MIEHENI EI USKALLA TAPELLA TOISTEN MIESTEN KANSSA.
Kerran baarissa joku ihme tyyppi tuli jotain ahdistelemaan ja inttämään josta ei saanut kunnolla edes mitään selvää. Mies ei sanonnut kunnolla mitään yritti vain kysyä, että ihmettä? Kuka olet ja mitä oomme sulle tehny. Minä sitten kännissä aloin aukoa päätä, kun luulin, ettei se naista löisi. No tyyppi alkoi riehua lisää ja mieheni lähti karkuun ja minä sain turpaan. Mieheni haki vartian ja poliisit tuli paikalle. Tein rikos ilmotuksen lyöjästä.
Mitä mieltä olette? Mieheni ei siis uskaltanut tehdä mitään. Aika raukkamaista.
Kommentit (26)
Mies jolla on itsesuojeluvaisto pysyy hengissä pidempään ja terveempänä.
Kuule ei kaikki miehet ole aggressiivisia ja hyvä niin, itse kiertäisin todella kaukaa riitaa haastavan sankarin...
Ja mitä ihmettä kuvittelet. Kuka tahansa voi tarpeeksi suuttuessa tehdä mitä vaan. Etenkin jos kyseessä on joku hörhö. Kyllä luulisi sinunkin ymmärtävän pysyä poissa.
Saat vahingonkorvaukset kun mies ei alkanut tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lassukkaprovolta.
Ajattelin täsmälleen samaa ! :D Nämä aivottomat provot alkaa jo olla helppoa tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran baarissa joku ihme tyyppi tuli jotain ahdistelemaan ja inttämään josta ei saanut kunnolla edes mitään selvää. Mies ei sanonnut kunnolla mitään yritti vain kysyä, että ihmettä? Kuka olet ja mitä oomme sulle tehny. Minä sitten kännissä aloin aukoa päätä, kun luulin, ettei se naista löisi. No tyyppi alkoi riehua lisää ja mieheni lähti karkuun ja minä sain turpaan. Mieheni haki vartian ja poliisit tuli paikalle. Tein rikos ilmotuksen lyöjästä.
Mitä mieltä olette? Mieheni ei siis uskaltanut tehdä mitään. Aika raukkamaista.
Ota välittömästi ero. Tosin sä ole niin idiootti wt, ettet sen jälkeen enää ketään saisikaan, mutta se olisi eduksi koko ihmiskunnalle, ettei tuollaset imbesillit pääse enää lisääntymään.
Mulla on yksi sellainen kaveri pariskunta, ovat jotain "boheemeja hippejä" ja kaveeraavat paljon kaiken maailman spurgujen kanssa. Kerran olivat käymässä yhden tällaisen spugen luona, hän oli mies ja kännissä kuten tavallista ja tarrautui kaveriani rinnoista kiinni heti heidän sisään asuntoon astuttua. Kaverini miesystävä ei sanonut mitään eikä tehnyt mitään, koska ei uskaltanut. Hän on sellainen pieni, hintelä hippimies. Jälkeenpäin tämä hippimies pyysi sitten ystävältäni heidän kotiin lähdettyään anteeksi sitä, ettei sanonut tälle tyypille mitään, joka kouri häntä rinnoista.
Voihan tämä olla provo mutta olen oikeasti seurustellut naisen kanssa joka yritti silloin tällöin provosoida riitaa esim. illanistujaisissa nähdäkseen minun tappelevan.
Ei Suomessa voi nykyään fyysisesti puolustautua mitenkään riehuvaa hullua vastaan tai saa itse kovemmat syytteet, kuin mitä se kimppuun hyökännyt hullu. Tästä on luettu uutisia niin monta kertaa.
Hyysäriämmät ovat sen lailla kieltäneet.
Taas yksi syy siihen listaan miksi en tule koskaan saamaan parisuhdetta, tai ainakaan kestävää sellaista. Ei minua kiinnosta alkaa tapella muiden kanssa, ensinnäkin en pidä siitä ja toisekseen saisin pataan niin pahasti ettei ole edes mitään järkeä alkaa tapella. Otetaan esimerkki, että kumppaniani yritettäisiin raiskata ja minä menisin väliin, saisin turpaani pahasti, ehkä menisi henki, silti nainen raiskataan. Sama lopputulos olisi vaikka en menisi väliin, itsekkäästi ajateltuna henkeni säilyisi vaikka nainen raiskataan. Tuossa tilanteessa menisin kyllä väliin, mutta kuten sanottua niin ei se muuta mitään. Niin, naiset ei tykkää väkivaltaisista miehistä, mutta entäs sitten jos joku mies alkaa ahdistella naista? Minua ei tulla siinäkään tilanteessa näkemään, saati sitten tappelemassa sen ahdistelijan kanssa. On tullut opittua, että en pärjää tappelussa kenellekään.
Ja myös taas yksi lisäsyy siihen miksi en lähesty naisia naamatusten. Aina on olemassa se riski, että sillä naisella onkin joku fiksuakin fiksumpi mies eikä ole millään tavalla yllättävää, että se mies hyökkää jostain niiden pystyssä törröttävien nyrkkiensä kanssa kyselemään, että mikä ongelma. Siitäkin tilanteesta jos selviää tappelematta niin saa luultavasti kuulla jotain jupinaa selkänsä takaa, että "Vittu mikä urpo, olisi pitänyt hakata"
Ihmiset on paskaa ja minä nössö.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Tässä taisi olla ap tai ainakin hänen hengenheimolaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Kannattaa vielä harjoitella yhdenaikaista poistumista.
Oikeasti, tappelemaan kannattaa jäädä vain jos pois ei millään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku 2-metrinen 120-kiloinen tatuoitu äijä hyökkää 160-senttisen ja 50-kiloisen kimppuun ja se pienempi onnistuu vähän työntämään sitä isompaa sivuun, niin hyysäreiden mielestä se puolustautunut on "iso ja paha pahantekijä" ja se hyökkääjä on "väärinymmärretty ja elämässään kovia kokenut viaton ihminen". Näin on Suomessa asiat nykyään. Rikollisia hyysätään ja kaikenlainen puolustautuminen rikollisia vastaan on rikos.
Miehes on fiksu jätkä. Sitä varten siellä ne vartijat on että puuttuvat asioihin, turha omia näppejä alkaa likaamaan. M22
Eli sun mielestä voit naisena rääpiä päätäsi niin paljon kuin sielu sietää koska NAISTA ei saa lyödä, ja sitten oletat viattoman miehesi ottavan puolestasi turpaan? :D Eisviddu.
Jos auot turhaan päätä, oot valmis myös tappelemaan. Muista se.
Sait mitä tilasit. Jos haastat riitaa, siivoa sotkusi itse.