Vierailija

Miksi ette käy salilla?

Sivut

Kommentit (115)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska salilla käynti ei laihduta tai tee kroppaa hyväkuntoisen ja lihaksikkaan näköisesti kun on liikaa laardia.

Toinen syy on se, että läskejä katsotaan salilla halveksien.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa mennä sinne muiden naurunaiheeksi.

right, pysy himassa läski :D

Right, ei tainnu mennä joulu ihan putkeen? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Salilla?

Ruokailutottumukset sen painon määrää. Ei mikään vitun salilla käynti.

luuseri

älä valehtele itsellesi

LOL

Vierailija

Yritän ensin laihduttaa n. 7-10 kiloa ruokavalion avulla, että liikkuminenkin olisi vähemmän rankkaa nivelille. Minulla siis nivelvikoja, mm. nivelrikko, eli liikuntavaihtoehdot ovat todella vähissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa mennä sinne muiden naurunaiheeksi.

right, pysy himassa läski :D

Juuri tällaisten egoististen, itseään muiden kustannuksella pönkittävien, ajattelemattomien teinien, joiden ainoa plussa on ulkonäkö takia sinne ei halua mennä. Onneksi kuntosali ei ole mikään laihdutuskeino

Vierailija

Oon joskus käynytkin, mutta sitten se taas jäi kun oli kaksosten synnyttyä sektion jälkeen vuosia kiinnikekipuja. Maksoin aika pitkään turhaan kuukausimaksuja, lopulta luovutin ja erosin jäsenyydestä. Olen ollut niin uupunut siitä lähtien kun sain kaksoset että en jaksa tehdä edes muutenkaan kaikkea mitä pitäisi, töissäkäynti ja kotityöt vie jokaisen voimanrippeen. Raskausaikana paino putosi 15 kg, mutta nousi sitten takas tähän missä se nyt on 130kg, näissä lukemissa olen ollut jo toistakymmentä vuotta. 

Vierailija

Syitä on monia.

1. Raha ei riitä kalliiseen salikorttiin, koska opiskelen.
2. En osaa tehdä salilla mitään, eli tarvitsisin personal trainer -palveluita ja ne vasta maksaakin.
3. Sairastan masennusta, mikä jumiuttaa mut sohvan nurkkaan.

P.s. Ongelma on ennemminkin ahmimisessa kuin salilla käymättömyydessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Läskit on läskejä :D

Alkoholistit on alkoholisteja. Narkkarit on narkkareita. Narsistit on narsisteja. Anorektikot on anorektikkoja. Boom.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Läskit on läskejä :D

Ja sinua se taitaa veetuttaa kuin pientä oravaa ;D Minkäs asialle teet, kun pystyt ainoastaan täällä kirjoittelemaan anonyymina, eikä kukaan oikeesti ota sua reppanaa tosissaan :)

Jatka tämän aiheen tiimoilla, olet hauska piristys ;D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat