Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHENI EI USKALLA TAPELLA TOISTEN MIESTEN KANSSA.

Vierailija
25.12.2015 |

Kerran baarissa joku ihme tyyppi tuli jotain ahdistelemaan ja inttämään josta ei saanut kunnolla edes mitään selvää. Mies ei sanonnut kunnolla mitään yritti vain kysyä, että ihmettä? Kuka olet ja mitä oomme sulle tehny. Minä sitten kännissä aloin aukoa päätä, kun luulin, ettei se naista löisi. No tyyppi alkoi riehua lisää ja mieheni lähti karkuun ja minä sain turpaan. Mieheni haki vartian ja poliisit tuli paikalle. Tein rikos ilmotuksen lyöjästä.

Mitä mieltä olette? Mieheni ei siis uskaltanut tehdä mitään. Aika raukkamaista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin puolustautua helposti tai vaikka tappaa jonkun keskikokoisen miehen ihan kevyesti itsepuolustuksena.

MUTTA!! Suomen tämänhetkinen lainsäädäntö ei paljoa perusta siitä onko kyseessä itsepuolustus vai vain kasuaali turpaanveto. Jos lataat turpaan vaikka baarissa vittumaista ihmistä, maksat luultavasti tuhansien eurojen hammaslääkärilaskut ja korvaukset kivusta ja särystä. Lisäksi mahdollinen oikeusjuttu ja korvaukset sinne ja rikosrekisteriin merkintä pahoinpitelystä jne.

Jos voitat tappelussa niin häviät, mikäli siis jäät kiinni poliiseille tai baarin henkilökunnalle. Jos et puolusta naistasi niin häviät naisesi silmissä. Mies ei voi tässä tilanteessa kuin hävitä teki miten tahansa.

Siksi juuri järkevin keino tuntemattomien öykkäreiden käsittelyssä on pysyä rauhallisena ja hoitaa setti puhumalla. Missään tapauksessa ei tule lyödä tai potkia vaikka itseä lyötäisiin. Jos pakko tapella niin painiksi sitten ja kuristaa tai kontrolloi kunnes järjestyksen valvoja saapuu väliin.

Nyt kuitenkin AP on idiootti kana joka alkoi haastaa riitaa ja provosoimaan agressiivista tyyppiä, tämä on se varmin tapa hankkia kaikille osapuolille ongelmia. 

Vierailija
22/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyysäriämmät ovat sen lailla kieltäneet.

Miks naisia aina syytetään kaikesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy siihen listaan miksi en tule koskaan saamaan parisuhdetta, tai ainakaan kestävää sellaista. Ei minua kiinnosta alkaa tapella muiden kanssa, ensinnäkin en pidä siitä ja toisekseen saisin pataan niin pahasti ettei ole edes mitään järkeä alkaa tapella. Otetaan esimerkki, että kumppaniani yritettäisiin raiskata ja minä menisin väliin, saisin turpaani pahasti, ehkä menisi henki, silti nainen raiskataan. Sama lopputulos olisi vaikka en menisi väliin, itsekkäästi ajateltuna henkeni säilyisi vaikka nainen raiskataan. Tuossa tilanteessa menisin kyllä väliin, mutta kuten sanottua niin ei se muuta mitään. Niin, naiset ei tykkää väkivaltaisista miehistä, mutta entäs sitten jos joku mies alkaa ahdistella naista? Minua ei tulla siinäkään tilanteessa näkemään, saati sitten tappelemassa sen ahdistelijan kanssa. On tullut opittua, että en pärjää tappelussa kenellekään.

Ja myös taas yksi lisäsyy siihen miksi en lähesty naisia naamatusten. Aina on olemassa se riski, että sillä naisella onkin joku fiksuakin fiksumpi mies eikä ole millään tavalla yllättävää, että se mies hyökkää jostain niiden pystyssä törröttävien nyrkkiensä kanssa kyselemään, että mikä ongelma. Siitäkin tilanteesta jos selviää tappelematta niin saa luultavasti kuulla jotain jupinaa selkänsä takaa, että "Vittu mikä urpo, olisi pitänyt hakata"

Ihmiset on paskaa ja minä nössö.

Terveisin Naispelko22

Nohnoh, etköhän se sinäkin vielä naisen löydä. Naisia on joka lähtöön ja mielestäni on ihan normaalia, ettei ihmiset halua hakeutua riitatilanteisiin. Olet vielä nuori ja ehkä vähän masentunut ja näet maailman mustavalkoisesti sekä pessimistisesti. Mutta kyllä se siitä. Etsi itsesi tyylistä seuraa.

Vierailija
24/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyysäriämmät ovat sen lailla kieltäneet.

Jos joku 2-metrinen 120-kiloinen tatuoitu äijä hyökkää 160-senttisen ja 50-kiloisen kimppuun ja se pienempi onnistuu vähän työntämään sitä isompaa sivuun, niin hyysäreiden mielestä se puolustautunut on "iso ja paha pahantekijä" ja se hyökkääjä on "väärinymmärretty ja elämässään kovia kokenut viaton ihminen". Näin on Suomessa asiat nykyään. Rikollisia hyysätään ja kaikenlainen puolustautuminen rikollisia vastaan on rikos.

Kaverin kimppuun kävi joku tyyppi grillijonossa (myöhemmin paljastui joksikin viron juijitsumestariksi)

Kaveri paiskasi sen ensin pois,tyyppi tuli uudestaan päälle ja kaveri löi sitä 1kerran päähän,tyyppi tippui siihen paikkaan ja ambulanssi vei pois.

päähän oli tullut painetta,kalloon porattiin reikä ym. Hoitoa.

kaveri sai ehdollisen tuomion käräjillä ja +2000€ maksettavia korvauksia.

todella reilua,en voi ymmärtää tuollaista.

Vierailija
25/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa voi nykyään fyysisesti puolustautua mitenkään riehuvaa hullua vastaan tai saa itse kovemmat syytteet, kuin mitä se kimppuun hyökännyt hullu. Tästä on luettu uutisia niin monta kertaa.

Näihän se vähän on, mutta toisaalta jos tulisi joku todellinen tilanne niin paskat itse välittäisin Suomen laista, vaan puolustaisin kyllä itseäni. Suurimmat riitatilanteet kyllä pystyy selvittään ilman tappeluja. En ole ikinä joutunut oikeaan tappeluun 30 vuoden aikana.

Vierailija
26/26 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa voi nykyään fyysisesti puolustautua mitenkään riehuvaa hullua vastaan tai saa itse kovemmat syytteet, kuin mitä se kimppuun hyökännyt hullu. Tästä on luettu uutisia niin monta kertaa.

Juurikin näin. Itsehän aikoinaan 18 kesäisenä puolustin kaveriani ja itseäni sellaselta 35v. bodarimonsterilta ja lopputulos oli se, että sujuttelin voutin kautta pari vuotta sen hajonnutta poskipäätä.