Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi mies ei esittele kavereilleen?

Vierailija
27.12.2015 |

Perheelle kyllä on esitellyt. Kavereita paljon, joita tapaa usean kerran kuussa. Näilläkin vaimoja ja tyttöystäviä joskus mukanakin illanvietoissa. Minä en ole ikinä päässyt mukaan yli vuoden seurustelumme aikana. Minun kavereita on kyllä nähnyt. Mitä mieltä? :( harmittaa... Mies ei näe asiassa mitään väärää ja sanoo vaan, että hän menee tapaamaan näitä miespuolisia kavereita vaan eikä heidän naisiaan..?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa siltä että mies salailee jotain ja pelkää totuuden paljastuvan jos tapaat hänen kaverinsa.

Onko hänellä läheisiä naispuolisia ystäviä tai exiä kavereina?

Ansaitset parempaa kohtelua, älä alistu!

Ei kyllä mitään läheisiä naisystäviä ole. Eikä hän omien sanojensa mukaan ole yhtään läheinen näiden muiden miesten naisten kanssa. Exän kanssa ei ole kaveri.

Vierailija
22/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kuulu kavereitten tapaamisiin. Häpeäisi sitä jos änkeisit mukaan eikä halua puhua sinusta samoin kuin muut kaverit joitten muijat änkee mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain salattavaa tai sitten häpeää sinua. Mitään muita varteenotettavia syitä ei tässä mielestäni ole.

Vierailija
24/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epistä, pidä puhuttelu miehelles. Musta tuntuisi syrjityltä, torjutulta ja miettisin, että olenko liian ruma, tyhmä tai mikä vika mussa mahtaa olla.

Olen pitänytkin, mutta aina tulee vastaus, ettei johdu mitenkään musta. Että kuulemma vaan haluaa tavata kavereitaan eikä häntä kiinnosta onko muiden naiset mukana, koska eivät kuulemma tee yhdessä mitään, vaikka voivat olla samassa tilassa. Naiset juoruaa omiaan ja miehet saunoo. Nämä naiset ovat ystäviä keskenään.

Sinä et ole ystävä näiden naisten kanssa joten roikkuisit miehessä koko ajan. Sitä mies ei halua. Siinä se.

Vierailija
25/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kuulu kavereitten tapaamisiin. Häpeäisi sitä jos änkeisit mukaan eikä halua puhua sinusta samoin kuin muut kaverit joitten muijat änkee mukaan.

Tätäkin olen miettinyt. Yleensä ovat aina tämän yhden miehen luona, jonka nainen taitaa olla aina kotona ja nämä muut naiset sitten vaan tulee tämän naisen seuraksi samalla, kun miehet tulee saunomaan. Jotenkin kauhean viileästi mieheni puhuu näistä naisista ja sanoo, että miehet ja naiset on erikseen. Eivät ilmeisesti syö, keskustele, pelaa tms. mitään yhdessä.

Vierailija
26/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epistä, pidä puhuttelu miehelles. Musta tuntuisi syrjityltä, torjutulta ja miettisin, että olenko liian ruma, tyhmä tai mikä vika mussa mahtaa olla.

Olen pitänytkin, mutta aina tulee vastaus, ettei johdu mitenkään musta. Että kuulemma vaan haluaa tavata kavereitaan eikä häntä kiinnosta onko muiden naiset mukana, koska eivät kuulemma tee yhdessä mitään, vaikka voivat olla samassa tilassa. Naiset juoruaa omiaan ja miehet saunoo. Nämä naiset ovat ystäviä keskenään.

Sinä et ole ystävä näiden naisten kanssa joten roikkuisit miehessä koko ajan. Sitä mies ei halua. Siinä se.

No, en roikkuisi. Vaan tekisin tuttavuutta näiden naisten kanssa. Oli miten oli... Häpeää minua eikä halua tutustuttaa hänen kavereihinsa. Kai olen sitten vaan pelkkä arkikiva kotona...

Vierailija
27/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi syytä, joiden takia itseäni ei ole otettu mukaan illanviettoihin kavereiden kanssa: toinen eksä oli mustasukkainen ja pelkäsi minun sekaantuvan jätkäkavereihinsa, kun taas toinen ex ei kai ollut ihan satavarma meidän suhteesta, vaikka olin kyllä käynyt hänen vanhemmillaankin. Ei kuitenkaan mikään hyvä merkki, oli syy mikä tahansa.

Vierailija
28/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaikuttanut minuun niin, että etsin koko ajan vikoja minusta. Ajattelen, että jos olisin erilainen, niin hän varmasti esittelisi minua ylpeänä. Exänsä oli myös ainakin vanhoista kuvista päätellen mukana näissä. Ei kuitenkaan enää, vaikka ilmeisesti on kaveri vielä näiden naisten kanssa. Exää ei ainakaan ole kuvissa näkynyt enää.

Vierailija
29/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en roikkuisi. Vaan tekisin tuttavuutta näiden naisten kanssa. Oli miten oli... Häpeää minua eikä halua tutustuttaa hänen kavereihinsa. Kai olen sitten vaan pelkkä arkikiva kotona...

Mä ainakin suojelen mulle tärkeitä ihmisiä ja asioita kavereitten herjalta. Kun sitä herjaa nyt vaan miesporukassa tulee vaikka mitään syytä ei olisi.

Vierailija
30/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin suojelen mulle tärkeitä ihmisiä ja asioita kavereitten herjalta. Kun sitä herjaa nyt vaan miesporukassa tulee vaikka mitään syytä ei olisi.

Millaista herjaa?

Vierailija
31/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin olen miettinyt. Yleensä ovat aina tämän yhden miehen luona, jonka nainen taitaa olla aina kotona ja nämä muut naiset sitten vaan tulee tämän naisen seuraksi samalla, kun miehet tulee saunomaan. Jotenkin kauhean viileästi mieheni puhuu näistä naisista ja sanoo, että miehet ja naiset on erikseen. Eivät ilmeisesti syö, keskustele, pelaa tms. mitään yhdessä.

Tässä lienee syy: miehesi on sovinisti. Hänelle naiset eivät ole potentiaalisia ystäviä eikä vapaa-aikaa vietetä naisten kanssa. En usko, että sinussa on vikaa. Mieti, haluatko todella vakavaa suhdetta tällaisen miehen kanssa. Hän saattaa kyllä välittää sinusta oikeasti, mutta sovinistimiehelle miesporukka on aina se ensisijainen viiteryhmä ja siellä eri pelisäännöt. Vaimo tietäköön paikkansa.

Kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia.

Vierailija
32/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tyttöystäviä enää esitellä kun mulla on tapana panna niitä.

Vierailija
33/33 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee syy: miehesi on sovinisti. Hänelle naiset eivät ole potentiaalisia ystäviä eikä vapaa-aikaa vietetä naisten kanssa. En usko, että sinussa on vikaa. Mieti, haluatko todella vakavaa suhdetta tällaisen miehen kanssa. Hän saattaa kyllä välittää sinusta oikeasti, mutta sovinistimiehelle miesporukka on aina se ensisijainen viiteryhmä ja siellä eri pelisäännöt. Vaimo tietäköön paikkansa.

Kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia.

No, tuossa asiassa hän on aika sovinisti. Ei kyllä muuten. Miehet ovat olleet lapsuudesta asti parhaita ystäviä ja naisia on varmaan tullut ja mennyt siinä "yhteisössä". Kuitenkin nämä naiset ovat ystävystyneet keskenään miestensä kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi