Vierailija

Oletko kenties aloittanut keskustelun jostain arasta aiheesta ja saanut "massatyrmäyksen"? Tai onko tullut muuten vaan jotain tosi ikävää kommenttia juuri sinulle. Mitä olit sanonut ja miten kuului ilkeä vastaus? En itse ota tätä palstaa vakavasti, muuten menis mielenterveys kun täällä ihmiset osaavat olla ihan kamalia toisilleen. Nyt kamalimmat/pahimmilta tuntuneet kommentit jakoon!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Masennusta koskevat keskustelut. Aina joku tulee niihin ja käskee tappamaan ittensä tai jotain muuta. Yks ihana kommentoija myös toivoi, että sairastuisin syöpään.

Vierailija

Sairastan syöpää. Olen saanut herjauksia kerrottuani oireistani.

En loukkaantunut, koska minulla oli vähemmän kaunis mielipide kirjoittajista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joku paskapää sanoi minulle että oöen läski ja saisin tehdä jotain asialle kun kysyin hyviä kenkiä huonopolvisille... helvetin helvetti tiedostan painoni joka ikinen päivä enkä voi sille mitään koska olen oppinut syömään väärin, mutta kellään asiattomalla kusipää narkkari idiootilla ei pitäisi olla syytä tuntematonta alkaa haukkumaan ja sai niin vihaiseksi tuo mulkku että olen toivonut hänen kuolemaansa joka päivä sen jälkeen.

Vierailija

Mulla on varmaan se kun aloitin jonkun keskustelun mun ja miehen suhteesta. Tämän jälkeen ymmärsin, että en kysy täältä enää apua parisuhdeasioihin! En muista mikä se asia tarkkaan oli, mutta oltiin aika vasta tavattu ja mua ujostutti kertoa miehelle rehellisesti mun tunteista kun ne ei heti olleet mukana yhtä voimakkaasti mitä miehellä. AV:n raadin mukaan minä olin narsisti, kusipää, vammainen, tunnekylmä, meidän suhteesta ei koskaan tulis mitään.. Mies puolestaan vässykkä ja ties mitä diagnoosia sieltä tuli.

Ap, joka on edelleen onnellisesti yhdessä miehensä kanssa vuosien jälkeenkin :D.

Vierailija

No juuri äsken nimiteltiin homomieheksi, eikä ollut ensimmäinen kerta (olen siis keski-ikäinen nainen). Mutta se oli oikeastaan aika huvittavaa! Oikeasti ilkeimmät kommentit olen saanut Marttaliiton keskustelupalstalla, en täällä (terkut vain nimimerkkiä pippariina käyttäneelle myrkkytynnyrille...)

Vierailija

No tää ei tullu mulle.. Mut yhteen ketjuun yks lievästi alipainoinen aloittaja linkkas kuvansa, kertoi mittansa ja tais jotain treenivinkkejä pyytää tai mielipidettä kropasta. No muut sitten joukolla päivitteli, miten ap näyttää ainakin 10kg läskimmälle ja varmasti valehtelee mitat, kattokaa nyt kun on vähä rasvaa tuolla ja tuolla. Itse seurasin kauhusta kankeena taustalla, koska kyseisen aloittajan mitat olivat samat ku mulla ja kroppa aika samanlainen. Tuntui ihan paskalle tälleen ex-syömishäiriöisenä, no iteppä avasin ketjun :(.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Olen ajatellut yhtä kommenttia mitoistani paljon, joten varmaan se. Tiedän, ettei pitäisi välittää mutta silti idioottimaisuuttani välitän.

Jotenkin ei yllättänyt että asia liittyy juuri painoosi.

Vierailija

Kommentoidessani eräässä ketjussa lassukan käsitystä naisista, hän nimitti minua kantturaksi ja luuskaksi.
En jaksanut loukkaantua.

Vierailija

Kerroin koiran purreen poikaani. Joku fanaattisesti kaikkia koiria puolustanut henkilö väitti ettei se ole mahdollista vaan olen purrut poikaani itse.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Olen ajatellut yhtä kommenttia mitoistani paljon, joten varmaan se. Tiedän, ettei pitäisi välittää mutta silti idioottimaisuuttani välitän.

Mikä kommentti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerroin koiran purreen poikaani. Joku fanaattisesti kaikkia koiria puolustanut henkilö väitti ettei se ole mahdollista vaan olen purrut poikaani itse.

Nauroin ääneen, anteeksi! :-D :-D

Vierailija

Ei nyt varsinaisesti kauhea vaan aika huvittava lattemammeliinin kommentti. Mua haukuttiin idiootiksi kun kerroin rakastavani asua maalla, meni tyyliin näin: " Kukaan täysjärkinen ei halua asua lestalandiassa, jossa ainoa huvitus on pajupusikon ja jonkun paskasen lammen tuijottaminen, Helsingissä on korkea kulttuuri ja oikeasti fiksut asuvat siellä" :'DD Tämä jälkimmäinen kommentti sai vielä tukun yläpeukkuja

Vierailija

Yleisesti ottaen jos avautuu omien lasten hankaluudesta tai lapsiperhe-elämän vaikeuksista. Ihmettelen kun ei löydy ymmärrystä näihin aiheisiin, vaikka luulisi että useimpia väsyttää välillä omat lapset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Äänestä vasemmmistoa"

Tämä! Kerran kirjoitin siitä kuinka Suomessa ei ole yhtään täysjärkistä puoluetta. Mut lytättiin koska "vasemmisto taistelee köyhien puolesta!!11!!!" Olin myös palstapersu, lantakepuli ja kokkare...

Vierailija

Jos erehtyy tekemään aloituksen vauvoista, esim. vauvojen eroavaisuuksista niin kommentit on ollu luokkaa "ei vauvat itke mitään koliikkia, olet paska mutsi, tapa itses" tai mitä noita jos joku on raskaana ja huolissaan jostaki niin siellä myös toivotaan pahinta. Sairasta porukkaa täällä on, täytyy vaan ymmärtää, että ei niillä hyvin pyyhi ja pyyhkikööt huonosti, eipä moni kommenttiensa perusteella parempaa ansaitsekkaan.

Vierailija

En ole postannut mistään niin henkilökohtaisesta, että olisin saanut henkilökohtaisia törkykommentteja, mutta sain joskus raiskaustoivotuksen jonkun tulkittua kommenttini maahanmuuttomyönteiseksi jossain maahanmuutto-/monikulttuurisuuskeskustelussa. Oikeasti en edes ole mitenkään maahanmuuttomyönteinen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat