Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joulu pilalla. Molemmilla. Eli olisi mieluummin ottanut puuvillaisen yöpaidan kuin ulkomaanmatkan. Perusteluna oli se että ulkomaanmatkoja nyt tehdään muutenkin.
Mitä naiset haluavat? Herrajumala mitä naiset oikein haluavat?

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jos te reissaatte muutenkin, niin ehkä vähän tylsä "lahja" sanoa, että saat valita kohteen. Romantillinen ja muistamista osoittava lahja olisi ollut se, että olisit jo varannut matkan johonkin sellaiseen kohteeseen, jolla on teille kahdelle erityisesti merkitystä tai olit siihen panostanut, esim. varannut astetta paremman majoituksen tai viininmaisteluretken tms. mukavaa. Se, että lahjana on se että keväällä saa osoittaa ruutua ja sanoa että "no vaikka tonne", ei ole hirmu paljon toista huomioivaa. Ei se sisältö, vaan ajatus. Ehkä se ruppanin puuvillainen yöpaitakin olisi voinut olla tosi romanttinen, vähintään "no tämmöisen se höpsö mulle osti" -tasolla.

Naiset haluavat että mies kuulee ja ymmärtää.

Vierailija

Meneekö matka yhteisestä kassasta eli vaimo joutuu yhtälailla maksumieheksi kuin sinäkin? Sillä pelkkä matkan varaaminen nyt ei ole mikään lahja, jos kerran käytte muutenkin reissussa. Jos taas sinä lupasit kustantaa matkan niin silloin vaimosi on idiootti.

Vierailija

Onneksi teinini ei loukkaantunut, kun sai minulta lahjaksi ostaa vaatteita suurehkolla summalla joulun jälkeen. En tajua miksei joululahja muka voi olla lahjakortti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi teinini ei loukkaantunut, kun sai minulta lahjaksi ostaa vaatteita suurehkolla summalla joulun jälkeen. En tajua miksei joululahja muka voi olla lahjakortti.

Lahjakortti on hyvä lahja. Tarinan vaimo ei saanut sitäkään.

Vierailija

Tsiisus miten typerä nainen. Mä olisin kyllä ottanu ennemmin keväisen matkan kuin yöpaidan! Enkä edes tartte yöpaitaa kun nukun alasti :)

Vierailija

"Aiottu lahja", oli se sitten matka tai muu, EI ole lahja. Lahja on jotain, mikä annetaan ja avataan tiettynä hetkenä. Ensi kerralla siis varaat matkan ennakkoon ja annat lahjakuoressa tositteen siitä. Menit nyt minimi-vaivannäön kautta ja se kostautui, tietenkin. Mikä tässä nyt on vaikeaa. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tsiisus miten typerä nainen. Mä olisin kyllä ottanu ennemmin keväisen matkan kuin yöpaidan! Enkä edes tartte yöpaitaa kun nukun alasti :)

Eihän tässä mitään matkaa luvattu. Vaan mies antoi naisen vain valita mihin kohteeseen hän matkan varaa. Ei ollut edes puhetta, että matka olisi naiselle ilmainen.

Vierailija

Minäkin annoin miehelleni joululahjan. Sanoin, että sitten kun ollaan eläkkeellä, hän voi itse valita millaisen rollaattorin haluaa.

Mies suuttui siitä... siis whaaat?

t. ap:n sisko (olemme käytännöllisesä perheestä)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Aiottu lahja", oli se sitten matka tai muu, EI ole lahja. Lahja on jotain, mikä annetaan ja avataan tiettynä hetkenä. Ensi kerralla siis varaat matkan ennakkoon ja annat lahjakuoressa tositteen siitä. Menit nyt minimi-vaivannäön kautta ja se kostautui, tietenkin. Mikä tässä nyt on vaikeaa. :D

Minä en ole ostanut vaimolleni yhtä ainutta joululahjaa ikinä, eikä se ole kostautunut muuten kuin suuseksillä. Onko hän jotenkin rikkinäinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ostanut vaimolleni yhtä ainutta joululahjaa ikinä, eikä se ole kostautunut muuten kuin suuseksillä. Onko hän jotenkin rikkinäinen?

Sinulla on ihana nainen, joka antaa suuseksiä, mutta et koe häntä lahjan antamisen arvoiseksi?

Moi

Joutuuko nainem maksumieheksi myös?

Olisiko sinusta mukavaa, että vaimo sanoisi, että ostan lahjaksi sinulle työkalusetin, en vain tiennyt mikä oli hyvä. Joulun jälkeen yhdessä kauppaan ja vaimo ilmoittaa että maksetaan tämä yhteiseltä tililtä.

Vierailija

No olisithan voinut ostaa jonkun pienen matkaan liittyvän lahjan edes. Esim. jos matka kohdistuu Kreikkaan, niin keeikkalaisia herkkuja korissa, viini, suklaa ja kortti jossa lukee MATKA KREIKKAAN.
Kivempi kuin sillee 'ei mitään'. Itselleni olisi matka kelvannut lahjaksi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat