Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei vaan pullo aukee. Oon jo 15min temmeltäny sen kanssa. Hiki tuli ja naurattaa. Voiko olla surkeempaa kohtaloo?

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On mulla korkkiruuvi. Siinä se nyt sojottaa korkkiin ruuvattuna. Vaikka kuinka tempoisin, nitkuttaisin ja kiskoisin niin se korkki ei hievahdakkaan. T:Ap

Vierailija

Mua ottais niin paljon päähän. Yks juhannus kävi niin, että kaikissa kolmessa ostamassani Prosecco-pullossa oli jostain syystä muovinen "korkki", joka olis pitänyt vaan sormivoimin "ruuvata"/vetää ulos pullosta. No ei onnistunut keneltäkään koko seurueessa. Vein juhannuksen jälkeen pullot takaisin Alkoon, jossa kovasti ihmeteltiin myös ko. korkkeja.

Paras ostaa viinit vaan laatikossa, niin ei tule ongelmia :-)

Vierailija

Missä asustat? Otan työkalupakin mukaan niin eiköhän pullo jollakin työkalulla aukea. Voin myös jäädä seuraksi lasilliselle ja voin ottaa hyviä juustoja mukaan.
Sinkkumies

Vierailija

Kiitos, olet ihana. Varmaan heittäisit mua juustolla päähän ja juoksisit karkuun työkalupakki kainalossa. T:Ap

Vierailija kirjoitti:
Missä asustat? Otan työkalupakin mukaan niin eiköhän pullo jollakin työkalulla aukea. Voin myös jäädä seuraksi lasilliselle ja voin ottaa hyviä juustoja mukaan.
Sinkkumies

Vierailija

Toi on ehkä hirveintä.. Been there. Jos on normi-korkki, niin älä ainakaan sorki sitä haarukalla tai veitsellä, pullon sisältö räjähtää seinille. Siinä on sitten uus kuosi valkoisilla seinillä, mutta eniten vituttaa se, että hyvää viiniä menee hukkaan!! Siis jos puhut punaviinistä - kuka nyt edes jotain ällöä valkkaria juo..? Ehkä ne jotka ei tajua viineistä mitään. PS. Rieslingin voin hyväksyä sekä hyvät kuohuvat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos, olet ihana. Varmaan heittäisit mua juustolla päähän ja juoksisit karkuun työkalupakki kainalossa. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies

Miksi ihmeessä heittäisin ja juoksisin karkuun? :D Herrasmies auttaa aina naista hädässä.
Sinkkumies

Vierailija

Avaa kengällä. Leikkaa kapseli, laita pullo tukevapohjaiseen kenkään, ja naputtele pullo-kenkä yhdistelmällä seinää vasten. Hölskyvä viini avaa korkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toi on ehkä hirveintä.. Been there. Jos on normi-korkki, niin älä ainakaan sorki sitä haarukalla tai veitsellä, pullon sisältö räjähtää seinille. Siinä on sitten uus kuosi valkoisilla seinillä, mutta eniten vituttaa se, että hyvää viiniä menee hukkaan!! Siis jos puhut punaviinistä - kuka nyt edes jotain ällöä valkkaria juo..? Ehkä ne jotka ei tajua viineistä mitään. PS. Rieslingin voin hyväksyä sekä hyvät kuohuvat.

Sinulla on vielä paljon oppimista, jos vain Riesling maistuu. Hyviä viinejä eri rypäleistä; aluksi voit aloittaa Pinot grisistä, siitä Chablikseen, Sauvingnon blanciin, Grüner Veltlineriin... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Avaa kengällä. Leikkaa kapseli, laita pullo tukevapohjaiseen kenkään, ja naputtele pullo-kenkä yhdistelmällä seinää vasten. Hölskyvä viini avaa korkin.

Tahran seinässä voit sitten selittää totuudenmukaisesti sillä, että avasit viinipullon kengällä.

Vierailija

Ootko tosissas? Kiitos naurusta, mutta en mä noin epätoivonen ole. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat