Vierailija

Ja joudun elämään loppuikäni ilman seksiä tai vain satunnaisella ha huonolla seksillä.

Miten voisin ehkäistä miehen kyllästymistä?

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Et sinä voi vaikuttaa toisen persoonallisuuteen ja tunteisiin. Miehesi voi olla kyllästymättä vaikka olisit supertylsä elämäsi loppuun asti tai sitten kyllästyy vaikka tekisit kaikki temput mitä on olemassa.

Helpointa olisi olla stressaamatta asiasta. Mistä tiedät ettet itse kyllästy? Tutkitusti nainen kyllästyy miestä nopeammin seksiin ja seksuaalinen halukkuus vähenee samaa miestä kohtaan, vastaavaa ei miehillä tapahdu yhtä usein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi vaikuttaa toisen persoonallisuuteen ja tunteisiin. Miehesi voi olla kyllästymättä vaikka olisit supertylsä elämäsi loppuun asti tai sitten kyllästyy vaikka tekisit kaikki temput mitä on olemassa.

Helpointa olisi olla stressaamatta asiasta. Mistä tiedät ettet itse kyllästy? Tutkitusti nainen kyllästyy miestä nopeammin seksiin ja seksuaalinen halukkuus vähenee samaa miestä kohtaan, vastaavaa ei miehillä tapahdu yhtä usein.

Ehkä siitä tiedän, etten itse kyllästy, koska pidän ihan minkälaisesta seksistä tahansa, kunhan on seksiä. Eikä minulla ole ollut muita kumppaneita, joten ei ole vertailukohteita mikä varmaan estää vaihtoajatuksia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti mies kyllästyy naista nopeammin samaan kumppaniin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Väärin. Sivistä itseäsi: http://www.livescience.com/18233-women-lose-sexual-desire.html

Vierailija

Oletko ihminen, joka kokee herkästi riittämättömyyttä myös muilla elämän osa-alueilla?

Entä mitä mies sanoo, jos puhutte siitä, mitä mieltä hän on seksielämästänne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä huolehdi. Todennäköisesti kyllästyt itse ensin

No enpä usko että alkaisin pelkästään runkata ennemmin kuin olla mieheni kanssa. Ap

Vierailija

Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta eikä mies näytä vielä olevan kyllästynyt. Eikä olla harrastettu mitään ihmeellisiä akrobaattitemppuja tms. Silti seksi on tasaisen ja turvallisen hyvää ja rentoa. Mitään hampaat irvessä yrittämistä ei tarvita nähtävästi. Jos mies kyllästyy, hän varmaankin kyllästyisi joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, vaikka seisoisit päälläsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta eikä mies näytä vielä olevan kyllästynyt. Eikä olla harrastettu mitään ihmeellisiä akrobaattitemppuja tms. Silti seksi on tasaisen ja turvallisen hyvää ja rentoa. Mitään hampaat irvessä yrittämistä ei tarvita nähtävästi. Jos mies kyllästyy, hän varmaankin kyllästyisi joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin, vaikka seisoisit päälläsi.

No kuinka usein saat? Onko harventunut alusta? Sitä paitsi miehet ovat erilaisia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Väärin. Sivistä itseäsi: http://www.livescience.com/18233-women-lose-sexual-desire.html[/quote]

Sivistä itse. Tuon linkin takana tuskin on oikeiden tutkijoiden tutkimustuloksia, pelkkiä mielipiteitä. Netistä löytyy linkki joka väitteeseen. Jos tuo olisi oikeaa, tutkittua tietoa, osaisit linkittää johonkin suomenkieliseen, luotettavaan lähteeseen. Onnistuuko?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko ihminen, joka kokee herkästi riittämättömyyttä myös muilla elämän osa-alueilla?

Niin en kovin herkästi koe muissa asioissa, vaikken suoriutuisikaan hyvin. Olen miettinyt että jos olisin ollut useamman kanssa kuten naiset nykyään yleensä, en olisi näin epävarma tässä asiassa. Ei mies myönnä kyllästyneensä, mutta käytöksestään välillä päättelen että on kyllästynyt. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin en kovin herkästi koe muissa asioissa, vaikken suoriutuisikaan hyvin. Olen miettinyt että jos olisin ollut useamman kanssa kuten naiset nykyään yleensä, en olisi näin epävarma tässä asiassa. Ei mies myönnä kyllästyneensä, mutta käytöksestään välillä päättelen että on kyllästynyt. Ap

Mikä käytöksessä kertoo kyllästymisestä?

Entä miksi siis sinä et esimerkiksi kyllästyisi ensin? Oletteko kuitenkin jutelleet aiheesta, molemmat ovat kertoneet, mistä pitävät ja mitä toivoisivat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mikä käytöksessä kertoo kyllästymisestä?

Entä miksi siis sinä et esimerkiksi kyllästyisi ensin? Oletteko kuitenkin jutelleet aiheesta, molemmat ovat kertoneet, mistä pitävät ja mitä toivoisivat?

Ei se halua seksiä enää joka päivä kuten aluksi monta kuukautta. Itse en vain usko haluavani vaihtaa seksiä miehen kanssa pelkkään runkkaamiseen, kuten jo sanoin, enkä osaa ajatella miehen vaihtamista toiseen mieheen vaihtoehtona koska en ennenkään ole muiden kanssa pannut. Ap

Vierailija

Niin ja seksissä olen valmis tekemään mitä tahansa, kunhan vain seksiä olisi. Ei sillä niin väliä. Ehkä pelkään miehen kyllästyvän vartalooni, koska se ei ole kovin naisellinen. Jalkojani se tosin tänäänkin kehui kun on lyhyt hame ja sukkahousut. Mutta aika lattana pylly ja a-kupin tissit... Ap

Vierailija

No aika harva mies kyllästyy seksiin, vaikka kumppani olisi sama vuosikymmeniä. Siihen mies kyllästyy, jos ei saa seksiä ja lähtee sitä hakemaan muualta. Miehen voi pitää aika helpolla tyytyväisenä: hyvää ruokaa, jonkin verran omaa aikaa, ei nalkutusta ja runsaasti seksiä, eipä siinä perusmies enempää kaipaa. Kannattaa pitää mielessä, että miehet on aika yksinkertaisia olentoja, siis tarkoitan haluiltaan, heissä on on se yksi namikka, joka on joko "on" tai "off". Me naiset ollaan niitä haasteellisia ja miehillä on hirveä homma pitää meidän tyytyväisinä. Vanhemmiten onneksi mekin osataan relata ja keskittyä olennaiseen ;).

Me ollaan mieheni kanssa toistemme ekat seksikumppanit, ollaan oltu yhdessä lähes 30 v ja edelleen mies on seksistä ihan innoissaan ja vaikka joka päivä. Eli sanoisin, että no worries, pidä huoli, että itse pysyt halukkaana miestäsi kohtaan!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat