Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oon jonkun aikaa jo ollut epätoivonen, sisältä niin tyhjä ja jatkuva pelko tulevasta.
Joku päivä ennen joulua rukoilin tai mielessäni mietin, että paras joululahja ois päästä takas Jeesuksen luo.

Oon siis ollut vielä vuos sitten hyvin läheinen Jeesuksen kanssa, mutta virheitä tehdessä petyin niin pahasti itseeni että käänsin selkäni Jeesukselle....

No mutta toiveeni toteutui.
Vaikka miehen kanssa oli riitaa ja kaikki tuntui niin merkityksettömältä, sain yöllä kohdata Vapahtajani uudestaan ja nyt tuntuu kuin olisin päässyt Taivaaseen, vaikka ulkoisesti mikään ei ole muuttunut.

Mutta nyt mulla on toivoa, rauha sydämessä ja Jeesuksen rakkaus ympäröi mut ja mä vaan itken ilosta ja siitä että Hän todella taas vastasi mun rukouksiin.

Kannattaa kokeilla, tämän parempaa lahjaa ei kukaan voi saada.

Kommentit (6)

Vierailija

Olisi kiva lukea heidän kokemuksiaan jotka ovat myös saaneet palata Jeesuksen tykö. Tai tulla uskoon.

En ikinä lakkaa ihmettelemästä miten suuri Jeesus on ja miten Hänelle kaikki on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mieluummin vaikka sitten "hihhuli", mutta tosiasia on se, että näin onnellinen en ole ollut kertaakaan viimeiseen puoleenvuoteen.

Eilen illalla näin että mies oli hakenut taas lisää kaljaa. Jo kolmas koppa kaljaa tänä jouluna.
Katselin tölkkejä ja se sama ajatus oli valtaamassa mieleni, miten teki mieli ruveta nalkuttamaan asiasta.

Mutta, yhtäkkiä valtava rauha ympäröi mut ja ilo.
Tunsin kuin mulle sanottiin, että mun ei tarvi enää olla vihainen miehen juomisesta! Mun ei tarvi olla enää katkera tai tuntea syyllisyyttä miehen tekemisistä.

Koska mulla on nyt Jeesus ja Hän hoitaa tämän asian.
Oikeasti. Mä saan olla vapaa ja tulla vain näkemään miten Jeesus tulee hoitamaan meidän perheen ongelmat.

Mun tehtävä on nyt vain antaa anteeksi ja rakastaa miestä.
Näihin en ole aikoihin pystynyt, koska viha ja katkeruus oli vallannut mun sydämeni.

Kiitos Jeesukselle, Hän on mut vapauttanut ja kaikki katkeruus ja viha on poissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat