Jään inttileskeksi vuoden vaihteen jälkeen. Kuinka pärjään 2 lapsen kanssa??
Pelottaa jo ajatus, miten jaksan lasten kanssa.. :(
Kommentit (32)
Hyvin sä pärjäät - päivän kerrallaan. Älä huolehdi huomisesta vaan elä tätä päivää, nauti tästä hetkestä. Tsemppiä!!
Ei tämmösiä voi ottaa edes tosissaan. Ihan kädettömiä akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-luokan sympatiaa taas läskeiltä mammoilta.
vaikka olemme jokainen jättikokoisia, me osaamme ajatella. Jos tekee kaksi ennen inttiä... Saa hoitaa kaksi intin aikana.
Niin. Se ei tosin ollut pointti. Ymmärrätkö, läski sika, mitä eroa on avun pyytämisellä ja sillä, että jättäisi asiat hoitamatta? Mutta läski mamma on niin etuoikeutettu, että ei käsitä velvollisuuksia. Ei miesten tai naisten sellaisia.
Luulen, että näitä tässä niin paljon vituttaa se, että aloittajalla on oikeasti koittelemuksia äitiytensä kanssa. Keskiverto AV-palstalainen tuntuu aina uskottelevan itselleen olevansa joku superäiti ja sitten kun tulee joku, jolla on oikeasti äitiydensä suhteen vaikeuksia, on reaktio tämä.
Hanki sivusuhde. Kaikki tekee niin. Se piristää.
Miten sä pärjäät, jos miehesi sairastuu, kuolee tai lähtee toisen matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että näitä tässä niin paljon vituttaa se, että aloittajalla on oikeasti koittelemuksia äitiytensä kanssa. Keskiverto AV-palstalainen tuntuu aina uskottelevan itselleen olevansa joku superäiti ja sitten kun tulee joku, jolla on oikeasti äitiydensä suhteen vaikeuksia, on reaktio tämä.
Onko se sulle superäitiyttä, että miettii ennen lasten tekoa omaa pärjäämistään siinä tilanteessa, jos toinen vanhempi jostain syystä ei olisi yhtäkkiä kuviossa mukana? Miten tyhmä sä olet, jos tuon miettiminen on sulle superäitiyttä?! :-DDD
Eipä taas tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa... Ja teistä luupäistä on Suomen tulevaisuus tehty! Voi hyvänen aika...
Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sulle superäitiyttä, että miettii ennen lasten tekoa omaa pärjäämistään siinä tilanteessa, jos toinen vanhempi jostain syystä ei olisi yhtäkkiä kuviossa mukana? Miten tyhmä sä olet, jos tuon miettiminen on sulle superäitiyttä?! :-DDD
Eipä taas tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa... Ja teistä luupäistä on Suomen tulevaisuus tehty! Voi hyvänen aika...
Ohis.
Ei. Se ei ole äitiyttä. Se on äitiyttä, että kysytään apua kun ei pärjätä. Mutta mammoilta ei apua saa. Mamma syö suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-luokan sympatiaa taas läskeiltä mammoilta.
vaikka olemme jokainen jättikokoisia, me osaamme ajatella. Jos tekee kaksi ennen inttiä... Saa hoitaa kaksi intin aikana.
Niin. Se ei tosin ollut pointti. Ymmärrätkö, läski sika, mitä eroa on avun pyytämisellä ja sillä, että jättäisi asiat hoitamatta? Mutta läski mamma on niin etuoikeutettu, että ei käsitä velvollisuuksia. Ei miesten tai naisten sellaisia.
minä siiderivalas opiskelin peruskoulun matikan. Tajusin, että jos on KAKSI (2) ennen inttiä, niitä on KAKSI (2) intin aikanakin.
Minä taas ihmettelen, että jos miehellä lähtö inttiin viikon tai kahden sisällä, niin miten perheellä tuli mieleen ajatella kyseistä ongelmaa vasta nyt? On jo 26. päivä! Joko kyseessä aika tyhmät vanhemmat tai provo. Veikkaan kyllä AV:n kyseessä ollen jälkimmäistä... Mutta jos on tosi, niin mitäs neuvoja tässä voi antaa, kun ei tiedetä lasten ikiä tai sitä, onko kyseessä kotiäiti, opiskelija vai töissäkäyvä. :D
Terkuin N21
No nytkö vasta rupesit ajattelemaan asiaa , olette tienneet miehenne armeijaan menosta varmasti puolentoista vuoden ajan. Oma poikani oli intistä lomilla lähes joka viikonloppu js eikös perheen omaavat pääse iltalomillekkin useammin kuin muut. Itse olen tottunut siihen että mieheni on ainoastaan viikonloppuisin kotona mutta olenkin ollut mukulasta asti hyvin itsenäinen.