Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sairaslomaa sunnuntaina??

Vierailija
26.12.2015 |

Kurkkuun sattuu ja kipeä olo, jos lähtee kuume nousemaan niin saankohan sunnuntaina jostain sairaslomaa kun maanantaina pitäisi aamulla mennä töihin? Ei kai ne isommassa kaupungissa ota keskussairaalaan vaan kuumeen takia käymään, että saa saikkulapun?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä lääkäriasemalta tai maanantaiaamuna työterveyshuollosta.

Vierailija
2/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää hakea saikkua jo sunnuntaina, jos töitä on vasta maanantaina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hae vasta maanantaina? Ilmoitat huomenna että oot kipeä mut haet lapun vasta ma.

Vierailija
4/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska menen aamuvuoroon avamaan paikan, kuka sitten menee töihin jos olen kipeänä?

Vierailija
5/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska menen aamuvuoroon avamaan paikan, kuka sitten menee töihin jos olen kipeänä?

No ei kai se lappu sitä muuta että jonkun on mentävä sinua tuuraamaan? Ilmoitat sunnuntaina olevasi kipeä, ja haet maanantaina siitä todistuksen. Mitä se auttaisi että saisit paperin jo sunnuntaina? Pakko kysyä, mutta oletko aikuinen vai nuori?

Vierailija
6/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat esimiehelle viestin että olet sairaana ja menet maanantaina lääkäriin. Esimies järjestää sijaisen tai menee itse avaamaan puljun.

Vierailija
7/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sun ongelma, soita pomolle su iltana jos olet sairaana. Meinaatko, et jos kuume nousisi vasta ma-aamuna niin menisit töihin koska et ole ilmoittanut edellisenä päivänä. Nämä on näitä työntekijöiden oikeuksia - sairaana ei pidä mennä töihin vaikka kukaan muu ei pääsisi avaamaan, se kun ei ole sinun ongelmasi, ellet ole osakkaana ky yrityksessä, muuten no stress

Vierailija
8/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se lappu sitä muuta että jonkun on mentävä sinua tuuraamaan? Ilmoitat sunnuntaina olevasi kipeä, ja haet maanantaina siitä todistuksen. Mitä se auttaisi että saisit paperin jo sunnuntaina? Pakko kysyä, mutta oletko aikuinen vai nuori?

No entäpä jos en saakkaan sairaslomaa ja olen ilmoittanut olevani sairas? Kyllä, näinkin voi meidän työterveydessämme käydä. Esimies varmaan arvostaisi enemmän kun tietäisi mahd. pian sairaslomasta ja sen pituudesta, koska välttämättä joulun jälkeen maanantaina ei tunnin varoajalla saa sijaista aamuvuoroon, eikä semmoista sijaista joka pystyy hommani tekemään.

Vierailija
9/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäpä jos en saakkaan sairaslomaa ja olen ilmoittanut olevani sairas? Kyllä, näinkin voi meidän työterveydessämme käydä. Esimies varmaan arvostaisi enemmän kun tietäisi mahd. pian sairaslomasta ja sen pituudesta, koska välttämättä joulun jälkeen maanantaina ei tunnin varoajalla saa sijaista aamuvuoroon, eikä semmoista sijaista joka pystyy hommani tekemään.

No, jos olet oikeasti kuumeessa ja kipeä, et kuitenkaan voi mennä töihin kipeänä. Mutta tee tästä toki ongelma itsellesi, mie nostan tassut pystyyn tämän uusavuttomuuden edessä. 

Vierailija
10/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos olet oikeasti kuumeessa ja kipeä, et kuitenkaan voi mennä töihin kipeänä. Mutta tee tästä toki ongelma itsellesi, mie nostan tassut pystyyn tämän uusavuttomuuden edessä. 

Kysyin, että saako sunnuntaina jostain sairaslomatodistuksen jos semmoisen tarvitsee. En nähnyt, että kukaan tuohon kysymykseen olisi vastannut vaan lähettiin jaarittelemaan ihan muuta..

Vierailija
11/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti sairaana niin saat kyllä todistuksen, kukaan ei voi kieltää jos tunnet itsesi kipeäksi. Voit tehdä valituksen työterveydestä jos et muka sieltä todistusta saisi. Kuune ei ole ainoa kriteeri

Vierailija
12/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun ongelma onko pulju auki vai ei. Jos olet flunssassa saat kyllä sairaslomaa.

Vierailija
13/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, että saako sunnuntaina jostain sairaslomatodistuksen jos semmoisen tarvitsee. En nähnyt, että kukaan tuohon kysymykseen olisi vastannut vaan lähettiin jaarittelemaan ihan muuta..

Et nähnyt? Oletko sä sokeakin? Enkös heti vastannut että sunnuntaina saa yksityiseltä lääkäriasemalta.

Vierailija
14/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hakenut sairaalan päivystyksestä. Vastaanottava sairaanhoitaja voi kirjoittaa sairaslomaa jo ilmoittautumisessa, ei tarvitse jonottaa lääkärille jollei sh koe siihen tarvetta.

Vierailija
15/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hakenut sairaalan päivystyksestä. Vastaanottava sairaanhoitaja voi kirjoittaa sairaslomaa jo ilmoittautumisessa, ei tarvitse jonottaa lääkärille jollei sh koe siihen tarvetta.

Meillä pitää olla nimenomaan lääkärintodistus myös lapsen sairastaessa. Näitä epämääräsiä soitolla saatuja sairauslomia kun ei tarvitse antaa palkallisina.

Vierailija
16/16 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pitää olla nimenomaan lääkärintodistus myös lapsen sairastaessa. Näitä epämääräsiä soitolla saatuja sairauslomia kun ei tarvitse antaa palkallisina.

Ihan olen paikan päällä käynyt. Meillä riittää sh:n todistus, jos tauti jatkuu sitten jatkot lääkäriltä.