Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait appivanhemmilta joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2015 |

Itse sain todella kauniin valkokultaisen rannekorun,suklaata ja anopin neulomat villasukat.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin virkkaamat pannunaluset ja korin sekä karkkia.

Vierailija
22/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä, suklaata ja 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin kauneushoitolaan, viiniä ja suklaata. <3 

Vierailija
24/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saaneet mitään emmekä antaneet mitään ja olen erittäin tyytyväinen vallitsevaan asiaintilaan.

Vierailija
25/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, eivätkä saaneet lapsetkaan mistä olen hieman pettynyt. Aikuiset ei lahjoja tarvitse mutta lapset vähän pettyivät. 

Vierailija
26/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapest suklaarasia ja Panda konvehtirasia. Juu pihvejä ovat ja ollaan miehen kanssa eroamassa. Siksi varmaan jäin tänä vuonna ilman jonkun lehden tilaajalahjaa paketoituna tänä vuonna.

Vierailija
27/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^pihejä, ei pihvejä

Vierailija
28/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin miehen kanssa leffalippuja appiukolta, vaikka oltiin nimenomaan toivottu ettei osteltaisi aikuisten kesken lahjoja. Anoppi ei (onneksi) ollut ostanut meille mitään, vain lapsille.

Vierailija
29/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopilta korin missä oli pelkkiä vittuilulahjoja. Suklaata (heko heko, läskille suklaata, anoppi itse laiha kukkakeppi), saippuaa (tarvitseeko edes selittää), alusvaatteita (.... olen sanaton) ja lemmikkini hoitoon liittyvän oppaan - opas aloittelijalle 13 v kokemuksella kyseisiä eläimiä hoitaneelle.......

30/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kuten eivät lapsetkaan. Lasten synttäreinä ovat saattaneet jonkun pienen jutun tuoda jos ovat vaivautuneet paikalle, edes oma poikansa ei ole heiltä saanut suhteemme aikana ikinä mitään. Erittäin harvoin edes soittelevat. Itse olen huolehtinut heillekin lahjoja, kortteja ja viestejä vaikka tiedän kyllä ettei sieltä takaisin mitään tulekaan. Välimatkaa 1km ja hyvissä väleissä ollaan kuitenkin.

Vierailija
31/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovana saunamiehenä ilahduin kun sain mieheni vanhemmilta saunavastoja ja muita saunomiseen liittyviä tuotteita. Vietimme joulua mökillä ja appivanhemmat olivat myös lämmittäneet savusaunan jonka leppeässä lämmössä vietimme miehen kanssa pari tuntia. Ainakaan tällä miehellä ei ole valittamista appivanhempien suhteen!

Vierailija
32/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain anopilta hänen itse neulomansa villasukat, kauniin väriset ja erittäin tervetulleet.

Vierailija
33/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin kasvohoitoon. Hyvä lahja.

Vierailija
34/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta ja ei lahjan lahjaa tullut appivanhemmilta.

Ei edes lapsillemme ( 4 kpl) mitään.

Vierailija
35/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis homo?

Vierailija kirjoitti:

Kovana saunamiehenä ilahduin kun sain mieheni vanhemmilsaunavastoja ja muita saunomiseen liittyviä tuotteita. Vietimme joulua mökillä ja appivanhemmat olivat myös lämmittäneet savusaunan jonka leppeässä lämmössä vietimme miehen kanssa pari tuntia. Ainakaan tällä miehellä ei ole valittamista appivanhempien suhteen!

Vierailija
36/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan lelun. Emme pysty saamaan lapsia, syy miehessä mutta anoppi ei tätä usko. Melkein itku tuli ja lähdimmekin miehen tahdosta heti pois.

Veti kyllä sanattomaksi... :(

Vierailija
37/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot siis homo?

Vierailija kirjoitti:

Kovana saunamiehenä ilahduin kun sain mieheni vanhemmilsaunavastoja ja muita saunomiseen liittyviä tuotteita. Vietimme joulua mökillä ja appivanhemmat olivat myös lämmittäneet savusaunan jonka leppeässä lämmössä vietimme miehen kanssa pari tuntia. Ainakaan tällä miehellä ei ole valittamista appivanhempien suhteen!

Mikä kysymys tuo oikein on olevinaan? :D Ja johan tuo kirjoittaja sen selvästi alkuun ja loppuun tällää, todella epäluontevasti jotta varmasti pistää silmään

Vierailija
38/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat ovat eronneet. Anopilta ei tullut mitään edes lapsille, vaikka vietettiin joulu hänen kanssaan. Appiukolta tuli 500e kirjekuoressa ja lapsille monta pakettia, joissa kivoja leluja.

Vierailija
39/39 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ ja iso kasa erilaisia pähkinöitä.

Tykkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan