Mitä nämä ihmiset on jotka kertoo samat asiat aina uudestaan ja uudestaan
Äitini on ollut tällainen aina, mutta vanhempana asia vain pahentunut. Lähes joka tapaamisella tulee samat kauhistelut naapureista ja mitä nämä on tehnyt. Tekisi ieli sanoa, että joo joo olet kertonut jo 100 kertaa ja ovat muuttaneet poiskin jo 10 vuotta sitten. Ex miehessä oli sama ärsyttävä tapa. Ei kaikki jankkaa samoja asioita. Toki aina ei voi muistaa kenelle on mitäkin kertonut, mutta kyllä 2- 3 kerran jälkeen pitäisi muistaa.
Kommentit (13)
Entä jos olet itsekin, et vain muista.
Mitä vanhemmaksi ihminen tulee sen vähemmän elämässä yleensä tapahtuu ja samoja asioita kerrotaan päivästä toiseen, on ärsyttävää, mutta toisaalta sosiaaliset suhteet ovat tärkeitä ja mä kyllä kuuntelen vaikka joku kertoo samaa tarinaa useasti, saatan huomauttaa että tästä taisikin olla jo aiemmin puhetta, jos ei sen jälkeen puheenaiheesta pääse, niin käydään se sama vanha tarina taas läpi...
Enpä tiedä. Minä olen päinvastaista koulukuntaa. En tykkää kertoa mitään sellaista tarinaa, jonka yksikin paikallaolijoista on kuullut jo aiemmin. Jotenkin kiusallista. Sitten on niitä joita tällainen ei vaivaa ollenkaan. Jonkun työkaverin jutun saattaa kuulla vaikka neljä kertaa päivän aikana, kun se sama asia pitää kertoa aina jokaiselle uudelle henkilölle joka samaan koppiin saapuu.
Ap. Täältälkö moukka haet vastausta tähän aikaan. Jospa vedät käteen heti!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ap. Täältälkö moukka haet vastausta tähän aikaan. Jospa vedät käteen heti!!!!
Hauska vastaus
Small talk.
Amerikkalainen perinne.
Ns. jaskanpauhaminen.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä. Minä olen päinvastaista koulukuntaa. En tykkää kertoa mitään sellaista tarinaa, jonka yksikin paikallaolijoista on kuullut jo aiemmin. Jotenkin kiusallista. Sitten on niitä joita tällainen ei vaivaa ollenkaan. Jonkun työkaverin jutun saattaa kuulla vaikka neljä kertaa päivän aikana, kun se sama asia pitää kertoa aina jokaiselle uudelle henkilölle joka samaan koppiin saapuu.
Oletkohan mun työkaveri kun meiltäkin löytää tällainen ilopilleri sosiaalinen tarinankertoja - joka jauhaa niitä samoja mukahauskoja juttujaan monen monta kertaa päivässä ja tosiaan viis siitä vaikka suurin osa yleisöstä olisi saman jutun kuullut jo useasti?
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan mun työkaveri kun meiltäkin löytyy tällainen ilopilleri sosiaalinen tarinankertoja - joka jauhaa niitä samoja mukahauskoja juttujaan monen monta kertaa päivässä ja tosiaan viis siitä vaikka suurin osa yleisöstä olisi saman jutun kuullut jo useasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan mun työkaveri kun meiltäkin löytyy tällainen ilopilleri sosiaalinen tarinankertoja - joka jauhaa niitä samoja mukahauskoja juttujaan monen monta kertaa päivässä ja tosiaan viis siitä vaikka suurin osa yleisöstä olisi saman jutun kuullut jo useasti?
Kerroit jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan mun työkaveri kun meiltäkin löytää tällainen ilopilleri sosiaalinen tarinankertoja - joka jauhaa niitä samoja mukahauskoja juttujaan monen monta kertaa päivässä ja tosiaan viis siitä vaikka suurin osa yleisöstä olisi saman jutun kuullut jo useasti?
Eiköhän näitä löytyne jokaisesta työpaikasta. Noh, on siitä ainakin se ilo, että voi vertailla tarinan yksityiskohtien muuttumista eri kertojen välillä. Muuttuvatkoo ahvenet lohiksi ja myyränkeot vuoriksi.
Sama levy päällä. Mitäpä sitä vaihtamaa, jos on vakuuttunut sen erinomaisuudesta.