Vierailija

Meillä on Santtua.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen lopettanut alkoholin käytän kokonaan ja kaikki suomalaiset kaverit ja tuttava ovat alkaneet kartella minua. Ehkäpä on aika etsiä siis uusia tuttavuuksia.

Vierailija

Karjalaa siemailen. On edullisinta S-marketissa tällä hetkellä. 

Lagereista minulle yhdentekevää, mikä merkki. Ihan samalta maistuvat. Huomenna onneksi pääsee Alkoon. Tammikuussa sitten raitista linjaa. Testaan joka vuosi onko lähtenyt lapasesta sen verran viinanjuonti, että tuottaisi vaikeuksia tämä "tipaton". Ei vielä ole ollut ongelmia. Unohdan koko asian parissa päivässä. 

Mutta vähän liikaa kyllä menee... pitäisi paremmin pitää huolta ihan viikkotasoisesta kulutuksesta -- tissuttelijan vikaa minussa. Varsinaisia kännejä en harrasta kuin pari kertaa vuodessa. 

Vierailija

Olvit loppu just. Nyt on vaihtoehtoina 6 pirkkaa, 8 koffia ja 16 karhua. Taidan juoda seuraavaksi pirkkaa. Tosin aion kyllä pian käytää myös kannabista, mikä yleensä hidastaa alkoholin käyttöä huomattavasti.

Vierailija

Tissuttelusta on tullut tapa, koska punaviini ja olut ei mene enää päähän.

Välillä kiskoin 4 pulloa viiniä päivässä +oluet, että pääsee känniin. Se oli jo vähän liikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut alkoholin käytän kokonaan ja kaikki suomalaiset kaverit ja tuttava ovat alkaneet kartella minua. Ehkäpä on aika etsiä siis uusia tuttavuuksia.

No onko ihme? Onko se nyt aika epäilyttävän kuulosta jos alko ei maistu.

Vierailija

2 A le coqia, yksi Koff, yksi Karhu. Kaksi päivää olin juomatta, koska olin paikkakunnalla, jossa kaupat ei olleet auki. Minulla on alkoholiongelma ja siksi tulin jouluksi paikkakunnalle, josta ei saanut pyhinä alkoholia. Tänään yritän juoda vain nuo neljä olutta. Mutta päivä on vielä nuori...

Vierailija

Meillä on Koffin Portteria, liettua- tai latvialaista Aldaris-portteria ja Karjalan kolmosta. Niistä sekoitan coctailin 1+1+3 ja siinä on illan saunaolutannos. Viittä enempää harvoin otan illassa. Jos otan, jatkan kolmen leijonan viskillä, jota miehellä on aina pari pulloa varastossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Välillä kiskoin 4 pulloa viiniä päivässä +oluet, että pääsee känniin. Se oli jo vähän liikaa.

Oletko nainen vai mies? Jos nainen, niin määrä on uskomaton. Alkoholistimiehet yleensä vetävät kirkkaita, joten olettaisin, että nainen...?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta romanit ja venäläiset jäivät?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen vai mies? Jos nainen, niin määrä on uskomaton. Alkoholistimiehet yleensä vetävät kirkkaita, joten olettaisin, että nainen...?

Joo mies, mut alkoi tuo olemaan jo vähän liikaa. 1,5 km kauppaan tuntui jo 10 kilometriltä. Oli pakko vähän vähentää. 

Kirkkaat ei oo mun juttu. Tykkään tissutella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo mies, mut alkoi tuo olemaan jo vähän liikaa. 1,5 km kauppaan tuntui jo 10 kilometriltä. Oli pakko vähän vähentää. 

Kirkkaat ei oo mun juttu. Tykkään tissutella.

Onnistuu tuo viinallakin. Pitää osata laskee paljonko viinaa vastaa yhtä 0,33 keskikaljaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat