Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko sinä suuttunut tästä lahjasta?

Vierailija
26.12.2015 |

Mielestäni keksin kerrankin hyvän lahjan puolisolleni, samalla myös itselleni, mutta kuitenkin. Ehkä se suututtikin hänet, ettei se ollut vain hänelle, vaan yhteiseen hyvään. Ostin meille hautapaikat kaupungin kauniilta hautausmaalta. Kuulema mauton lahja. Mitä sanotte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea lahja!

Vierailija
2/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin kyllä suuttunut. Aika vastenmielinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit ostanut hautapaikan vain puolisollesi, SE olisi ollut hieman epäilyttävää..... hmmm.. oiva lahja kusipäiselle puolisolle:D

Vierailija
4/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suuttuisi mutta kieltämättä naurattaisi. Ehkä puolisosi on vähän tosikko.

Osta seuraavalla kerralla puolisollesi arkku, kun olet ensin pyytänyt häneltä lahjaksi kirvestä. Lahjoja avatessa voit todeta, että nythän sattui sopivasti.

Vierailija
5/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, olen sen verran juonut nyt viiniä, että tuntuu suloiselta lahjalta. Mielestäni siinä piilee ajatus siitä, että oletat teidän olevan yhdessä loppuun saakka. Se ei aina nykyään ole niin itsestäänselvyys.

Vierailija
6/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, ettei enää voi ostaa mistään ennalta hautapaikkoja.

Vierailija
7/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasitko hautapaikan naapurit? Mua nyt ei ainakaan kenekään huonon ihmisen viereen haudata. Ihan älytöntä, jos et tarkistanut, ketä siihen viereen tulee, jotain wt-porukkaa kummiskin.

Vierailija
8/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö malta odottaa edes sen puolisosi kuolemaa, ennen kuin alat varaamaan hänelle hautapaikkaa vai elävänäkö hänet aiot haudata? Tulevina vuosina et sitten anna hänelle lahjoja lainkaan, kun tämä nykyinenkin on vielä käyttämättä?

Vierailija
9/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en suuttuisi mutta kieltämättä naurattaisi. Ehkä puolisosi on vähän tosikko.

Osta seuraavalla kerralla puolisollesi arkku, kun olet ensin pyytänyt häneltä lahjaksi kirvestä. Lahjoja avatessa voit todeta, että nythän sattui sopivasti.

Eiku lahjakortti hautaustoimistoon! Lahjan saaja vois kyllä ottaa sen jo jonkun sortin uhkailuna. :D

Vierailija
10/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse, eihän tämä ole totta, eihän. Toivottavasti ymmärrät antaa jotain iloa tästä päivästä lähtien jouluisin. Hautapaikat keskustellaan joulun ulkopuolella.

Vierailija
11/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, olen sen verran juonut nyt viiniä, että tuntuu suloiselta lahjalta. Mielestäni siinä piilee ajatus siitä, että oletat teidän olevan yhdessä loppuun saakka. Se ei aina nykyään ole niin itsestäänselvyys.

No nyt! Suloinen seitikäs on harhauttanut sinua. : D Ymmärrän ajatuksesi, mutta ei hautaan menot liity jouluun, ei kukaan ole valmis kohtaamaan valmista hautapaikkaa jouluna, mieti nyt seitikäs. Yhdessäolon tunteet jouluna hoidellaan muulla tavoin, vaikka edes halauksin ja toisiinsa silmiin katsoen, kertoen millä lailla toista rakastaa. T. toinen seitikäs. (mielestäni ei ole kirjoitusvirheitä?)

Vierailija
12/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt! Suloinen seitikäs on harhauttanut sinua. : D Ymmärrän ajatuksesi, mutta ei hautaan menot liity jouluun, ei kukaan ole valmis kohtaamaan valmista hautapaikkaa jouluna, mieti nyt seitikäs. Yhdessäolon tunteet jouluna hoidellaan muulla tavoin, vaikka edes halauksin ja toisiinsa silmiin katsoen, kertoen millä lailla toista rakastaa. T. toinen seitikäs. (mielestäni ei ole kirjoitusvirheitä?)

Eiku siis sinua suloista on harhautettu, seitikäs.

Vierailija
13/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä nyt harmittaa, kun luin teidän muiden ajatuksia asiasta. En oikein ymmärrä enää kuinka saatoin pitää sitä hyvänä ideana. Onneksi en mennyt sanomaan mitään siitä, että arkkujakin olin vähän jo katsastellut. Sen sentään tajuan, että niissä muoti muuttuu aikojen saatossa, ettei kukaan tahdo vanhanaikaisessa arkussa hautaan. Tai minulle kelpaisi, kunhan en lihoisi siitä ulos, mutta ilmeisesti naiset on tässäkin asiassa tarkempia.

ap

Vierailija
14/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mut hautapaikkoja ei voi ostaa etukäteen..

Vierailija
15/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan saa vakuuutusrahoja jos teillä on henkivakuutus. Pitävät suunnitelmallisena murhana kun hautapaikkakin on jo mietitty:O

Vierailija
16/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
17/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmillani oli hautapaikat monta vuosikymmentä jo etukäteen, en siksi osannut pitää sitä mitenkään outona, mutta kyllä nyt ymmärrän asian paremmin. Ehkä sitä ennen ajateltiin tästäkin asiasta eri tavoin. Muutama on sanonut, ettei hautapaikkaa voi ostaa etukäteen, mutta kyllä minulle sellaiset myytiin ihan kun vaan menin seurakunnassa käymään. 

Vierailija
18/18 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tuhkauksen. Mua ällöttää ajatus että madot syö mua. Tuli sopii itselleni paremmin, eikä tuhkille tarvi mitään hautapaikkaa. En pitäisi lahjana ollenkaan.