Vierailija

...biojätteeseen, kun kyllästyivät jouluruokaan jo, eikä kuulma kukaan oikein tykännytkään laatikoista tai kinkusta..
Ei herranjestas mikä asenne!
Me syömme laatikoita vielä pitkään. Tuunaamme niitä toki, mutta makarooni ja keitetyt perunat ovat jo arkena niin nähty, että enemmin niihin olen kyllästynyt kuin jouluruokiin, jota syödään kuitenkin vain noin kaksi viikkoa vuodessa.
Jokos te olette " kyllästyneet" jouluruokiin??

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Jouduin heittämään kilon lanttulaatikkoa roskikseen kun se oli niin pahaa (kitkerää ku mikä).

Muuten olisin vielä kyllä syönyt.

Vierailija

No jos on varaa ostaa laatikoita kilokaupalla, niin saahan ne heittää pois, jos siltä tuntuu. Kamalia pulajan paskaruokiahana ne  toki on. Kuvottavia pierujakin, eikä voi panna naistakaan kakkoseen, ennenkuin kaikki paska irtoaa Joulun jälkeen. Hyi yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos on varaa ostaa laatikoita kilokaupalla, niin saahan ne heittää pois, jos siltä tuntuu. Kamalia pulajan paskaruokiahana ne  toki on. Kuvottavia pierujakin, eikä voi panna naistakaan kakkoseen, ennenkuin kaikki paska irtoaa Joulun jälkeen. Hyi yäk.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija

Meillä ei edes ollut kahta kiloa laatikoita, joten eipä nyt vielä kyllästytty. Tänään syödään ja sitten tauko, loput kinkut pakkasessa.

Vierailija

Itse en ostaisi koko laatikoita jos olisin yksin. Nytkin yhtenä päivänä syötiin ja lopuista tuunasin jo itselle jo paistettuja pihvejä. Eikö kannattaisi ostaa vain pienimmän koon laatikot ja syödä vain yhtenä päivänä?

Vierailija

Mä heitin kans pois saman verran.. Tein ekan kerran bataattilaatikkoa ja punajuurigratiinia. En viitsinyt säilöä jääkaappiin enää vieraiden lähdettyä kun ei tule syötyä. Ite voisin ottaa ruokalusikallisen kumpaakin, lapset ei. Kinkku syödään kyllä loppuun ja perunalaatikko.. Mutta noilla ei ollut menekkiä. Turhaa niitä säilön jääkaapissa kun tiedän ettei niitä tuu syötyä.. Vievät vaan tilaa ja huononevat. Meillä kyllä heitetään hirveesti ruokaa pois.. Töistä saan eikä kaikki mee millään. Jollekin vois antaa koska sitä jää säännöllisesti ja paljon. Mutta eipä ruokaa niin vaan anneta/ oteta.

Vierailija

Jouluruokia 2 viikkoa? Ennemmin 2 päivää
Nyt osasin tehdä vähän. Esim 4 porkkanaa porkkanalaatikkoon...
Laatikoita on vielä. Mutta ei tänäänkään maistunut. Tein joulun savukalousta pastaa
Kinkkua on tosi paljon. Saa nähdä milloin heitetään pois. En sitä pakasta tai jatkojalosta. Hirveetä on esim pizzassa. Yök
Haluan kuitenkin aina ison kinkun. Maistuu paremmalta

Vierailija

Syöttekö te muut jouluruokia tosiaan 2 viikon ajan?

Mulla tulisi jo korvista ulos. Pidän jouluruoista, mutta maksimi on 3 päivää putkeen; jouluaatto, joulupäivä ja tapaninpäivä. Ei me tehdä niitä ruokia kuin se sopiva määrä, eli about parin päivän tarpeiksi.

Pitää sitä vaihtelua olla.

Vierailija

Olen jo vuosia sitten oppinut ruoan menekin. Porkkanalaatikkoa, lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa teen jokaista n. 1,5kg porkkanoita/lanttuja/perunoita. Kinkku on pikkuruinen yhden kilon rulla. Aikuiset eivät sitä syö, joten siitä jäi tämän päivän pizzaan ja huomiseen keittoonkin vielä. Itse loimutetut lohifileet meni eilen loppuun, kylmäsavulohifile käytettiin loppuun pizzaan. Graavisiikaa oli pieni file jne. Ei paljoa mene roskiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oisitte lahjoittaneet ne pois. Terveellistä ruokaa vielä, suurimmaksi osaksi juureksia

Rakastan lanttulaatikkoa, mutta terveelliseksi sitä ei voi kutsua millään ilveellä, on siinä niin paljon siirappia ja kuohukermaa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulisi jo korvista ulos. Pidän jouluruoista, mutta maksimi on 3 päivää putkeen; jouluaatto, joulupäivä ja tapaninpäivä. Ei me tehdä niitä ruokia kuin se sopiva määrä, eli about parin päivän tarpeiksi.

Syötkö sinä tosiaan makaroonia jauhelihaa ja perunaa putkeen 50 viikkoa?
Korvista tulisi jo ulos.

Vierailija

Täyttä typeryyttä heittää roskiin! Facekirppiksillä ne menee sekunnissa oikeasti köyhille ihmisille joilla ei ole ollut varaa edes jouluruokaan. Sietäis kyllä hävetä ihminen joka heittää tommosia määriä ruokaa roskikseen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä viesti saa mut entistä enemmän ihmettelemään miksi jotkut haluavat harrastaa anaaliseksiä, hyi saatana! Jos pitää seksin harrastamisen yhteydessä miettiä toisen paskoja, niin kyllä jättäisin koko touhun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tänään syötiin viimeiset, huomenna ei enää maistuisi. Loppiaiseksi on laatikot pakastimessa, silloin taas varmasti jo maistuu. En muutenkaan viitsi syödä montaa päivää putkeen samaa ruokaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat