Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" koiraveli" tms syntyneet -ilmoituksissa??

Vierailija
13.02.2006 |

Tuli mieleen tuosta Ossi-koiran katoamispinosta, että taitaa kotieläin olla joillekin kyllä erityisen rakas.

Liian usein saa lukea syntyneet / kastetut ilmoituksista, kuinka Liana-Kaarina kastettiin. Allekirjoituksena sitten Ylpeät vanhemmat Roosa ja Renttu sekä Ylpeä karvainen veli Tassu.

Olenko oikeasti ainoa, jota nuo ilmoituksen karmaisevat?

Meillä on myös koira ja kissakin löytyy, mutta lapsen kasteilmoitukseen ei olisi tullut mieleenkään laittaa niiden nimiä ...

t. Ärtynyt Äiti sekä tassujengi ja nelijalkaiset pikkusisarukset Monni & Jere

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo ap tainnut nyt ihan pultteja vetää, kiukkuisemmilta tuntuvat nämä eri mieltä olevat ;o)

minä kyllä kans aina välillä ihmettelen mielessäni näiden " karvaisten veljien ja siskojen" esiintymistä ilmoituksissa. ei meidän karvatassut näytä panneen pahakseen vaikka nimet jäi mainitsematta....

yhden sortin tiukkapipona pohdin toisinaan myös sitä tietävätkö ihmiset mikä on kasteen oikea tarkoitus kun yks sun toinen lapsi on lehti-ilmoituksen mukaan " saanut kasteessa nimen...." . taitaapi muuten olla aika kotimainen tämä tapa, että lapsen nimi on suuri salaisuus kasteeseen asti.

Vierailija
22/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta EI TULISI MIELEENKÄÄn laittaa niitä mihinkään ilmoituksiin tai kortteihin tai mihinkään. Ne ovat kissoja, eivät ihmisiä. Lähinnä vauvastakin ne ovat mustiksia, eivätkä todellakaan mukana ilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lasten kuvalla varustettu joulukortti. Kuvakortit ovat todella karseita, sama nikopetteri joka vuosi tonttulakki vinossa. HOHHOIJAA.

Vierailija
24/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan vain Hyvät Joulut kuvista pois ja laitan albumiin mielissäni siitä että on senkin lapsesta muisto!

Vierailija
25/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että niillä on aika monta ruuvia löysällä.

PS. kerätkäähän muuten ne koiraveljenne paskat

tuolta tieltä.

Vierailija
26/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi edes olla samanlaisia ja toimia samalla lailla joulukorttien tai kasteilmoitusten suhteen?!?

Jos jonkun mielestä Jessica on hieno nimi, niin ei sen tarvi olla kaikkien mielestä hieno, mutta ei sen toisten mielipiteen kannata antaa häiritä. Itse siinä itseään eniten kiusaa, jos tollaisilla asioilla stressaa.

Antaa kaikkien kukkien kukkia!

t. 11 eli Minä ja Musti ; )

Vierailija
27/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sen mukaan kelle kortti menee. Ja hyvin voisin meidän lapsen kasteilmoitukseen laittaa esim. Ylpeä aäiti xx, Onnellinen isä yy sekä karvaiset kaitsijat z ja zz.

Mutta tosiaan meillä koirat ei ole veljiä vaan kavereita ja kaitsijoita meidän vauvalle. Ja tarkemmin ottaen tuotakin vain toinen koirista. Toinen ei vauvaa edes huomaa...

Vierailija
28/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan minuakin (ap) karmaisee se, että lemmikki on siis lapsen veroinen perheenjäsen, jota nimitetään siskoksi tai veljeksi.

Vierailija:

Ja hyvin voisin meidän lapsen kasteilmoitukseen laittaa esim. Ylpeä aäiti xx, Onnellinen isä yy sekä karvaiset kaitsijat z ja zz.

Mutta tosiaan meillä koirat ei ole veljiä vaan kavereita ja kaitsijoita meidän vauvalle. .

Vierailija
29/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin siis edelleen kutsua " veljeksi" , vaikka toki vauva edelle menisi, jos vauvan saisin. Mutta haluaisin ehkä korostaa, että koiraa ei ole hylätty, vaikka vauva tulikin.

Tuli vielä mieleen, että ihmiset suhtautuu lapsiinsakin niin eri tavalla ja osoittaa kiintymystä eri tavalla. Kesällä vietettiin lomaa samassa paikassa yhden lapsi perheen kanssa. Heillä kaksi lasta, meillä kaksi koiraa. Me otettiin koko ajan kuvia meidän koirista, heidän en nähnyt ottavan yhtään kuvaa lapsistaan. Sitten isä sanoikin minulle, että me otetaan viikossa enemmän kuvia koiristamme kuin heillä on yhteensä kuvia lapsistaan. Jos minä nyt tulkitsisin tuota ihan omista lähtökohdistani, niin ajattelisin, että he eivät rakasta lapsiaan. Mutta ymmärrän, että he vain ovat erilaisia. He voisivat tulkita vain omista lähtökohdistaan ja pitää minua hulluna kun kuvaan koiria, mutta toivottavasti ymmärtävät, että minä kuvaan niin paljon muutakin. Kuvaan luontoa, ihmisiä, tavaroitakin. Ja otin kuvia heidän lapsistaankin.

Koitan vaan sanoa, että kun ollaan niin erilaisia, niin ei voi sanoa pelkän Mustille lässytyksen takia, että meneekö Musti lapsen kanssa samalle viivalle.

t. 11

Vierailija
30/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä tyhmää kuin Impi-mummi pilven reunalta.

Vierailija
31/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" iloisena limaiset sisko-veljet A ja B"

Vierailija
32/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että kun appiukko ja sen vaimo rakastaa pikkuista lattiamoppiaan enemmän kuin mitään. Sitten kun meidän muksut tekee jotain hölmöä esim. kerjäävät ruokapöydästä herkkuja niin he hehkuttavat kuinka samanlaisia meidän lapset ovat kuin heidänkin kuopuksensa. Siis kelatkaa...vertaa meidän lapsia koiriinsa :)

Monesti tokaisevat että kyllä tuo teidän Elli on ihan kuin meidän Tessu, samanlailla tykkää kieriä talvella lumessa ja pomppia. Ovat vieläpä ihan tosissaan. Kyllä on monta kertaa naurattanu. Ei siinä mitään, tykkään koirista ja itelläkin on mutta joskus noilla menee vähän liiallisuuksiin. Ottaa meidän koiran hoitoon milloin vaan mutta lapsia ei ees tunniksi...

Ja kun aattelee niin jos heidän Tessunsa on kuopus niin silloinhan se rakki on mun miehen siskopuoli...buaahhaahhaaaaaa!!!!

Vierailija
33/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lastenlasten vertaaminen koiriin on kyllä huippu! Siskopuoli tosiaan...