Lue keskustelun säännöt.
minka ihmeen takia viimeset 5kg raskauskiloista istuu nain sitkeessa..yhteensa tuli melkein 20,muut lahti paris kuukaudes imettamalla,nyt vauva 6kk enka oo laihtunu varmaan 4kk:een
13.02.2006 |
enää yhtään,vaik imetän edelleen ja kattelen syömisiäni enemmän ku ennen..mitä hiivattia pitäs tehdä.
Kommentit (3)
Yhteensä kiloja tuli lähemmäs 30, mutta 25 katosi imettäessä aika nopeasti mutta noi 5 jäi. Uusi raskauskin alkoi ennenkö ehdin tosissani nyt työelämään astuttuani aloittaa kunnon ruokavalio- ja liikuntakuurin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jumppaa, humppaa, hypi, pompi, juokse, hölkkää, käy salilla, liiku.. Ja paljon vettä päälle!
20kg tuli ja nyt vielä ne maagiset 5kg löllyy vyötäröllä 6 kk:n kuluttua. oon lenkkeilly joka päivä, spinningiä muutaman kerran viikossa, lihaskuntojumppaa, imetän, vain 1 herkkupäivä viikossa ym. eli kaikki keinot on käytössä, mutta vaaka on nyt jämähtänyt näyttämään 5 kg liikaa. mies väittää, että mulle on tullu enemmän lihasmassaa, sehän painaa. no se ei ole totta, en mä sokeaksi ole tullut. ja kyllä vanhoista vaatteista huomaa, että edelleen kiristää. elän tyoivossa, että kesään mennes oon entisis mitois.