Vierailija

En halua päivittäistä muistutusta toiselta siitä, kuinka tavallisen näköinen olen. Mieluummin olen tyytymätön itseeni yksinäni kuin tyytymätön itseeni jonkun toisen seurassa. Toisen seura vain vahvistaisi sitä tunnetta, mikä minulla on itsestäni. Yksin ollessa ei ole niin väliä minkä näköinen on - Ei ole "velvollisuutta" olla parempi kuin oikeasti on.

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Sama täällä! Kaiken lisäksi olen ihan nätti. Kymppi en ole ja koska sitä koen miesten vaativan, annan olla. Elämä on täyttä näinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Kaiken lisäksi olen ihan nätti. Kymppi en ole ja koska sitä koen miesten vaativan, annan olla. Elämä on täyttä näinkin.

Kelpaako seiskan mies ja itse en vaadi kympin naista?

Vierailija

Itse pystyn "esittämään" kaunista - lataan silmiin sellaisen maanisen rakastuneen kiillon ja kuuntelen miestä supertarkkaavaisena niin, että juttukumppani "näkee" mut kauniimpana.

Mutta kuka sitä jaksaa koko ajan esittää. Kerran yks kommentoi, että "no, mihis ne säihkysilmät hävis.."

Vierailija

Onko teille todella ULKONÄKÖ ainoa ominaisuus, jolla on jotain merkitystä parisuhteessa? MInkä ikäisiä olette?

Ehkä teille joskus valkenee, että monet muut ominaisuudet ovat paljon tärkeämpiä. Ehkä sinä päivänä, kun näette järkyttävän ruman ja häijyn ämmän elävän hyvinkin onnellisessa parisuhteessa itseään nuoremman ja komeamman miehen kanssa. Minulla niitä päiviä on jo takana päin monta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Thanks for sharing. 

Ihmisiä kiinnostaa aivan saatanasti sinä ja sinun suhteesi tai niiden olemattomuus. 

Aloitus oli kiertoilmaus sille, että miehet ovat s**tanan pinnallisia. Perus miesvihaa siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eihän ne miehet "vaadikaan" sitä kympin naista, muuten vaan päivittäin katselevat sellaisten kuvia, ja ääneenkin huokailevat. Hirveästi lohduttaa kuulla sitä alentuvaa, sä kyllä kelpaat ja riität mulle, kun en voi parempaa saada. Älä ole mustasukkainen, olet ihan riittävä, kun mäkin olen vaan huonomies, sulle sopiva huono mies, joka ei voi saada sitä kuolaamansa parempaa naista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Thanks for sharing. 

Ihmisiä kiinnostaa aivan saatanasti sinä ja sinun suhteesi tai niiden olemattomuus. 

Mitähän ideaa keskustelupalstoissa olisi, jos kaikki ajattelisivat näin?  Mitä muuten itse edes teet täällä? Vaikutat ihmiseltä, jolla on varmasti paljon mielenkiintoisempaakin tekemistä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko teille todella ULKONÄKÖ ainoa ominaisuus, jolla on jotain merkitystä parisuhteessa? MInkä ikäisiä olette?

Ehkä teille joskus valkenee, että monet muut ominaisuudet ovat paljon tärkeämpiä. Ehkä sinä päivänä, kun näette järkyttävän ruman ja häijyn ämmän elävän hyvinkin onnellisessa parisuhteessa itseään nuoremman ja komeamman miehen kanssa. Minulla niitä päiviä on jo takana päin monta.

Mulle on kyllä arvoitus että MITKÄ ominaisuudet on merkityksellisiä kun ne rumat ja häijyt just on suhteissa nuorien ja komeiden miesten kanssa.

Miksi ruma ja häijy on parempi kuin kaunis ja rauhallinen? Okei, kilttimys voi olla tylsä joidenkin makuun mutta miksi nimenomaan häijyt naiset on niin suosittuja?

Vierailija

Sellaiset ominaisuudet ovat merkityksellisiä kuten: alistuvuus, miellyttämisen halu ja vaatimattomuus, sekä tietyllainen kaupantekokyky; sulle mulle sulle mulle sulle mulle.
 Myös suoranaista itsensämyyntiä ja miehen hlökohtaisena huorana toimimista kannattaa kokeilla, jos välttämättä haluaa sen paljon mainostetun ja ylistetyn maagisen upean ja tärkeän PARISUHTEEN.

Itse olen onnellisempi yksin, jää paljon energiaa kaikkeen mukavaan ja voi kokea olevansa arvokas ja eheä ihminen.

Vierailija

Saman päätöksen olen tehnyt. Yksin on helpompaa, miehen kanssa muistaa että on valinnut minut vain kun ei muutakaan saanut ja en mm. koskaan voisi olla kauniimpi mitä aiemmat eksät. En ole ruma mutta juuri liian tavallinen miehille.

On parisuhteeseen paljon tarjottajaa henkisesti, mutta ei se kompensoi puuttuvaa kauneutta kun on naisena korkeintaan 7 ja silloinkin vain kun on laittautunut. Mieluummin säästän miehet siltä taakalta, että joutuisi näkemään minut ilman meikkiä kotioloissa jos suhteet sinne asti etenisivät :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eihän ne miehet "vaadikaan" sitä kympin naista, muuten vaan päivittäin katselevat sellaisten kuvia, ja ääneenkin huokailevat. Hirveästi lohduttaa kuulla sitä alentuvaa, sä kyllä kelpaat ja riität mulle, kun en voi parempaa saada. Älä ole mustasukkainen, olet ihan riittävä, kun mäkin olen vaan huonomies, sulle sopiva huono mies, joka ei voi saada sitä kuolaamansa parempaa naista.

Juuri tuo alentuvuus on kamalinta. Kaikki miehet, joita olen tapaillut ovat morkanneet omaa ulkonäköään minulle ja ihmetelleet, että miten minun kaltaiseni nainen voi olla heistä kiinnostunut. Eihän tuo ole mitään kehua vaan itsensä alentamista ja samalla minun alentamistani.

Aivan kuin ei nainen itse tietäisi miltä näyttää. Miesten kauniiksi kehumisenkin otan nykyään puhtaana vittuiluna, näin karkeasti ilmaisten. Ei se muuta ole kuin irvailua koska molemmat osapuolet tietävät, että näytän tuiki tavalliselta.

Vierailija

Eikä sillä ole väliä vaikka oikeasti olisit kaunis, aina on joku kauniimpi jota pitä kuolata. Miehet eivät voi sille mitään että ovat moniavioisia luonnostaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikä sillä ole väliä vaikka oikeasti olisit kaunis, aina on joku kauniimpi jota pitä kuolata. Miehet eivät voi sille mitään että ovat moniavioisia luonnostaan.

Masentavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos on aina saanut miehiltä kritiikkiä vain ja ainoastaan ulkonäöstään tapailujen aikana? Eikös se ole aika iso indikaattori siitä, että ei riitä.

Vierailija

Luultavasti vietätte aikaa tyhmien ihmisten kanssa. Miksi? Luultavasti silloin on parempi ollakin ilman parisuhdetta. Älkää kuitenkaan viitsikö keksiä noin naurettavia tekosyitä. En ole ikinä tavannut yhtään miestä, joka "kuolaisi" seurassani muita naisia. En kyllä sellaista sietäisikään. En ole kaunis, mitä väliä? Eivät kaikki ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luultavasti vietätte aikaa tyhmien ihmisten kanssa. Miksi? Luultavasti silloin on parempi ollakin ilman parisuhdetta. Älkää kuitenkaan viitsikö keksiä noin naurettavia tekosyitä. En ole ikinä tavannut yhtään miestä, joka "kuolaisi" seurassani muita naisia. En kyllä sellaista sietäisikään. En ole kaunis, mitä väliä? Eivät kaikki ole.

Eletäänkö me naiset jossain rinnakkaistodellisuuksissa vai oletko keskivertoa kauniimpi silti, koska tuo on kokemuksesi?

Miksi minä sitten olen sattunut tapailemaan mm. victorias secret mallejakin rumana pitäneitä miehiä (olivat fiksuja, joten älystä ei kyse) ja esimerkiksi omat naispuoliset kaverinikin ovat suoraan minulle kertoneet, että en ole erityisen kaunis ja ihan turha kuvitella, että minun kannattaisi uskoa miesten antamia kehuja? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla jättänet mm. työelämän, opiskelut ja harrastukset väliin? Vai oletko niissä kymppi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat