Vierailija

Ja viisaat ymmärtävät moniin asioihin syy-seuraus asiat joten osaavat olla hiljaa.

Kommentit (16)

Vierailija

Voi kuule. Ihmisessä voi vituttaa niin moni muukin asia kuin sellainen mikä tekee kateelliseksi. Itselläni on nyt tässä sellainen tilanne että oma siskoni on pilannut lastensa elämän. En ole siitä kateellinen. Minua vain vituttaa ja harmittaa niin että tekisi mieli vääntää häneltä niskat nurin. Koska siitä joutuisin kuitenkin edesvastuuseen olen tyytynyt vain sadattamaan asiaa muille sukulaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Ihmisessä voi vituttaa niin moni muukin asia kuin sellainen mikä tekee kateelliseksi. Itselläni on nyt tässä sellainen tilanne että oma siskoni on pilannut lastensa elämän. En ole siitä kateellinen. Minua vain vituttaa ja harmittaa niin että tekisi mieli vääntää häneltä niskat nurin. Koska siitä joutuisin kuitenkin edesvastuuseen olen tyytynyt vain sadattamaan asiaa muille sukulaisille.

Miten pilannut?

Vierailija

Kateus tekee sen että toisessa parjataan ihan kaikki ominaisuudet, tehdään toinen täysin kelvottomaksi. Mutta onhan sitä perusteltuakin toisen ihmisen arvostelua, kateudesta kumpuava vaan on sellaista tyhjänpäiväistä läyhäämistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten pilannut?

En viitsi yksityiskohtia kertoa. Vuosikausia hän on manipuloinut lapsiaan niin että teini-iässä heillä on oma minuus täysin hukassa ja ovat mielenterveysongelmaisia. Narsismin riemuvoitto. Edes Sidney Sheldonin kirjojen juoni ei ole yhtä sairas ja monimutkainen kuin siskoni perheen kuvio.

Vierailija

Olen onnellinen, minulla ei ole tapana jaaritella edessä eikä takana pahaa kenestäkään ihmisestä.
En vaan yksinkertaisesti näe siinä mitään järkeä eli suuntaan ajatukseni hyviin tavotteisiin elämässäni, niin pysyn vahvana, tasapainoisena ja energisenä ihmisenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, minulla ei ole tapana jaaritella edessä eikä takana pahaa kenestäkään ihmisestä.
En vaan yksinkertaisesti näe siinä mitään järkeä eli suuntaan ajatukseni hyviin tavotteisiin elämässäni, niin pysyn vahvana, tasapainoisena ja energisenä ihmisenä.

Hyvä asenne muihin ihmisiin ja elämään yleensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Erittäin fiksu ihminen, näitä lisää niin maailma paranee.

T. Mamma-75

Vierailija

Ne ihmiset jotka puhuu pahaa tai ovat ilkeitä ovat varmaankin kateellisia tai sitten pitävät itseään niin erinomaisina, että on varaa arvostella ilkeään sävyyn. Molempia tapauksia kuitenkin yhdistää tyhmyys ja ajattelemattomuus niiden puheiden seurauksista pahimmillaan, tai sitten heitä ei vaan edes kiinnosta jolloin ovat pelkästään pahoja ihmisiä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

No kun ei enää muuta keksitä niin kas ei osata etsiä mitään positiivista vaan kun oikein alkaa kuuntrlemaan niin kuulee miten haetaan vaan negatiivisuutta , itse olen kuullut esim. matkoistani että miten silläkin rahat riittävät. sen sijaan että kukaan sanoisi ooo, oletko siellä käynyt, hienoa!

Tai päivitellään toisia tyyliin että sekään ei ole päivääkään töitä tehnyt, tai on sekin sellanen aikaansaamaton vätys. Suomalainen nyt vaan sattuu olemaan kateellinen velikulta.

Vierailija

Ei se aina kateutta ole. Joskus puhdasta katkeruutta, ilkeyttä. Mutta olla ilkeä lämpimikseen? Asenteena niin vastenmielinen tapa elää, että kartan sitä väkeä. Viha hetkittäin voi saada harkitsemattomaksi, se inhimillistä ja paikkansa olemassa, kunhan ei loukkaa ja pyytää anteeksi

Vierailija

Puhdas ilkeily on sisäsyntyistä ja ilkeää. Moni toki ei tajua kritiikin ja pahanpuhumisen eroa. Moni negatiivisen kritiikin kohteeksi aiheellisesti joutunut ei tajua  että kritiikki on aiheellista eikä näin ollen pysty kehittymään. Yhtä ilkeää kuin puhdas pahanpuhuminen on vakuuttaa jollekin että hyvin menee vaikka  koko juttu menee riman alta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos joku ihminen on paha/tekee vääriä asioita, niin onko sen sanominen kateutta?

Tai onko jonkun kateelliseksi sanominen kateutta? Sehän on pahan puhumista toisesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat