että omissa oloissaan viihtyvä haluaa sitä vastavuoroisuutta sen enempää toisinkaan päin? 

No jos ei tarvitse vastavuoroisuutta niin mikä tässä on ongelma? Miksi tällaista edes pitää kysyä jos ei tarvi toisten hyväksyntää? Sen kun jättää menemättä ja erakoituu, sillähän siitä selviää.

Vierailija

En osallistu muiden kuin vanhempieni ja sisaruksieni juhliin. Ja niin kuin joku jo sanoi, en todellakaan itse pidä mitään juhlia ja täten en oleta muiden osallistuvan. En ole ujo, mutta todella epäsosiaalinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No jos ei tarvitse vastavuoroisuutta niin mikä tässä on ongelma? Miksi tällaista edes pitää kysyä jos ei tarvi toisten hyväksyntää? Sen kun jättää menemättä ja erakoituu, sillähän siitä selviää.

No kuule. Koska siitä herkästäkin voi olla kivaa, että saa vaikka soitella sisarustensa kanssa ja jopa joskus kyläillä vaikka isänsä luona. Se on aivan eri asia kuin JUHLAT joissa on paljon ihmisiä, pitää pukeutua jne.

Vierailija

Minä olen myös vapaaehtoinen tiskaamaan ja keittämään kahvia, jos en kehtaa olla osallistumatta Kerran tuli kaksi naista veljeni synttäreille sinne keittiöön ja ajoivat vieraiden sekaan keskustelemaan, hyvää toki tarkoittivat, mutta eivät tajunneet, että kirosin heidät sen takia mielessäni.

Sanoin veljelle jälkeenpäin, että seuraavan kerran et kutsu muita keittiöhommiin, sekä että minua on turha odottaa, jos pitää siellä ihmisille menemisiään selvitellä. Tuolloin olin vielä työttömänä, joten tilanne oli minulle todella veemäinen. Onneksi en enää olen työtön, mutta silti mieluiten keittiöön. 

Vierailija

Ongelma on se, että toiset loukkaantuvat ja sitä ei kuitenkaan halua. Loukatako toista vai tehdä oma olonsa epämukavaksi, siinäpä pulma. Elämässä ei tietty kaikki voi olla kivaa, mutta tämä ei ole sellainen pakkotilanne kuitenkaan. 

Vierailija

Miksi hän olisi ilonpilaaja?

Itse en osallistu. Onneksi minulla on lähimmäiset sellaista porukkaa, että hyväksyvät tällaisen kummajaisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vammaiset voivat jäädä kotiin jos ei kestä kovaa maailmaa.

Sun kaltaisten idioottien taukoamaton paskanjauhanta se on se vaikea kestää. Kun sieltä suusta ei tule mitään järkevää koskaan. 

Vierailija

Voi VITTU nyt idiootit. Ujo tai introvertti on vaan persoonallisuuden piirre, ei mikään helvetin diagnoosi.

No, eipä taida erityisherkkäkään olla.

Joten olkaa aikuisia ja jos tulee parit pakolliset sukupippalot vuodessa, nielkää ongelmanne edes päiväksi pariksi ja sitten eläkää ne loput 36? päivää vaikka sängyn alla pipo päässä.

Vituttaa tämmöset diagnoosinmetsästäjät, jotka ahdistuvat ihan normaalista vuorovaikutuksesta. Ja kandee muistaa, että aika harva rakastaa pakkosukulointia, mutta aikuisten nyt vaan on vaan joskus pakko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi VITTU nyt idiootit. Ujo tai introvertti on vaan persoonallisuuden piirre, ei mikään helvetin diagnoosi.

No, eipä taida erityisherkkäkään olla.

Joten olkaa aikuisia ja jos tulee parit pakolliset sukupippalot vuodessa, nielkää ongelmanne edes päiväksi pariksi ja sitten eläkää ne loput 36? päivää vaikka sängyn alla pipo päässä.

Vituttaa tämmöset diagnoosinmetsästäjät, jotka ahdistuvat ihan normaalista vuorovaikutuksesta. Ja kandee muistaa, että aika harva rakastaa pakkosukulointia, mutta aikuisten nyt vaan on vaan joskus pakko.

Miksi on pakko? Tuleeko maailmanloppu, jos ei mene? 

Vierailija

Minäkin olen ujo introvertti, mutta sukulaisten kanssa en jännitä niin paljon kuin vieraiden ihmisten. Tapaan heitä ihan mielelläni, vaikka oonkin isossa porukassa aina hiljainen. Vieraisiin porukoihin ei kukaan oo mua pitkään aikaan tyrkyttänytkään sen jälkeen kun erosin exästä, joka aina halusi mun tapaavan kavereitaan (eeeew, ei voinu vähempää kiinnostaa).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat