Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni "varasti" lapseni nimen!

Vierailija
26.12.2015 |

Odotan nyt esikoistani ja kuten arvata saattaa olen puhunut kaikesta vauvaan liittyvästä todella paljon läheisteni kanssa. Olen myös surutta kertonut lähipiirille nimen, jonka olemme mieheni kanssa antamassa lapselle. Nimeä ollaan miehen kanssa paljon mietitty ja kiisteltykin, sillä makumme ovat hyvin erilaiset. Tästä vääntämisestä on lähipiiri tietoinen.

Kerroimme mikä tytön nimeksi tulee muutama viikko sitten ja tänään näin Facebookissa siskoni päivityksen "joululahjana" perheeseen tulleesta koirasta. Ei siinä mitään, mutta sisko on nimennyt koiran nimellä, jonka tietää että aiomme antaa vauvallemme! Soitin siskolleni asiasta ja sain kuulla haukut, sekä saarnan siitä kuinka en "omista" nimeä!

Minua suututtaa aivan älyttömästi! Nimi ei tosiaan ole mikään Sissi tai Emma, jonka voisi koiralle helposti antaa. (Eikä kyllä ole myöskään mikään Jannyca, vaan suomalainen perusnimi) Ärsyttää niin pirusti! En haluaisi antaa lapselle samaa nimeä koiran kanssa, mutta en myöskään halua luopua nimestä! Mitä teen? Onko tämä ihan aiheesta suuttumista, vai ylireagoinko?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

V0i ,voi. Mikset pitänyt suutasi kiinni. turha tänne on tulla valittamaan ,jos ei osaa pitää jotain itselle tärkeitä asioita salaisena. Ei tarvitsisi valittaa että joku "varasti"nimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä