Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huuteli tärkeyksiä lasten kuullen

Vierailija
28.06.2008 |

Tuli siis tänään aamuyöllä kotiin viihteeltä, olin tietyst kiukkuinen kun ei hänen pitäny mihinkään lähteä ja lapset odottivat taas turhaan koko illan. Sit alkoi "HULLU HUORA" kommentit, huusi aivan täysillä niin että lapset varmaan kuulivat. 1v ei vielä ymmärrä, mut pelästyi ja piti rauhotella takas nukkumaan. 3v kertoi aamulla että hän "itki vähän aikaa omassa sängyssä", sit sanoi että "ÄITI ON HULLU" , arvatkaa miltä tuntuu..

mieheni itse saanut lapsena kuulla miten oma isä kännissä haukkunut äitiään, nyt on sit meidän lasten vuoro. kaiken huipuks mies itse on jonkinsortin "terapeutti", eli ei suostu apua hakemaan kun "tietää itse",mut mä en tiedä jaksanko enää..

viimeks tämä sattui vuosi sitten,

sitä ennen jatkuvasti mut "lopetti" kun annoin 2 vaihtoehtoa. nyt sitten välillä "lipsahtaa" juomaan ja aina sama meininki; haukkuu ja uhkailee minua kotona. kommentteja!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lähtee.

Vierailija
2/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on hieman samanlainen... ei tosin nyt huoraksi hauku, mutta vittuilee ja huutaa joskus naama punaisena ties mistä kun on tarpeex jurrissa... onnex nykyään tosi harvoin ja hiljenee kyllä heti kun sanon että lapset herää.. aamulla on sitten niin nöyrää poikaa kun promillet on poissa :) yleensä me riidellään rahasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään.

Vierailija
4/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä, IKINÄ huutaisi minulle, enkä minä hänelle. Ei ole mitään syytä, ollaan yhdessä rakkaudesta ja ollaan aikuisia ihmisiä. Ei jeesus mitä touhua.

mun mies on hieman samanlainen... ei tosin nyt huoraksi hauku, mutta vittuilee ja huutaa joskus naama punaisena ties mistä kun on tarpeex jurrissa... onnex nykyään tosi harvoin ja hiljenee kyllä heti kun sanon että lapset herää.. aamulla on sitten niin nöyrää poikaa kun promillet on poissa :) yleensä me riidellään rahasta...

Vierailija
5/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli siis tänään aamuyöllä kotiin viihteeltä, olin tietyst kiukkuinen kun ei hänen pitäny mihinkään lähteä ja lapset odottivat taas turhaan koko illan. Sit alkoi "HULLU HUORA" kommentit, huusi aivan täysillä niin että lapset varmaan kuulivat. 1v ei vielä ymmärrä, mut pelästyi ja piti rauhotella takas nukkumaan. 3v kertoi aamulla että hän "itki vähän aikaa omassa sängyssä", sit sanoi että "ÄITI ON HULLU" , arvatkaa miltä tuntuu..

mieheni itse saanut lapsena kuulla miten oma isä kännissä haukkunut äitiään, nyt on sit meidän lasten vuoro. kaiken huipuks mies itse on jonkinsortin "terapeutti", eli ei suostu apua hakemaan kun "tietää itse",mut mä en tiedä jaksanko enää..

viimeks tämä sattui vuosi sitten,

sitä ennen jatkuvasti mut "lopetti" kun annoin 2 vaihtoehtoa. nyt sitten välillä "lipsahtaa" juomaan ja aina sama meininki; haukkuu ja uhkailee minua kotona. kommentteja!

Vierailija
6/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ei ole naapureita (okt)

kyllä mies tietää itse olevansa tosi typerä ja seuraavansa isänsä jälkiä, mut silti aina toistaa tän! mä en voi häntä arvostaa ku aina saa pelätä millon taas repsahtaa ja alkaa toi huorittelu. nyt paha siis kun isompi lapsi jo jotain ymmärtää, osaa puhua jne. en mä rakasta koko ukkoa enää.

ap

Vierailija
7/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies lähtee baariin, lähdet jollekin tutulle yöksi.Et kerro missä olet.Saattaa äijä pelästyä kun tulee kotiin...

Vierailija
8/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jäin sitten ihmettelemään miksi en itse ole ottanut eropapereita esiin, vaikka kuulin olevani läskiperseämmä, joka ei ikinä tee mitään ja on pilannut kaikkien ja jonka olisi syytä hypätä mereen ja hukkua. Kolmivuotias pyysi isiä pyytämään äidiltä anteeksi, mutta eihän kännikala kuuntele edes omaa rakasta lastaan.

Ystävien (?) neuvo oli, että minun pitäisi olla puuttumatta asioihin, vaieta ja varoa ärsyttämästä. En oikein sulata sitäkään asennetta. Että olen sitten menettänyt elämänsä rakkauden ja pari parasta ystäväänsä siinä ohimennen. Parempaa onnea sinulle.

Vierailija
9/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata alkaa nalkuttaa? Se on kankkusissa aamulla ja paljon vastaanottavaisempi kritiikille.

Vierailija
10/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jostain syystä (ei kukaan ole koskaan neuvonut) ollut aina periaatteena, että jos kundi kertoo että hänen isänsä on kohdellut huonosti äitään niin suhde loppuu siihen. Jotenkin olen ajatellut että kriisitilanteissa he kohtelevat sinua ihan samallalailla, vaikka kuinka vannovat etteivät ikinä teksi niin, kun ovat lapsena siitä niin kärsineet.

Vierailija
11/11 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jostain syystä (ei kukaan ole koskaan neuvonut) ollut aina periaatteena, että jos kundi kertoo että hänen isänsä on kohdellut huonosti äitään niin suhde loppuu siihen. Jotenkin olen ajatellut että kriisitilanteissa he kohtelevat sinua ihan samallalailla, vaikka kuinka vannovat etteivät ikinä teksi niin, kun ovat lapsena siitä niin kärsineet.

Hirveän usein ihmiset toistaa vanhempiensa virheitä, vaikka kuinka väittäisivät muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan