Mitä sait appivanhemmilta joululahjaksi?
Itse sain todella kauniin valkokultaisen rannekorun,suklaata ja anopin neulomat villasukat.
Kommentit (39)
Lahjakortin kauneushoitolaan, viiniä ja suklaata. <3
Emme saaneet mitään emmekä antaneet mitään ja olen erittäin tyytyväinen vallitsevaan asiaintilaan.
Ei mitään, eivätkä saaneet lapsetkaan mistä olen hieman pettynyt. Aikuiset ei lahjoja tarvitse mutta lapset vähän pettyivät.
Budapest suklaarasia ja Panda konvehtirasia. Juu pihvejä ovat ja ollaan miehen kanssa eroamassa. Siksi varmaan jäin tänä vuonna ilman jonkun lehden tilaajalahjaa paketoituna tänä vuonna.
Saatiin miehen kanssa leffalippuja appiukolta, vaikka oltiin nimenomaan toivottu ettei osteltaisi aikuisten kesken lahjoja. Anoppi ei (onneksi) ollut ostanut meille mitään, vain lapsille.
Sain anopilta korin missä oli pelkkiä vittuilulahjoja. Suklaata (heko heko, läskille suklaata, anoppi itse laiha kukkakeppi), saippuaa (tarvitseeko edes selittää), alusvaatteita (.... olen sanaton) ja lemmikkini hoitoon liittyvän oppaan - opas aloittelijalle 13 v kokemuksella kyseisiä eläimiä hoitaneelle.......
Ei mitään, kuten eivät lapsetkaan. Lasten synttäreinä ovat saattaneet jonkun pienen jutun tuoda jos ovat vaivautuneet paikalle, edes oma poikansa ei ole heiltä saanut suhteemme aikana ikinä mitään. Erittäin harvoin edes soittelevat. Itse olen huolehtinut heillekin lahjoja, kortteja ja viestejä vaikka tiedän kyllä ettei sieltä takaisin mitään tulekaan. Välimatkaa 1km ja hyvissä väleissä ollaan kuitenkin.
Kovana saunamiehenä ilahduin kun sain mieheni vanhemmilta saunavastoja ja muita saunomiseen liittyviä tuotteita. Vietimme joulua mökillä ja appivanhemmat olivat myös lämmittäneet savusaunan jonka leppeässä lämmössä vietimme miehen kanssa pari tuntia. Ainakaan tällä miehellä ei ole valittamista appivanhempien suhteen!
Sain anopilta hänen itse neulomansa villasukat, kauniin väriset ja erittäin tervetulleet.
Lahjakortin kasvohoitoon. Hyvä lahja.
21 vuotta ja ei lahjan lahjaa tullut appivanhemmilta.
Ei edes lapsillemme ( 4 kpl) mitään.
Oot siis homo?
Vierailija kirjoitti:
Kovana saunamiehenä ilahduin kun sain mieheni vanhemmilsaunavastoja ja muita saunomiseen liittyviä tuotteita. Vietimme joulua mökillä ja appivanhemmat olivat myös lämmittäneet savusaunan jonka leppeässä lämmössä vietimme miehen kanssa pari tuntia. Ainakaan tällä miehellä ei ole valittamista appivanhempien suhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vauvan lelun. Emme pysty saamaan lapsia, syy miehessä mutta anoppi ei tätä usko. Melkein itku tuli ja lähdimmekin miehen tahdosta heti pois.
Veti kyllä sanattomaksi... :(
Vierailija kirjoitti:
Oot siis homo?
Vierailija kirjoitti:
Kovana saunamiehenä ilahduin kun sain mieheni vanhemmilsaunavastoja ja muita saunomiseen liittyviä tuotteita. Vietimme joulua mökillä ja appivanhemmat olivat myös lämmittäneet savusaunan jonka leppeässä lämmössä vietimme miehen kanssa pari tuntia. Ainakaan tällä miehellä ei ole valittamista appivanhempien suhteen!
Mikä kysymys tuo oikein on olevinaan? :D Ja johan tuo kirjoittaja sen selvästi alkuun ja loppuun tällää, todella epäluontevasti jotta varmasti pistää silmään
Appivanhemmat ovat eronneet. Anopilta ei tullut mitään edes lapsille, vaikka vietettiin joulu hänen kanssaan. Appiukolta tuli 500e kirjekuoressa ja lapsille monta pakettia, joissa kivoja leluja.
100€ ja iso kasa erilaisia pähkinöitä.
Tykkään :)
Anopin virkkaamat pannunaluset ja korin sekä karkkia.